Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آنالیز قیمت ارزهای دیجیتال مونرو ، کازماس و بَت . ارزدیجیتال کازماس با نزدیک شدن قیمت‌ها به مقاومت 21.7 دلار، از خود ضعف نشان داد. مونرو نیز دوباره تلاش کرد تا منطقه بالای 262.7 دلار را تصاحب کند و از طرفی هم این بار اندیکاتورها نتیجه مطلوبی را نشان دادند. بَت هم نوسانات زیادی نداشت. در همین حال، بیت کوین در حدود 59 هزار دلار ساکن بود و حجم معاملات 24 ساعته به 45.2 میلیارد دلار رسید.

کازماس [ATOM]

نمودار تحلیل کازماس

سود هفتگی 17 درصدی نشان‌گر بهبود وضعیت بازار Cosmos است. قیمت این ارز رمزنگاری شده با عبور از سطح حمایتی 16.7 دلاری و با دو بار شکستن این سطح مقاومت به بالاتر از 16.7 دلار رسید، از طرفی خرس‌های بازار هم در قیمت 21.7 دلاری از خود مقاومت شدیدی نشان دادند.

اندیکاتور RSI هم در نقطه‌ای که در بالا علامت زده شده شرایط خرید بیش از عرضه را نشان می‌دهد و در زمان نوشتن مقاله جهت معکوس دارد. اندیکاتور OBV هم کمی واگرایی نزولی نشان می‌دهد و می‌توان اظهار داشت که بازار هنوز آماده صعود به بالای 24 دلار نیست.

چند جلسه بعدی وضوح بیشتری را در دوره کوتاه‌مدت ATOM ایجاد می‌کند. در همین حال، حجم معاملات 24 ساعته را می‌توان با حرکات شدید قیمتی و پرنوسان پیش‌بینی کرد.

مونرو [XMR]

نمودار تحلیل مونرو

مونرو با شروع صعود از سطح 239.05 دلار، در بازه زمانی 4 ساعته از کانال افقی خود صعود کرد. ولی قیمت آن در سقف 262.7 دلار محدود شد، اندیکاتور MACD هم پس از ردشدن  قیمت در این سطح، واکنشی نزولی از خود نشان داد. با این حال، شاخص XMR در تلاش برای شکست دوباره مقاومت در زمان فشردگی، به کراس اوور صعودی نزدیک شد.

اندیکاتور ADX با دو هفته متوالی صعود، روند تقویت بازار را بیش از پیش محکم کرد. شکستن حد مقاومت به احتمال زیاد قابل پیش‌بینی است اما برای صعود به بالای مقاومت بعدی و رسیدن به 282.9 دلار، حجم بیشتری لازم است.

توکن بت [BAT]

آنالیز قیمت ارزهای دیجیتال

اندیکاتورهای بولینگربند پس از آرامش قیمت‌ها بعد از ثبت رکوردهای پیاپی، فشرده باقی ماندند که این عامل نوسانات بَت را نشان می‌دهد. این نشان می‌دهد که احتمالا یک ثبات چند جلسه ای و نسبی تا قبل از شکست بزرگ را شاهد خواهیم بود. سطح تمرکز 1.27 و 0.9 دلار خواهد بود و انتظار می‌رود قیمت در این کانال در نوسان باشد.

با وجود آنکه اندیکاتور OBV در سطوح بالاتر ثابت مانده ولی افزایش فعالیت خریدی را ثبت نکرده است. با این حال، پیش‌بینی احتمال صعود دشوار خواهد بود، زیرا؛ حجم معاملات در حال نوسان است. افزایش قیمت‌ها به بالای سطح مقاومت، منجر به قله‌های تازه‌تری برای BAT خواهد شد و تقاضای قوی در بازار، می‌تواند قیمت‌ها را به مرز 1.5 دلار برساند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها