Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربران پی پال می‌توانند رمزنگاری را به کیف پول‌های افراد ثالث منتقل کنند

قبل از تصمیم روز چهارشنبه، کاربران پی پال اجازه نداشتند دارایی‌های خود را از پلتفرم منتقل کنند.

به نظر می‌رسد استقبال از پی پال بعد از اعلام اینکه به کاربران این امکان را می‌دهد دارایی‌های دیجیتالی خود را به کیف پول‌های شخص ثالث واریز کنند، در حال افزایش است.

تنها هفت ماه از گزارش رویترز در مورد فعال کردن قابلیت خرید با ارزهای دیجیتال می‌گذرد. در آن زمان، این تصمیم به عنوان یک نقطه عطف مهم در مسیر دارایی‌های دیجیتال اعلام شد.

اعلامیه روز چهارشنبه بدین معنی است که کاربران پی پال قادر خواهند بود ارزهای رمزنگاری شده خود را به جای نگه داشتن آن در پی پال یا تبدیل آن به ارز فیات، برای کیف پول های دیگر ارسال کنند. با این حال، نه رویترز و نه پی پال مشخص نکرده‌اند که چه زمانی از قابلیت برداشت رمزنگاری پشتیبانی می‌شود. خبر راه اندازی کیف پول‌های شخص ثالث که می‌تواند تدریجی و مبتنی بر مکان باشد به مهمی خبر تصمیم پی پال برای امکان خرید ارزهای رمزنگاری شده در پاییز گذشته می‌باشد.

به نظر می‌رسد آغوش پی پال از رمزنگاری ریشه در یک استراتژی کاملاً مشخص دارد که با استفاده از آن، موارد استفاده از دارایی‌های دیجیتال به مرور رشد می‌کنند. همانطور که کوین تلگراف قبلاً گزارش داده بود، مدیرعامل دن اسکولمن معتقد است که در دهه آینده شاهد “کاهش چشمگیر استفاده از پول نقد” خواهیم بود، همچنین افزود:

تمام فاکتورهای پرداخت در تلفن همراه ارائه خواهد شد. کارت‌های اعتباری به عنوان یک فاکتور از بین می‌روند و شما از تلفن خود استفاده خواهید کرد زیرا تلفن همراه می‌تواند قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به تنها قابلیت اتصال کارت اعتباری شما ارائه کند.

در اوایل این ماه، شولمن همچنین اظهار داشت که تجارت رمزنگاری پی پال از قبل سود سهام شرکت را پرداخت می‌کند. وی گفت:

ما با فعالیت‌های خود در زمینه رمزنگاری خود از نظر تاكتیكی به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها