Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بایننس‌کوین با نزدیک شدن به مرز 400 دلار، رفتار قیمتی صعودی را نشان داد. سینتتیکس در مسیر صعودی خود سطح کلیدی را بدست آورد، در حالی که کریپتوداتکام در محدوده خنثی حرکت کرد. همچنین، با یک حرکت به زیر 1.7 دلار Stacks می‌تواند به سطح 1.4 دلار برساند.

بایننس کوین (ارز BNB)

تحلیل قیمت BNB

مقاومت در حدود 350 دلار مشاهده شد، اما با شکستن این سطح قیمت، باعث شد Binance Coin در زمان نوشتن مقاله به نزدیک 400 دلار برسد. حجم معاملات نیز طی 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. حتی اگر واگرایی نزولی در RSI مشاهده شود، قیمت در بازه زمانی 4 ساعته روند صعودی را طی می‌کند.

RSI در منطقه بالایی مستقر شد و یک برگشت می‌تواند ثبات BNB در حدود 350 تا 360 دلار قبل از حرکت مجدد به سمت بالا را باعث شود. خط MACD بالاتر از خط سیگنال حرکت کرد و بازار فعلی صعودی را برجسته کرد. در صورت عقب نشینی شدید، سطح 300 دلار احتمالاً حفظ خواهد شد.

سینتتیکس (ارز SNX)

تحلیل قیمت SNX

به نظر می رسد بازار آلت‌کوین در حال حاضر به دو بخش تقسیم شده است. بخش اول اوج های بالاتری را در بازار صعودی آلت‌ها نشان می‌دهد، در حالی که بخش دوم در اواخر فوریه با بازگرداندن بازار همراه بود. سینتتیکس به نیمه دوم تعلق داشت زیرا قیمت هنوز به سطح رکورد نزدیک به دو ماه پیش نرسیده بود. در جهت مثبت، صعود از سطح حمایت 15.8 دلار قیمت را به سطح حمایت جدید 21.5 دلار رساند.

OBV فشار پایدار خرید را نشان داد و   Stochastic RSI در منطقه بالایی مستقر شد. در حالی در صورت بازگشت می تواند با حمایت مواجه شود، اما حمایت از این سطح امکان صعود بیشتر در روزهای آینده را فراهم می‌کند.

 کریپتو دات کام (ارز CRO)

تحلیل قیمت CRO

باند بولینگر برای Crypto.com coin همچنان فشرده می باشد زیرا نوسانات در بازار ضعیف بود. رفتار محدود طی هفته گذشته نشان داد که احتمال شکست در کوتاه مدت وجود ندارد، اما افزایش حجم معاملات نشانه مثبت بود.

MACD صعودی خنثی بود، اما هیستوگرام آن حرکت‌های ضعیفی را نشان می‌داد. انتظار می‌رود خریدار‌ها از یک افت زیر 0.19 دلار و 0.162 دلار حمایت کنند، که می‌تواند فرصت‌هایی را برای معاملات بلندمدت ایجاد کنند. بعلاوه، پیش بینی بلند مدت هنوز مطلوب بود و در صورت صعود CRO، سطوح رکوردی جدید بدست می‌آیند.

استکس (ارز STX)

تحلیل قیمت STX

آلت‌های صعودی، از ورود Stacks استقبال می‌کنند. در حقیقت، سودهای 370 درصدی سالانه حاکی از آن است که STX قبلاً عملکرد بهتری نسبت به برخی از همتایان خود داشته است. رشد مداوم در فوریه و مارس به STX اجازه داد تا از نردبان رمزنگاری صعود کند، اگرچه قیمت آن تا ماه آوریل همچنان پایین بود. اخبار جدید پیرامون انتشار لیست صرافی در کره جنوبی ممکن است منجر به آخرین شکست شده باشد زیرا STX در یک روز بیش از 90٪ افزایش داشته است.

در بازه زمانی 4 ساعته، قیمت پس از لمس 2.6 دلار به سمت پایین حرکت کرد، اما شناسایی سطح حمایت برای آن دشوار بود. RSI در زیر منطقه اشباع خرید حرکت می‌کند و از سطح 62 پایین آمد، در حالی که MACD در یک کراس اوور نزولی بسته شد. برخی از حمایت‌ها 1.7 و 1.4 دلار بود، اما افت قیمت در زیر این نقاط نیز محتمل بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها