اخبار کیف پول‌ها

قابلیت جدید کیف پول (Daedalus) کاردانو

کیف پول کاردانو ( ADA) Daedalus اکنون امکان ارسال و دریافت توکن‌های بومی را دارد. کیف پول فول نُود Cardano Daedalus با چندین ویژگی جالب جدید، که مهم‌ترین آن اجازه به کاربران برای ارسال و دریافت توکن‌های بومی (نه فقط رمز ADA) است، یک نسخه قابل توجه ارتقا یافته است.پروتکل IOHK از ورود نسخه 4.0.3 Daedalus در حدود ساعت 17:37 در روز سه شنبه (30 مارس) خبر داد.

طبق یادداشت‌های انتشار Daedalus 4.0.3، مهم‌ترین ویژگی جدید، پشتیبانی از توکن‌های بومی است.

نسخه Daedalus 4.0.3، نسخه مهمی است که کاربران را قادر به ارسال و دریافت توکن‌های بومی می‌کند. اکنون آدرس‌های کیف پول می‌توانند توکن‌های ADA و توکن‌های بومی موجود در یک معامله Cardano را دریافت کنند. توکن‌های بومی موجود در بخش توکن‌های صفحه کیف پول ظاهر می‌شوند، جایی که موجودی هر یک از توکن‌ها نشان داده می‌شود.

توکن‌های بومی به طور منحصر به‌فردی توسط دو عدد هگزادسیمال (مبنای شانزده)، شناسایی می‌شوند که در بلاکچین ذخیره شده‌اند. برای شناسایی راحت‌تر توکن‌های بومی ، این دو عدد در یک اثر انگشت قابل خواندن ترکیب می‌شوند. این اثرانگشت ها با “دارایی” شروع می‌شوند و همیشه در کنار توکن‌های بومی در Daedalus نمایش داده می‌شوند. تفاوت ADA با توکن‌های بومی، نداشتن اثر انگشت است.

هنگام استفاده از این توکن‌های بومی، هزینه‌های تراکنش به صورت ADA پرداخت می‌شود اما بعضی از این توکن‌های بومی برای محافظت از شبکه در برابر حملات، باید همراه با هر معامله ارسال شوند.

همانطور که IOHK به درستی اشاره کرده است ، لطفا توجه داشته باشید که Daedalus “یک کیف پول فول نُود (full node) فقط برای بارگیری در رایانه های شخصی لینوکس ، مک و ویندوز است” و “به عنوان یک برنامه تلفن همراه Android یا iOS در دسترس نیست.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا