Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مجموعه NFT مک لارن قرار است در پلتفرم تزوس، 87 میلیون طرفدار فرمول 1 را جذب کند. این مجموعه از راه اندازی یک مجموعه توکن غیرقابل تغییر (NFT) در بلاک چین Tezos (XTZ) با عنوان “McLaren Racing Collective” خبر داد، در اقدامی که با بیش از 87 میلیون طرفدار فرمول 1 انجام شد.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، تزوس به عنوان شبکه رسمی مک لارن ریسینگ برای “فرصت‌های متعدد برای داشتن یک قطعه از مک لارن ریسینگ در طولانی مدت” خدمت خواهد کرد. اولین NFT به طرفداران F1 و علاقه مندان به بلاک چین اجازه می‌دهد تا اجزای مختلف ماشین مسابقه فرمول یک MCL35M 2021 را جمع آوری کنند.

اولین مجموعه از قطعات به 5000 اولین طرفداری که به صورت رایگان به پلتفرم جمعی می‌پیوندند اهدا می‌شود. اولین هواداری که موفق به جمع آوری تمام 22 قطعه و مونتاژ نسخه دیجیتالی کامل خودرو شود، قرار است در یک سفر VIP به مسابقات فرمول یک 2022 برده شود. NFT ها در پنج مرحله منتشر می‌شوند و چهار مرحله اول در روز یکشنبه 24 اکتبر در دسترس قرار می‌گیرد.

بیانیه مطبوعاتی اشاره می‌کند که این اولین کمپین نسبت به بسیاری از کمپین‌ها به عنوان بخشی از استراتژی مشارکت طولانی مدت مک لارن ریسینگ است.

هر قسمت NFT یک ماشین مسابقه مک لارن و خصوصیت نادر بودن خود را خواهد داشت، زیرا کلکسیونرها می‌توانند در مجموع 35 اتومبیل کامل NFT را مونتاژ کنند. ورود مک لارن به دنیای NFT باعث می‌شود که او به فهرست شرکای Sweet بپیوندد که شامل انجمن ملی بسکتبال، برگر کینگ، لیل پمپ، پنتاتونیکس و دیگر موارد است.

لیندسی اکهاوس، مدیر مجوز تجارت الکترونیک و esports در McLaren Racing، در مورد این حرکت اظهار داشت:

اولین NFT خودروی MCL35M F1 به طرفداران ما فرصتی فوق العاده می‌دهد تا قطعه خود را در مک لارن ریسینگ داشته باشند، هر قسمت را از همه زوایا ببینند، در حالی که به آنها اجازه می‌دهد جوایز باورنکردنی را نیز کسب کنند.

NFT های مک لارن به دلیل کارآیی انرژی بلاک چین در Tezos راه اندازی می‌شوند و به عنوان راهی برای افزایش تجربه طرفداران آن منتشر می‌شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها