اخبار آلتکوین‌ها

رکورد جدید 50 دلاری برای چین لینک

چین لینک سقف تاریخی جدیدی را ثبت کرده است که بالاتر از سطح 50 دلار است، در حالی که سرمایه بازار آن از مرز 20 میلیارد دلار افزایش یافته است. چین لینک ( ارز LINK ) ارز دیجیتال با رتبه دوازدهم چندی پیش از مرز 50 دلار عبور کرد و یک سقف تاریخی جدید در صرافی کوین بیس را به ثبت رساند. سقف تاریخی قبلی در 15 آوریل بدست آمد، زمانی که ارز LINK از سطح 40 دلار عبور کرد.

در همین حال، ارزش سرمایه بازار این کوین یک شبه بالاتر از سطح 20 میلیارد دلار افزایش یافت و بیش از یک میلیارد دلار به آن افزوده شده است. از آنجایی که بیت کوین پس از کاهش از 58000 دلار در چند روز گذشته در حال تثبیت قیمت در حدود 55000 دلار است، آلت کوین‌های دیگر افزایش می‌یابند و تاکنون رهبر این آلت کوین‌ها DOGE بوده است.

این ارز رمزنگاری مورد علاقه ایلان ماسک در حال حاضر چهارمین ارز رمزنگاری شده از نظر سرمایه بازار در کوین مارکت کپ است و در تاریخ 4 مه بالاترین قیمت 0.60 دلار را ثبت کرده است. دومین ارز بزرگ رمزنگاری، اتریوم، نیز در تاریخ 4 مه بالاترین رقم 3500 دلار را به ثبت رساند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا