اخبار آلتکوین‌ها

اضافه شدن یک میلیون کاربر جدید به شبکه کاردانو

کاردانو (ADA) پیش از اجرای قرارداد هوشمند، 1 میلیون کیف پول بر روی آن ایجاد شده است.

شبکه کاردانو به یک نقطه عطف جدیدی رسیده است، زیرا اکنون یک میلیون کیف پول بر روی آن ایجاد شده است. این نقطه عطف در زمانی محقق شد که روزانه هزاران کیف پول جدید در حال ایجاد است زیرا احتمالاً کاربران بیشتری به شبکه می‌پیوندند.

این به روزرسانی توسط حساب توییتر جامعه کاردانو به اشتراک گذاشته شده است، و اضافه می‌کند بیش از 70 درصد از کل توکن‌های کاردانو در گردش، به ارزش نزدیک به 34 میلیارد دلار، در تقریباً 2500 استخر فعال در سراسر جهان استیکینگ شده‌اند.

علاوه بر این، این حساب اضافه کرد که کاردانو به ارزش 500 میلیون دلار به طرح‌های خیرخواهانه در شبکه کاردانو اختصاص داده شده است، این بدان معنی است که پاداش‌های تولید شده توسط این توکن‌ها برای امنیت شبکه به بیش از 100 سازمان خیریه در سراسر جهان اهدا شده است.

همانطور که دیلی هودل گزارش داده بود، پیتر نیروپ علاقه مند به کاردانو در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد که هزاران کیف پول کاردانو جدید حتی در روزهایی که قیمت این ارز رمزنگاری با کاهش روبرو است، به طور روزانه ایجاد می‌شوند.

شبکه در حال رشد است و انتظار می‌رود طی چند ماه آینده با به روزرسانی آن بسیار بیشتر شود. تیم پشتیبان آن در ورودی خروجی هنگ کنگ (IOHK) اعلام کرده‌اند که قابلیت قرارداد هوشمند طی چند ماه آینده به این شبکه اضافه خواهد شد و امکان استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز را در شبکه خود فراهم می‌کند.

علاوه بر این، این شرکت اعلام کرده است که یک مبدل را راه اندازی می‌کند که به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد توکن‌های ERC-20 را از بلاک چین اتریوم به توکن‌های معادل مبتنی بر کاردانو مبادله کنند، بنابراین آنها می‌توانند با پروتکل‌های شبکه کاردانو ارتباط برقرار کنند.

قیمت کاردانو طی چند ماه گذشته بسیار رشد کرد. داده های Crypto نشان می‌دهد که در 12 ماه گذشته، این ارز رمزنگاری شده به مقدار 2900٪ افزایش یافته است، حتی پس از سقوط بازار ارزهای رمزنگاری شده که اخیر بر عملکرد قیمت آن تأثیر گذاشته است.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، خالق کاردانو، چارلز هوسکینسون، در جلسه پرسش و پاسخ (AMA) فاش کرد که او حتی بعد از سقوط بازار ارزهای رمزنگاری شده، یک میلیاردر در بازار ارزهای رمزنگاری شده است. وی در مورد کاهش قیمت اخیر اظهار کرد و گفت: سرمایه گذاران نباید انتظار افزایش 900 درصدی قیمت را داشته باشند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا