اخبار بازارهای مالی

آغاز پذیرش ارزهای دیجیتال در سوپرمارکت‌ها در تگزاس

کاربران در تگزاس به زودی قادر به خرید ارز دیجیتال و مبادله در سوپرمارکت‌های بزرگ زنجیره‌ای خواهند بود.

این ایالت در حال حاضر به دلیل جذب ماینرها و تلاش برای تصویب قوانین در حمایت از ارزهای دیجیتال مشهور شده است و فرماندار آن گرگ آبوت گفت که وی “از حامیان پیشنهاد قانون رمزنگاری” بوده است. خریدارانی که می‌خواهند دارایی‌های رمزنگاری خود را برای خرید مواد غذایی مصرف کنند، به زودی می‌توانند در بسیاری از سوپرمارکت‌های H-E-B در تگزاس این کار را انجام دهند.

براساس گزارش روز جمعه هاستون کرونیکل، شرکت خودپرداز رمزنگاری کوین کلود در حال آماده سازی نصب تجهیزات در 29 مکان H-E-B در منطقه هوستون است. دستگاه‌های خودپرداز به مشتریان امکان خرید و فروش بیش از 30 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، دوج کوین (DOGE)، لایت کوین (LTC)، برخی از توکن‌های دیفای و استیبل کوین‌ها را ارائه می‌دهند.

مدیر عامل و بنیانگذار کوین کلود، کریس مک آلاری گفت که انتظار دارد “خرده فروشان به سرعت از نقش مهمی که ارز دیجیتال در آینده بازی می‌کند آگاه شوند.” گزارش شده است که شرکت خودپرداز ارزهای دیجیتال، 2000مین دستگاه خود را در فروشگاه H-E-B راه اندازی می‌کند و به مشتریان امکان می‌دهد با استفاده از پول نقد، کارتهای دبیت و کارتهای اعتباری معاملات رمزنگاری را انجام دهند.

تگزاس همچنین با توجه به منابع انرژی تجدیدپذیر در این ایالت و قوانین آسان مربوط به شبکه برق، تا حدودی به نقطه کانونی برای شرکت‌های استخراج رمزنگاری تبدیل شده است. بلاک کپ اعلام کرد که در شهر آستین دفاتر خود را تأسیس خواهد کرد و ریوت بلاکچین اعلام کرد قصد دارد یک مرکز داده را در شرق پایتخت ایالت با قیمت 650 میلیون دلار خریداری کند.

H-E-B در سال 1905 تاسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین سوپر مارکت‌های بزرگ زنجیره‌ای در تگزاس است که دارای 400 شعبه در سراسر ایالت و همچنین مکزیک است. این شرکت در سال 2021 در لیست فروشگاه‌های برتر مواد غذایی و مواد مصرفی در آمریکای شمالی در رتبه 13 Progressive Grocer قرار گرفت و پس از فاجعه‌های بزرگ از جمله طوفان زمستانی بزرگ در اوایل سال جاری به دلیل اهدای مواد غذایی توسط بسیاری از ساکنین مورد تشویق قرار گرفت.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا