اخبار آلتکوین‌ها

پنکیک‌ سوآپ کوین‌سوزی خود را کلید زد

چرا این موضوع باعث صعودی شدن شدید قیمت پنکیک‌ سوآپ می‌شود؟

با عرضه یونی سواپ v3، صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز رقابت خود را افزایش می‌دهند، رقابت در بخش دیفای شدید خواهد بود. نسخه دوم پنکیک سواپ نیز در حال رقابت با یونی‌سوآپ و سایر پلتفرم‌های غیرمتمرکز است. این می‌تواند باعث سود قابل توجهی برای دارندگان CAKE باشد.

در رای گیری اخیر، انجمن پنکیک سواپ تصمیم گرفت ویژگی‌ای به نام “Big Burn”(سوزاندن بزرگ) را تأیید کند. بنابراین، پس از 23 آوریل “مهاجرت بزرگ”، صرافی خرید و سوزاندن توکن CAKE را شروع خواهد کرد. هر معامله در پنکیک سواپ v2 “کمک” به این مکانیسم است.

حجم معاملات روزانه این صرافی در حدود 4 میلیارد دلار است. طبق مکانیسم کوین سوزی که اخیراً تصویب شده است، این رقم در 0.05٪ ضرب خواهد شد. در نتیجه، هر روز حدود 2.2 میلیون CAKE می‌تواند بازخرید و سوزانده شود. اگر پنکیک سواپ حجم معاملات روزانه خود را حفظ کند، فشار خرید توکن بومی آن می‌تواند سود بسیار زیادی را به معامله‌گران اعطا کند.

ویویان مدیتی، تحلیلگر، مقاله‌ای در Nasdaq منتشر كرد كه برخی پیش بینی‌های صعودی را در مورد CAKE انجام داد. در آن زمان، CAKE پس از افزایش 1200 درصدی سال گذشته در فوریه، با 21.26 دلار معامله می‌شد. این تحلیلگر احساسات نزولی برخی از سرمایه گذاران و توانایی این رمزارز برای اثبات اشتباه آنان را مورد بررسی قرار داد.

مدیتی به نقل از Coinpedia ، Wallet Investor و Digital Coin یک پشتیبان از پرونده صعودی این توکن تهیه کرد. پیش بینی‌ها قیمت CAKE را تا پایان سال 2021 بین 44 تا 80 دلار تعیین می‌كنند. در سال‌های آینده، CAKE می‌تواند تا 150 و 280 دلار تا سال 2026 معامله شود. این پیش بینی‌ها قبل از تایید “Big Burn” انجام شده است و افزایش احتمالی جدید فشار خرید را در نظر نگرفته بودند.

مهاجرت بزرگ پنکیک سواپ چیست؟

با توجه به به روزرسانی آینده، قرارداد هوشمند صرافی پنکیک سواپ Router و پنکیک سواپ Factory نیاز به تغییر در ساختار بازخورد خود را داشتند. دارندگان CAKE می‌توانند برای اصلاح این مولفه در رای گیری شرکت کنند.

برای رای گیری 4 گزینه در برابر آنها قرار داده شده است: تقسیم (افزایش هزینه معاملات به 0.22٪)، سوزاندن (0.22٪) ، تقسیم بزرگ (0.25٪) و سوزاندن بزرگ (0.25٪). همانطور که گفته شد، کاربران بر اساس یک رای گیری رسمی، گزینه آخر را انتخاب کردند که همچنین 0.17٪ هزینه برای تأمین کنندگان نقدینگی فراهم می کند و هزینه پنکیک سواپ را پایین‌تر از “0.3٪ کارمزد قبلی” که توسط رقبا استفاده می‌شود، می‌آورد. مهاجرت همچنین مزیت‌های زیر را اضافه می‌کند:

سرمایه گذاران دارای توکن در این صرافی باید بدانند که دیگر دریافت پاداش نوع قدیمی LP Tokenها متوقف خواهد شد. در عوض، پاداش‌ها به شکل پاداش‌های جدید در خواهد آمد. کاربران باید توکن‌های خود را از همه محصولات پنکیک سواپ خارج کرده و با توکن جدید نقدینگی اضافه کنند تا در فارم‌های جدید دوباره استکینگ کنند و جوایز خود را حفظ کنند. تیم پشتیبان این صرافی افزودند:

ما همچنین مجموعه جدیدی از فارم‌ها را با همان پاداش‌ها و جفت‌های توزیع مشابه فارم‌های قدیمی خواهیم ساخت. فارم‌های قدیمی دادن جوایز را متوقف خواهند کرد، بنابراین برای ادامه کسب سود از فارم‌ها باید به فارم‌های جدید منتقل شوید. CAKE با ضرر 2.9٪ در نمودار روزانه، 31 دلار معامله می‌شود. در نمودار هفتگی و ماهانه، CAKE به ترتیب 17.1٪ و 144.9٪ سوددهی را نشان می‌دهد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا