Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

Coinhako، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور، پشتیبانی از ارز شیبا اینو را آغاز کرده است. این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد، کاربران آن اکنون می‌توانند به اصطلاح «قاتل دوج کوین» را در برابر دلار سنگاپور (SGD)، دلار آمریکا (USD) و دونگ ویتنامی (VND) معامله کنند.

Coinhako همچنین یک کیف پول دارد که امکان ذخیره ایمن ارز Shiba Inu را فراهم می‌کند. هفته گذشته، این شرکت موفق شد یک تاییدیه اصولی از مرجع نظارتی مالی سنگاپور دریافت کند تا بتواند خدمات رمز ارز را به صورت قانونی ارائه کند و تبدیل به یکی از اولین شرکت‌های ارز دیجیتال محلی شود که به چنین موفقیتی دست یافته است.

یکی از بنیانگذاران یوشو لیو به Yahoo Finance سنگاپور گفت که حجم معاملات در صرافی از ابتدای سال، 1000 درصد رشد داشته است. Coinhako که در سال 2014 راه‌اندازی شد، توانست نام خود را در همان ابتدا با تضمین یک سرمایه‌گذاری شش رقمی از سرمایه‌دار برجسته، تیم دریپر، روی نقشه قرار دهد.

دریپر، که با شرط‌بندی‌های پیش‌بینی‌کننده در اسکایپ، توییچ و هات‌میل نامی برای خود دست و پا کرد، همچنین به‌عنوان اولین پذیرنده بیت‌کوین شناخته می‌شود که مدام پیش‌بینی می‌کند که بزرگترین ارز دیجیتال ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰ هزار دلار برسد. همانطور که قبلا گزارش شد، آینده ارز Shiba Inu توسط Gemini و چندین پلتفرم‌های تجاری در نوامبر امسال فهرست شده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها