Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تجزیه و تحلیلی بر قیمت‌های ارزهای رمزنگاری شده پولکادات ،آوی و دش : ارزهای رمزنگاری شده Polkadot و Dash با شتابی صعودی، به سطح مقاومت بالایی نزدیک شده‌اند و تا یکی دو روز دیگر مشخص خواهد شد که آیا گاوهای بازار انگیزه افزایش قیمت‌ها را دارند یا نه.

فهرست مطالب

شکست مختصر و جزئی Ethereum در 2،000 دلار احتمالاً می‌تواند تاثیری مثبت و صعودی بر آلت کوین‌های بازار داشته باشد. اما آوه که در این مقاله خواهیم خواند؛ تلاش خواهد کرد تا منطقه 390 دلاری را از عرضه به تقاضا برگرداند.

پولکادات

تحلیل تکنیکال دش

واگرایی نزولی پنهان بین قیمت و حرکت، با رنگ نارنجی برجسته شده است، اول، قبل از این‌که یک بار دیگر به سمت بالا رانده شود DOT را از سطح 38.8 دلار عقب می‌کشد و تا 36.4 دلار پایین می‌آورد. در زمان نوشتن مقاله، DOT بالاتر از سطح مقاومت 38.2 دلار معامله شده بود و این سطح می‌تواند به‌عنوان سطح حمایتی در چند روز آینده دوباره امتحان شود.

پس از اصلاح شیب، RSI یکبار دیگر بالا رفت و قیمت DOT پس از شکستن الگوی مثلث صعودی (سفید)، همراه با گاوها برای رسیدن به سطح 40 دلاری و در نهایت به سمت بالاترین رکورد خود با 42 دلار بهبود یافتند.

آوی

تحلیل تکنیکال پولکادات

بازه EMA20 (سفید) در حال حرکت به بالای میانگین متحرک نمایی (EMA) 50 دوره‌ای بوده تا نشان دهد که حرکت اخیر برای AAVE صعودی بوده است و همچنین 20 میانگین متحرک نمایی اقتصادی ( EMA 20) نیز نشان‌دهنده این است که خریداران برای بالا بردن قیمت‌ها اقدام خواهند کرد. حال نیز به نظر می‌رسد مقاومت 386 تا 390 دلاری در ساعات اخیر معاملات شکسته شده است.

باید گفت که حجم معاملات ناچیز نبوده و OBV نشان داد که هفته گذشته حجم خرید بیش از حجم فروش بوده است. این‌که آیا این روند می‌تواند در هفته‌های آینده نیز ادامه داشته باشد یا نه، تعیین می‌کند که آیا AAVE می تواند از 421 دلار به 500 دلار برسد یا خیر. اولین قدم برای این کار رسیدن به سطح 390 دلار در منطقه مورد تقاضا است.

دش

تحلیل تکنیکال آوه

ارز رمزگذاری شده DASH نیز با شتاب صعودی به سطح مقاومت بالایی نزدیک شده است. سطح مقاومت 245 دلاری در ماه گذشته دو بار آزمایش شده است و قیمت در هر دو تلاش با ریزش مواجه شد.

همچنین اندیکاتور گردش مالی (CMF) برای نشان دادن جریان خالص سرمایه به بازار بالاتر از 0.05+ بوده و نوسان‌گر نیز حرکت صعودی را نشان می‌دهد.

الگوی مرد آویزان در ساعت‌های آینده مقاومت می‌تواند اصلاح دیگری برای DASH باشد، در حالی که بسته شدن یک جلسه نزدیک به سطح 249 دلاری، نشان‌گر صعود بیشتر است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها