Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ارائه دهنده تکنولوژی دفتر کل توزیع شده ریپل، از راه اندازی یک راهرو جدید پرداخت نقدینگی (ODL) در بین ژاپن و فیلیپین اعلام کرده است.

SBI Remit، بخش انتقال سرمایه گذاری گروه مالی ژاپن SBI، صرافی ارز دیجیتال Coins.ph فیلیپین را به عنوان شریک خود انتخاب کرد.

محصول ODL (قبلا به عنوان “Xrapid” شناخته می‌شد) از XRP به عنوان یک پل ارزی استفاده می‌کند تا نیاز به پیش پرداخت را با کنترل ورود و خروج نقدینگی ارزهای دیجیتال حذف کند. بنابراین انتظار می‌رود که حواله‌ها ارزان‌تر شود، که یک مشکل بزرگ در ژاپن است.

شرکت SBI VC TRADE، زیرساخت‌های لازم را برای پاسخ دادن به درخواست‌های ارسال شده توسط SBI Remit ایجاد می‌کند.

SBI می‌گوید که همچنان به گسترش مشارکت خود با ریپل ادامه خواهد داد. نوبو آندو از تیم SBI Remit می‌گوید که راه اندازی این راهرو “فقط شروع این همکاری” است:

راه اندازی ODL در ژاپن فقط آغاز این همکاری است، و ما مشتاقانه منتظر ارائه نوآوری‌های مالی، فراتر از پرداخت‌های زمان واقعی نه فقط در فیلیپین، بلکه به سایر نقاط منطقه نیز هستیم.

ژاپن، که در حال میزبانی از مسابقات المپیک توکیو 2020 است، همیشه از طرفداران اصلی ریپل بوده است.

این کشور در اواخر سال 2020 به عنوان نامزد برتر دفتر مرکزی ریپل در اواخر سال 2020 ظهور کرد، اما این شرکت طرح خود را تا زمان خروج از سانفرانسیسکو و تا بعد از مبارزات قانونی خود با کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده متوقف کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها