Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار بیت کوین در زمان نوشتن این خبر، بعد از کاهش قیمت خود اندکی بهبود یافته است. به همین ترتیب، بیت کوین کش نیز طی 48 ساعت گذشته یک افزایش جزئی 1.80٪ را ثبت کرد در حالی که حجم معاملات آن طی 24 ساعت گذشته 34٪ کاهش داشت. آیوتا به سختی حرکت قیمت از خود در نمودار معاملاتی 4 ساعته نشان داد زیرا به منطقه حمایت مهم 0.77 دلار نزدیک شد. سرانجام، دوج کوین پس از توییت‌های تبلیغاتی ایلان ماسک، در مدت مشابه 4.50٪ افزایش یافت.

بیت کوین کش | BCH

تحلیل قیمت بیت کوین کش 20 تیر

بیت کوین کش در بین سطوح حمایت و مقاوت 476 و 550 دلار در نوسان است. در زمان نوشتن این خبر، بیت کوین کش پس از افزایش جزئی در 24 ساعت گذشته با قیمت 495 دلار معامله شد.

همانطور که در نمودار تحلیل تکنیکال این ارز دیجیتال دیده می‌شود، قیمت بیت کوین کش در یک محدوده قیمتی حرکت کرده است. این محدوده به عنوان یک نقطه ورود برای معامله‌گران بود. شاخص مقاومت نسبی، در زمان نوشتن این خبر، یک كاهش ناچیزی را نشان داد كه نشانگر كاهش تعداد خریداران  و تسلط بیشتر فشار فروش در بازار است.

اسیلاتور آوسام (Awesome Oscillator) از 9 ژوئیه سیگنالهای خرید را نشان می‌دهد. درصورتیکه این سیگنال صعودی کوتاه مدت، قیمت را به سمت بالا افزایش دهد، انتظار می‌رود بیت کوین کش تا سطح مقاومت 550 دلار افزایش یابد.

باندهای بولینگر بر روی نمودار اکثرا به صورت موازی قرار دارد و گاهی همگرایی جزئی که به کاهش احتمالی نوسانات بازار اشاره دارد، دیده می‌شود.

آیوتا | IOTA

تحلیل قیمت آیوتا 20 تیر

قیمت آیوتا طی چند هفته گذشته در یک روند خنثی قرار داشته است و در نمودار 4 ساعته نیز این روند دیده می‌شود. در حالی که سطح حمایت مهم برای آیوتا در 0.77 دلار قرار دارد و سطح مقاومت آن 0.93 دلار است این آلت کوین در این محدوده قیمتی در 24 ساعت گذشته شاهد 0.6٪ کاهش قیمت بوده است.

در صورت بالا رفتن قیمت، مقاومت فوری بعدی در سطح 0.93 دلار و بعد از آن در سطح 0.97 و 1.19 دلار خواهد بود.

اندیکاتور MACD کراس اوور نزولی را در 8 جولای ثبت کرده. خروج سرمایه نیز افزایش یافته و در اندیکاتور جریان پول (Chaikin) قابل مشاهده است. با این حال، CMF زیر صفر باقی ماند. بولینگر باند ثابت باقی مانده است و روند خنثی این ارز دیجیتال را تأیید می‌کند.

دوج کوین | DOGE

تحلیل قیمت دوج کوین 20 تیر

پس از اینکه ایلان ماسک در 48 ساعت پیش در توییتی ادعا کرد که دوج کوین توانایی تبدیل شدن به یک سیستم پرداخت برتر را دارد، مقدار آن افزایش یافت. قیمت دوج کوین، در زمان نوشتن این مقاله، 0.21 دلار بود، رقمی که نشان دهنده افزایش 4.5 درصدی در 24 ساعت گذشته بود. با افزایش 129.4 درصدی در حجم معاملات 24 ساعته، دوج کوین در 48 ساعت گذشته تقریباً 8 درصد افزایش یافت.

میله‌های سبز بر روی نمودار Awesome Oscillator بعد از توییت ایلان ماسک ظاهر شد. در 9 ژوئیه، این آلت کوین در زیر یک کراس اوور صعودی قرار گرفت و MACD هیستوگرام‌های سبز را نشان داد،  که نشانه‌ای از یک حرکت کوتاه مدت صعودی است. در نهایت، نوسانات قیمت دوج کوین احتمالا کوچک خواهد بود زیرا باند بولینگر در زمان نوشتن این مقاله بصورت ثابت قرار دارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها