Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک در توییتی حمایت خود از تغییرات پیشنهادی برای دوج کوین را اعلام کرد

قیمت دوج کوین روز دوشنبه با توئیت دیگری از ایلان ماسک، این بار در حمایت از یک به روزرسانی پیشنهادی، افزایش یافت.

ایلان ماسک، بنیانگذار جنجالی SpaceX و از حامیان ارزهای دیجیتال، اواخر روز یکشنبه حمایت خود را از مجموعه‌ای از به روزرسانی‌های مهم برای بلاکچین دوج کوین (DOGE) را ابراز کرد. این تغییرات به طرز چشمگیری معماری نرم افزار این ارز دیجیتال را از نو طراحی می‌کند و اقتصاد توکن آن را تغییر می‌دهد.

به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال محبوب با پس زمینه طنز پس از هجوم گسترده سرمایه گذاران در اوایل سال جاری، در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یک کوین جدی سودمند است. باید دید آیا به روزرسانی‌هایی که ماسک از آنها پشتیبانی می‌کند برای دارندگان این کوین خوب است یا بد؟

در نرم افزار اجتماعی ردیت، توسعه دهنده Dogecoin Core، پاتریک لودر، به روزرسانی‌های پیشنهادی را بصورت زیر توضیح داد:

این طرح پیشنهادی به همه دارندگان دوج کوین پیشنهاد می‌کند که برای معاملات استاندارد در زنجیره دوج کوین متوسط ​​کارمزد 100 برابر کاهش یابد، کنترل بر تمام جنبه‌های کارمزد بین استخراج کنندگان و اپراتورهای گره تقسیم شود، کمتر به توسعه هسته  متکی باشد و یک فضای کاربردی (کوچک) رایگان را بازگرداند که نگهداری سلامتی شبکه را تشویق کند.

هزینه‌های کمتر ممکن است باعث جذب کاربران بیشتری شود که به دنبال استفاده از دوج کوین برای نقد کردن چک، حواله‌ها و تسویه حساب‌های معاملاتی به صورت آنلاین باشند. همچنین ممکن است انگیزه ماینرها برای حفظ، اعتبارسنجی، به روزرسانی و امنیت بلاکچین دوج را کاهش دهد.

ایلان ماسک یکشنبه شب در یک توییت به یکی از توسعه دهندگان Dogecoin Core، راس نیکول، گفت که این تغییرات “مهم می‌باشند و باید مورد حمایت قرار گیرند.”

مهم برای حمایت شدن

– ایلان ماسک (elonmusk) 28 ژوئن 2021

چارلز هاسکینسون، که اتریوم را با ویتالیک بوترین تاسیس کرد و بلاکچین رقیب کاردانو را خلق کرد، در پادکست اخیر گفت که او فقط خوشحال است که ماسک از دوج کوین حمایت می‌کند، اگر چه گاهی اوقات دست از این حمایت خود برمی‌دارد.

هاسكینسون اظهار داشت كه امیدوار است این توجه “توسعه دهندگان واقعی” را ترغیب كند که كار بر روی دوج را شروع كنند تا بهره وری و کاربرد برای آن ایجاد كنند، در این صورت حداقل دارای ارزش است و از بین نخواهد رفت.

دوج کوین بعد از توئیت ایلان ماسک با افزایش قیمت ناگهانی روبرو شد و از 0.242 دلار (USD) به 0.266 دلار رسید و در زیر  سطح مقاومت کلیدی در سطح 0.260 دلار قرار گرفت.

توانایی ماسک در حرکت بازارها با توییت زدن باعث شد یکی از مدیران سابق بیت رفیل بعد از اینکه دوج کوین به مدت 6 هفته متوالی با کاهش قیمت مواجه شده بود به شوخی بگوید:

چیزی بگو، ایلان ماسک!

این کاهش قیمت بعد از اوج گرفتن در ماه مه همراه با بقیه بازار ارزهای ارزهای دیجیتال بود، بنابراین می‌توان گفت دوج کوین بیشتر دوره رقابتی خود را بصورت صعودی پشت سر گذاشته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها