Categories
اخبار بیت کوین, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آئورو ریبیرو، معاون فدرال برزیل فاش کرد که برزیلی‌ها به زودی می‌توانند با بیت کوین خانه، ماشین و حتی مک دونالد خریداری کنند.

مردم آمریکای جنوبی در حال آماده شدن برای رای‌گیری در مورد لایحه تنظیم ارزهای دیجیتال است که انتظار می‌رود ظرف چند روز آینده به صحن علنی مجلس نمایندگان ارائه شود.

ریبیرو گفت:

ما می‌خواهیم گندم را از کاه جدا کنیم، مقررات ایجاد کنیم تا بتوانید تجارت کنید، بدانید از کجا خرید می‌کنید و بدانید که با چه کسی سر و کار دارید. با استفاده از بیت کوین شما می‌توانید خانه و ماشین بخرید و برای تهیه همبرگر به مکدونالد بروید، بیت کوین مانند سایر ارزها در کشور قابل مبادله خواهد بود.

لایحه 2.303/15، که خواستار تنظیم ارزهای دیجیتال است، هفته گذشته برای ارائه به تصویب رسید.

اگر این طرح از سوی نمایندگان موافقت دریافت کند، به نظر می‌رسد برزیل از السالوادور الگو گرفته و بیت کوین را به صورت قانونی درمی‌آورد.

قانونگذاری بیت کوین در برزیل به عنوان نمونه‌ای برای سایر کشورها

معاون برزیل اظهار داشت که از تصویب “قانون بیت کوین” خوشحال است و تأکید کرد که برزیلی‌ها در بسیاری از نقاط با بیت کوین روبرو هستند و امکان خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در این بخش را دارند.

با این حال ، Aureo خاطرنشان کرد که بازار هنوز تنظیم نشده است و به همین دلیل، بیت کوین تا تایدیه کامل به رسمیت شناخته نمی‌شود.

او گفت با این وجود مطمئن است که با تصویب این لایحه، کشورهای دیگر می‌توانند مدل نظارتی کشورش را کپی کنند.

Aureo توضیح داد:

ما چند سال با هم بحث کردیم تا متنی که این دارایی را به رسمیت می‌شناسد بالاخره وارد شود. این امر به معاملات این دارایی در کشور ما اجازه می‌دهد، که توسط یک نهاد دولتی تنظیم شود.

وی اضافه کرد:

ما قبلاً با بانک مرکزی و کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل (CVM) بر سر فرصت‌های این دارایی و به رسمیت شناختن آن در مورد ارزش املاک یا ارز مورد استفاده روزانه توافق کردیم.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها