Categories
مطالب محبوب, مقالات آلتکوین‌‌ها

در این مقاله به آینده ارز شیبا و قیمت shiba در سال جدید میپردازیم و بررسی میکنیم که آیا ارز شیبا سرمایه گذاری خوبی خواهد بود؟

زمان مطالعه: 9 دقیقه

مطالب ذکر شده براساس اطلاعات و رویدادهایی است که تاکنون برای ارز شیبا اینو (shiba inu) رخ داده و عوامل نامعلومی که در آینده برای ارز shiba رخ خواهد داد می‌تواند این تحلیل را دچار تغییر کند. ما بر اساس این رویدادها این مقاله را به‌روزرسانی می‌کنیم.

ارز شیبا اینو میم کوین پرطرفدار

بازار ارزهای دیجیتال با ظهور هر روزه یک ارز دیجیتال جدید، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و رقابت بین این ارزها خرید و فروش را برای کاربران مشکل کرده است. مهم‌ترین سوال افرادی که قصد دارند ارز شیبا اینو | shiba inu را خریداری کنند این است که قیمت ارز شیبا اینو در آینده چقدر خواهد شد؟ ارز شیبا اینو دوباره صعود خواهد کرد؟ آیا SHIB یک دلار خواهد شد؟

ارز شیبا اینو میم کوین پرطرفدار

با توجه به اینکه آینده ارز شیبا اینو | shiba inu هنوز به درستی مشخص نیست آیا همچنان قصد دارید برای خرید ارز شیبا اینو اقدام کنید و یا روی ارز شیبا اینو سرمایه‌گذاری کنید؟ این مقاله شما را برای خرید و این ارز دیجیتال پر حاشیه و پر ریسک راهنمایی می‌کند و ارزش خرید این رمز ارز را برای سال‌های آینده پیش بینی خواهد کرد.

درباره ارز شیبا اینو (shiba inu)

ارز شیبا اینو | Shiba inu در آگوست 2020 راه‌اندازی و در صرافی غیرمتمرکز خود به نام Shiba Swap فهرست شد. وب‌سایت shiba می‌گوید 50 درصد از کل عرضه به Uniswap ، یک پروتکل مالی غیرمتمرکز که تراکنش‌های خودکار بین توکن‌های ارزهای دیجیتال در بلاک چین اتریوم را تسهیل می‌کند، و 50 درصد باقیمانده به ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم سپرده شده است.

درباره ارز شیبا اینو | shiba inu

وب‌سایت ارز شیبا اینو | shiba inu همچنین اضافه کرد: «همه باید در بازار آزاد خرید کنند و از توزیع منصفانه و کاملی اطمینان حاصل کنند که در آن توسعه‌دهندگان توکن‌های تیمی را ندارند». با این حال، طبق گفته بایننس، کیف‌پول‌های شماره ۱، شماره ۲ و شماره ۵ به ترتیب ۵۰.۵ درصد، ۷ درصد و ۳ درصد از کل عرضه را در اختیار دارند!

چرا ارز Shiba تا این حد محبوب بوده است؟

برخی از سرمایه گذاران رمز ارزهایی مانند ارز shiba را جذاب می‌دانند، زیرا این ارزها فرصتی برای سودهای سریع ارائه می‌دهند. با این حال، شما همچنین می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این نوع ارزها تمام پول خود را در کمتر از یک لحظه از دست بدهید. جاناتان چیسمن، رئیس فروش نهادی در صرافی سابق FTX، درباره ظهور و محبوبیت ارز شیبا اینو به بلومبورگ گفت:

«میم‌ها از جمله ارز شیبا در سال 2021 یک سرمایه‌گذاری قابل توجه بوده‌اند. توکن‌های با قیمت پایین‌تر برای سرمایه گذاران خرد جذاب هستند»

چرا Shiba تا این حد محبوب بوده است؟

جالب است بدانید در برهه‌ای بیش از 300.000 نفر طومار Change.org را امضا کرده‌اند و خواستار لیست شدن ارز شیبا در صرافی محبوب آمریکایی رابین هود شده‌اند. همچنین ایلان ماسک اخیرا فاش کرده است که خودش صاحب هیچ مقداری از ارز شیبا اینو نیست، اما بیت کوین ، اتریوم و دوج کوین دارد.

بالاترین قیمت ارز شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو در تاریخ 28 اکتبر 2021 (6 آبان 1400) به رکورد قیمت 0.00008845 دلار دست یافت، اما اکنون نسبت به سقف تاریخی خود، با اختلاف بیش از 80 درصد روبرو شده است. ارز شیبا در پایان همان ماهی که به بالاترین قیمت خود رسید به سرعت سقوط کرد. جالب است بدانید رمز ارز شیبا اینو از زمان ظهور تا سقف قیمت بیش از 10 میلیون درصد رشد داشته است و هم اکنون ارزش بازار ارز SHIBA نزدیک به 16 میلیارد دلار است.

قیمت ارز shiba inu

ارز شیبا اینو یکی از محدود ارز‌هایی بود که سرمایه‌گذاران خود را در مدتی کوتاه به ثروتی عظیم رساند. اگر فردی در سال 2020 ده دلار ارز shiba خریده بود، سرمایه او در حال حاضر (16 دی 1401) تقریبا 5 میلیون درصد رشد کرده بود. برای محاسبه این درصد کافیست قیمت اکنون ارز Shiba را در قیمت روزهای اول (0.000000000082 دلار) تقسیم کنید. لازم به ذکر است قیمت حال حاضر ارز شیبا اینو نسبت به سقف قیمت خود بیش از 90 درصد کاهش داشته است.

قیمت ارز شیبا اینو در آینده چقدر خواهد شد؟

قبل از اینکه به پرسش قیمت ارز Shiba Inu در آینده بپردازیم، باید قبل از خرید هر ارز دیجیتال از جمله ارز شیبا اینو نسبت به وضعیت فاندامنتال و محبوبیت آن در بین کاربران آگاه باشیم. پس در قدم اول به سراغ چیستی ارز شیبا اینو می‌رویم، بعد از آن محبوبیت و فاندامنتال (بنیان) ارز shiba را بررسی خواهیم کرد و در آخر به قیمت این ارز در آینده و سوالات متداول می‌پردازیم.

قیمت ارز شیبا اینو در آینده چقدر خواهد شد؟

ارز شیبا اینو چیست؟

برخلاف دوج کوین که بر اساس بلاک چین بیت کوین ساخته شده، ارز شیبا اینو بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده است. توکن SHIB ، لوگوی خود را با الهام از شیبا اینو ، نژاد سگ شکاری دقیقاً مانند دوج کوین انتخاب کرده است. ارز Shiba یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است، درست مثل سایر ارزهای دیجیتال دیگر.

ارز Shiba Inu توسط شخصی ناشناس به نام «ریوشی» ساخته شده و تاکنون رشد قیمت آن از رشد قیمت دوج بیشتر بوده است. یکی از دلایل عمده روند صعودی ارز Shiba این بود که بسیاری از سرمایه‌گذاران بزرگ و مشهور به این ارز دیجیتال علاقه‌مند شده‌اند. قیمت شیبا مانند سایر ارزهای دیجیتال روز به روز در حال تغییر است و می‌توان گفت؛ حالا که ارز شیبا اینو وارد جمع برترین ارزهای بازار شده کمتر دچار پامپ و دامپ‌های شدید و ساختگی قرار می‌گیرد.

تحلیل‌ فاندامنتال shiba inu

تحلیل‌ فاندامنتال ارز شیبا اینو

  • بنیانگذار ارز شیبا اینو ناشناخته و فقط یک نام “ریوشی” از آن موجود است. (با الهام از بیت کوین که بنیان‌گذار آن فردی ناشناخته بنام ساتوشی است)
  • ارز شیبا اینو از نژاد سگ ژاپنی شیبا اینو شبیه دوج کوین نامگذاری شده است. حتی پلتفرم و مدل آن مشابه دوج کوین است.
  • قیمت ارز shiba با افزایش ارزش گسترده روبرو شد اما پس از آن به طور چشمگیری کاهش یافت.
  • هم اکنون شبکه ERC 20 اتریوم ، BEP 20 بایننس و شبکه آوالانچ از توکن شیبا اینو پشتیبانی می‌کنند.
  • ارز شیبا اینو تقریبا در تمام صرافی‌های معتبر مانند Kucoin و Binance لیست شده است.
  • شبکه شیبا اینو دارای یک صرافی غیرمتمرکز است.
  • اطلاعاتی از رزومه بنیانگذاران ارز shiba inu در دسترس نیست.
  • ارز shiba تاکنون بروزرسانی‌های مهمی داشته و پلتفرمی برای توکن‌های غیرقابل مثلی NFT است.
  • سقف تعداد واحدهای تولید شده برای ارز شیبا اینو بی‌نهایت است.
  • شیبا اینو | SHIB TOKTN غیرقابل استخراج است.
  • طبق داده‌های کوین مارکت کپ تعداد هلدرهای ارز شیبا اینو تا کنون یش از 1/300/000 کیف پول است.

ارز شیبا اینو قصد دارد روند دوج کوین را تکرار کند. دقیقاً مانند دوج کوین که از یک کوین طنز به یک دستگاه پول ساز تبدیل شد، ارز shiba نیز دارای همان نماد دوج کوین است و با همان روند کار می‌کند. به همین دلیل است که طرفداران به آن «قاتل دوج کوین» هم می‌گویند.

قیمت ارز شیبا اینو در 2020 تا 2024

ارز شیبا اینو در آگوست سال 2020 (شهریور 99) ایجاد شد، هرگز قیمت قابل توجهی را مشاهده نکرد، تا آوریل 2021 (فروردین 1400) قیمت آن ناچیز و نزدیک به صفر ماند و حجم معامله‌ای در حدود 200 هزار دلار داشت. قیمت ارز شیبا اینو در آن زمان 0.00000000051 بود. در آن هنگام هیچ کاربری حتی فکر نمی‌کرد روزی قیمت شیبا اینو به این حد صعود کند. تا 20 آوریل 2020 (اوایل اردیبهشت 1400)، قیمت آن در حدود 0.000009 دلار ماند و در 9 مه 2021 (19 اردیبهشت 1400) به سرعت به 0.000038 دلار رسید.

قیمت ارز شیبا اینو در 2023

از زمان سقوط این ارز دیجیتال در 19 مه 2021 (29 اردیبهشت 1400)، قیمت ارز شیبا اینو به طور قابل توجهی کاهش یافت و 0.0000057 دلار هم رسید. ارزش بازار این توکن پس از آن بشدت کاهش یافت و سرمایه‌گذاران ارز shiba را نگران کرد. شیبا اینو از آن زمان تاکنون صعود و نزول‌های فراوانی را تجربه کرد و اکنون 2023/01/06 (16 دی 1401) در ابتدای سال 2023 میلادی به قیمت 0.0000082 مبادله می‌شود. پس از آن همراه با ریزش بازار ارزهای دیجیتال، این رمز ارز نیز با ریزش همراه شد، اما در اواخر سال 2023، همراه با رشد بازار ارزهای دیجیتال، شیبا نیز توانست رشد مناسبی را تجربه کند.

آینده ارز شیبا اینو از دیدگاه کارشناسان 

در ادامه آینده بازار ارز شیبا اینو را برای سال های 2024 تا 2025 بررسی خواهیم کرد. لازم به ذکر است، پیش‌ بینی قیمت یک ارز دیجیتال به فاکتورهای گوناگونی وابسته است، و هیچ‌ پیش‌ بینی در مورد یک ارز دیجیتال بطور صد در صد اتفاق نمی‌افتد. شیبا اینو نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

آینده بازار ارز شیبا - shiba inu

بنابراین حتما قبل از هر گونه اقدامی تحقیقات خود را تکمیل کنید و تصمیم نهایی را بر اساس دانش خود بگیرید.

آینده قیمت شیبا اینو در سال 2024

بر اساس تحلیل فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال در مورد قیمت‌ ارز شیبا اینو ، انتظار می‌رود در سال 2024، ارز SHIB حداقل و حداکثر قیمت‌های زیر را داشته باشد: حدود 0.000034 دلار و 0.000041 دلار.

آینده قیمت شیبا اینو در سال 2025

در صورتی که همه چیز برای شبکه رمز ارز شیبا اینو خوب پیش برود، پیش بینی می‌شود آینده قیمت ارز شیبا اینو در سال 2025 روشن باشد. البته نوسان یا همان افزایش و کاهش قیمت قطعا در این بین وجود دارد و ناگزیر است، اما بر اساس تحلیل فنی کارشناسان رمز ارزها در مورد قیمت‌ Shiba Inu تخمین زده می‌شود که ممکن است قیمت توکن SHIB تا پایان سال 2025 ، 0.000061 دلار ارزش داشته باشد.

shiba inu future

پیشنهاد مطالعه: بهترین میم کوین های بازار کدامند؟

سوالات متداول

قیمت شیبا اینو در آینده بالا می‌رود؟

بسیاری از کارشناسان ارزهای رمزنگاری شده چنین فکر می‌کنند، اما لازم به یادآوری است که اگر توسعه‌دهندگان پروژه را رها کنند یا کاربران و سرمایه‌گذاران به هر دلیل از آن پشتیبانی نکنند، و یا بازار مسیر دیگری داشته باشد ممکن است قیمت شیبا اینو به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

قیمت SHIB چقدر می‌تواند بالا برود؟

به دلیل انبوه (تعداد زیاد) توکن‌های عرضه شده، رسیدن به مقادیر بالا برای قیمت شیبا اینو دشوار خواهد بود. با این حال، رشد نسبی آن می‌تواند کاملاً چشمگیر باشد. همان طور که در بالا ذکر شد، برخی از کارشناسان افزایش احتمالی قیمت ارز شیبا را تا پایان سال 2025 ، 0.000061 دلار اعلام می‌کنند که چند برابر قیمت فعلی آن است.

خرید ارز شیبا اینو

برای خرید ارز شیبا اینو می‌توانید به صرافی‌های معتبر ایرانی و خارجی مراجعه کنید و خرید توکن SHIB خود را انجام دهید.

آیا قیمت شیبا اینو به یک دلار می‌رسد؟

اگر قیمت ارز شیبا اینو به 1 دلار در هر توکن برسد، این بدان معناست که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 549 تریلیون دلار خواهد رسید. این بیش از مقدار کل ثروت جهانی است که تخمین زده شده است. بنابراین غیرممکن است که قیمت شیبا اینو به یک دلار برسد.

آیا باید در SHIB سرمایه گذاری کنم؟

همه سرمایه‌گذاری‌های کریپتو پرخطر هستند، اما میم کوین‌هایی به‌ویژه مانند ارز شیبا اینو بی‌ثبات هستند و باید آماده باشید که هر چیزی را که سرمایه‌گذاری می‌کنید از دست بدهید. سازمان رفتار مالی (FCA) در ژانویه هشدار داد:

«سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری شده، یا سرمایه‌گذاری‌ها و وام‌دهی مرتبط با آن‌ها، عموماً مستلزم پذیرش ریسک‌های بسیار بالا با پول سرمایه‌گذاران است، اگر مصرف کنندگان روی این نوع محصولات سرمایه گذاری کنند، باید آماده باشند که تمام پول خود را از دست بدهند.”

کیف پول‌های شیبا اینو کدام است؟

شما برای نگهداری ارز شیبا اینو می‌توانید از انواع کیف پول‌ ارز دیجیتال از جمله موارد زیر استفاده کنید:

لیست کیف پول های ارز شیبا اینو shiba inu

جمع بندی

در انتها می‌توان گفت که شیبا اینو که سال 2020 وارد بازی ارزهای دیجیتال شد، رقیب جدی برای میم کوین‌ها از جمله دوج کوین محسوب می‌شود. ارز شیبا اینو در یک بازه زمانی توجه بسیاری را به خود جلب و جیب سرمایه‌گذاران خود را با دستاوردهای بزرگ پر کرد.

با توجه به اینکه ارز شیبا اینو در صرافی‌های معتبری همچون کوین بیس و بایننس لیست شده است و روز به روز به جمع طرفداران و سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال محبوب افزوده می‌شود، آینده SHIB را می‌توان روشن متصور شد.

البته فراموش نکنیم همیشه بازار به آن نحوی که ما پیش‌ بینی میکنیم یا دوست داریم پیش نمی‌رود. بنابراین مدیریت سرمایه در چنین مواقعی می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش دهد.

راهنمای عمومی

در صورتی که می‌خواهید در مورد مفاهیم پایه و آموزش‌های کاربردی رمز ارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید، همیشه می‌توانید از راهنماهای ما در منو و دیگر بخش‌های سایت که حاوی منابع عالی است، استفاده کنید.

ما همچنین منابع غنی از مواردی داریم که به جزئیات بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و سایر موارد می‌پردازد. خواندن منابع مفید به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات رایج بازار ارز دیجیتال و همچنین بهترین استراتژی‌ها در برخورد با انواع مختلف شرایط بازار آشنا شوید.

سلب مسئولیت

تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
62 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مملی
مملی
2 سال قبل

سلام من ۱۷۰شیبا خریدم اگربشه ۱۰۰دلار یعنی هر یه دلار صد برابر میشه

حسین
حسین
2 سال قبل

دوستان صرافی یوبیتکس و بیت پین چطوره قابل اعتماد هستت

شاهرخ
شاهرخ
2 سال قبل

با توجه به ارتش شیبا این توکن تا دو ماه دیگه قیمت 5000.خواهد دید . من ده ساله تو این بازار ترید میکنم هیچ کدامشان به اندازه شیبا برام جالب نبوده فقط هولدر باش و در آینده نزدیک میلیاردر شو .

محمدزارعی
محمدزارعی
2 سال قبل

سلام ارزشیبا یه سرمایه گذاریه خوبی هست العان قیمت مناسبه اینده حثرت میخوری ومیگیدکه وقتی یک ریال بودنخریدم العان دیگه نمیتونم کم سرمایه گذاری کن ولی نترس اگه خدای نکرده ضررداشت سختتون نشه من بیت کوئن روناحق فروختم اگه العان داشتم پادشاهی میکردم نترسین ازاینکه یه مقدارسرمایه روبه شیبااختصاص بدید

Sam
Sam
2 سال قبل

دوستان عزیز سلام
تحلیل هاتون خیلی عالی بود دم همگی گرم. ولی باید بگم من خیلی را با ارز آشنا نیستم و میشه بگید اگه من الان ۵ میلیون شیبا بخرم سرمایه ام تا یکی دو سال دیگه چقدر میشه؟

sabziali
sabziali
2 سال قبل

ارز شیبا بستگی به سلطان ارزها داره اگه بیت کوین رشد کنه که قطعا رشد خواهد کرد ارز شیبا در آینده نه چندان دور سه برابر ارزش فعلی خود خواهد شد. آینده ای روشن….

محمد
محمد
2 سال قبل

به روز کن سایتتو تا اخر امسال میشه 1 سنت

محمد
محمد
2 سال قبل

من اصلا به این تحلیل ها اعتقاد ندارم یه سال پیش دوچ ۱۵۰ تومن بود الان ببینید چند شده همه هم واسش تحلیل تکنیکال ارائه داده بودن اتقاقا شیبا خاصیتش غیر قابل پیش بینی بودنشه و مطمعنم تا ژانویه خیلی اتفافات خوب از شیبا خواهیم دید

R-n
R-n
2 سال قبل

شیبا تا ۲۲۳ به ۴ سنت میرسد

مهرداد
مهرداد
2 سال قبل

پایان سال 2021 ارز شیبا 20 سنت خواهد شد، دوستان مولتی میلیاردر

آخرین ویرایش 2 سال قبل توسط مهرداد
مد مکس
مد مکس
2 سال قبل
پاسخ به  مهرداد

لطفا قبل از حرف زدن فک کنید ۲۰سنت بسه میدونی باید چقد پول بیاد توش ،الکی خواهشا حرف نزن شیبا ارز خوبیه احتمال رشد داره ولی منطقی

مجید ایوبی
مجید ایوبی
2 سال قبل

باسلام
خدمت دوستان عزیز عرض کنم که منم با پلمپ این ارز دوست داشتنی هفت برابر سود کردم . لذا پیشنهاد می کنم همه تخم مرغ هاتون تو یه سبد ندارین . و قطع به یقین چون موج مثبت برای این ارز ایجاد شده حتما رشد مناسبی در دو سال آینده خواهد داشت و سود سرشاری را نصیب سهامداران خواهد کرد بشرطی که در زمان افزایش قیمت احساسی نشده و دست بفروش نزده و خط سنگین فروش ایجاد نکرده بلکه استراتژی صبر و خرید را جایگزین فروش نمود. موفق و پرسود باشید . خداوند برکت گوسفندی به همه عزیزان عنایت فرماید بعد این جانب

اشکان خمسه
اشکان خمسه
2 سال قبل

ارز شیبا

حمید
حمید
2 سال قبل

امروز 19مهر 1400قیمت تا 0.000035بالا رفت والان 0.000027تا سه سال دیگه به 50سنت میرسه وهر کسی 10000000 شیلا داره مولتی میلیاردر خواهد شد

علیرضا احمدی
علیرضا احمدی
2 سال قبل
پاسخ به  حمید

سلام تعداد شیبا که نوشتین تو این قیمت چقدر میشه؟

سعید میرشاهی
سعید میرشاهی
2 سال قبل

شیبا چون الان ارزونه قطعا تا پنج سال اینده قیمتش با دوج برابر میشه یعنی حدود سی سنت و یعنی میلیاردر شدن خریداران فعلی

اشکان خمسه
اشکان خمسه
2 سال قبل

تا همین یکی دو هفته پیش قیمت ۱۰۰میلیون واحد شیبا نزدیک به ۲۰ میلیون تومان بود که بنده در حال رصد کردنش بود بعد از ۲ روز ۱۰۰ میلیون واحد ارز شیبا قیمتش به ۵۳ میلیون تومان رسید.یعنی اگر حدود ۱۰۰ م تومان شیبا میخریدیم تو کمتر از سه روز ۱۷۰ م تومان دیگه سود میکردیم.نوش جون اون کسایی که داشتنش . الحق که راست میگن : گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی. حالا سقف ۵سنت و بعدش تا سقف یک دلار سعود کردن دور از واقعیت نیس.طبق اماری که از یه سایت معتبر آمریکایی دراوردن یک شخص ناشناس تا سقف ۶ تریلیون دلار ارز شیبا به کیف پول های متعددی که مسیر آنهم مشخص نیس انتقال داده .خب یه هم چنین شخص یا اشخاص مغز کروکدیل نخوردن که…… ضمنا بنده هیچ نظری تخصصی ای ندادم که دیگران به عنوان سیگنال ازش استفاده کنن مسئولیت هلد یا ترید با عقل سلیم و رضایت خودتون.ان شاءالله که برای صاحبان این رمز ارز سال های پر سودی باشه.به امید حق

سعید میرشاهی
سعید میرشاهی
2 سال قبل

اگر همه ایرانی ها یک‌میلیون شیبا میخریدن همشون میلیاردر میشدن من سه میلیون تومن خریدم و تا سه سال دیگه میشه یک میلیارد تومن

علی محمد
علی محمد
2 سال قبل

تا ۵ سال دیگه فوقش بشه یک سنت

علی
علی
2 سال قبل

ایرانی ها هر چی بخرن، یکم صبر کنن به کمک دولت و تورمش میلیاردر میشن

محمد
محمد
2 سال قبل

3 سال دیگه پرایدم 1 میلیارد میشه

پوریا
پوریا
2 سال قبل

سلام ارز شیبا اسفاته یا فیو چرز لدفن جواب بدین

mehD
mehD
2 سال قبل

تا همین الان هیچ تحلیلی درست درد نیومده کی فکرشو می کرد بیت کویین اینجوری بشه تا پنج شیش سال پیشم درباره بیت کویین اینجوری گفتن ک همه فروختن از ترس ولی چی شد اخرش!

حافظ
حافظ
2 سال قبل
پاسخ به  mehD

بیت کوین ارز واقعی
ولی شیبا شت کوینه و پوچ

صادق علیپور
صادق علیپور
2 سال قبل
پاسخ به  حافظ

شیبا رفیقمو 12میلیارد سود داد/الان رفیقم شت رفیقه

ياسينا
ياسينا
2 سال قبل

ارز شيبا اينو چه آينده اي براش ميبينيد؟؟
شيبا اينو ارزش سرمايه گذاري داره

Hassan
Hassan
2 سال قبل
پاسخ به  ياسينا

سلام یاسینای عزیز.. پارسال کاردانو 2500تومن بود امسال نزدیک 80هزارتومان این یعنی 32برابرسود..ولی دوج 40تک تومان بودامسال حدود9هزارتومان این یعنی 225برابرسود..درکل هولدخوبه ولی اگه این اتفاق برای شیبا بیفته.. قطعاما میلیاردیم..

حافظ
حافظ
2 سال قبل
پاسخ به  Hassan

خودتونو گول نزنید شت کوینه وپوچ

ابوالفضل
ابوالفضل
2 سال قبل
پاسخ به  Hassan

ببخشید من میخوام خرید کنم شیبا خوبه به نظرتون ؟ و اینکه تو این مدت شیبا توکن سوزی کرده؟

R-n
R-n
2 سال قبل
پاسخ به  ياسينا

شیبا تا ۲۰۳ به ۴سنت میرسد

ناصر
ناصر
2 سال قبل

ارز شیبا اینو از دوج کوین بهتره، دوج کوین سود خودشو داده، الان زمان خرید ارزهای دیجیتالی مثل ارز شیبا اینو هست

کینگ
کینگ
2 سال قبل

شیبا اینو بهترینه، من به آینده شیبا خوشبینم?

نيروانا فرهنگ
نيروانا فرهنگ
2 سال قبل

عالي و بجاااااا
مممنوننننننن?????

نقوی
نقوی
2 سال قبل

همه توکنها وابسته به سلطان ارزها هستن بیت کویین.بیت کویین چنددرصدبالابره توکنها هم همون درصدروبالاخواهد رفتش بخصوص شیبا یه درصد بالاترازاونا خواهدرفتش شیبا ۳سال دیگه بالای یه دولارهستش ٪٪٪٪٪

آخرین ویرایش 2 سال قبل توسط نقوی
محمد
محمد
2 سال قبل
پاسخ به  نقوی

یعنی تو بیشتر از کل کارشناس ها میدونی؟

نقوی
نقوی
2 سال قبل

درعرض ۲ سال ۱ سنتوخواهددیدش.پایان سال ۲۰۲۲ صدرصد۲سنت وخواهددید

آخرین ویرایش 2 سال قبل توسط نقوی
Yashar Nasiri
Yashar Nasiri
2 سال قبل

تحلیلتون از آینده ارز شیبا خیلی عالی و روشنگرانه بود. خیلی ممنون. لطفا ارزهای دیگه‌ای شبیه شیبا اینو رو هم تحلیل کنید و در سایت قرار بدید.

Yashar Nasiri
Yashar Nasiri
2 سال قبل

بنظر من شیبا ۵ سال دیگه رو ۱۰ سنت هست حالا بشین نگاه کن. آیندش روشنه

حسین
حسین
2 سال قبل
پاسخ به  Yashar Nasiri

ان شالله ?❤️

مهدی رئوفی
مهدی رئوفی
2 سال قبل
پاسخ به  Yashar Nasiri

رو چ حسابی اینو میگی

اکبر طالقانی
اکبر طالقانی
2 سال قبل

سلام ممنون از سایت خوبتون بنظر منم ارز دیجیتال شیبا آینده خوبی داره خودم هم کلی خرید کردم

حسین
حسین
2 سال قبل

سلام .
بله خیلی از کارشناس‌ها بر این باورند که شیبا دوباره افزایش قیمت خوبی خواهد خورد.

مهدی رمضانی
مهدی رمضانی
2 سال قبل
پاسخ به  حسین

پنج سال آینده شاید

نازنين
نازنين
2 سال قبل

من به آينده شيبا خيلي اميدوارم

مهدی رمضانی
مهدی رمضانی
2 سال قبل
پاسخ به  نازنين

اصلا امیدوار نباش. پنج سال دیگه شاید شاید یه ذره بره بالا

علیرضا زارعی
علیرضا زارعی
2 سال قبل

من به آینده ارز دیجیتال شیبا اینو امیدوارم. شیبا اینو بزودی صرافی ارزدیجیتال غیرمتمرکز خودش رو راه اندازی میکنه و من آینده شیبا رو واقعا روشن میبینم. ایشالا هر کی شیبا اینو داره سود کنه منم سود کنم?

حسین
حسین
2 سال قبل

امیدوارم سایر دوستان هم مانند شما از خرید ارز شیبا سود خوبی عایدشون شود.

جواد
جواد
2 سال قبل
پاسخ به  حسین

سلام بر استاد عزیز. درود بر شما. میخواستم بدونم شیبا اینو را از صرافی ایرانی اوکی اکسچنج خرید کنم بهتره یا اینکه از تراست ولت ؟؟؟

Hassan
Hassan
2 سال قبل
پاسخ به  جواد

داداش من خودم قبلا اکی اکس چنج بودم.. دزد به تمام معناست.. نوبیتکس ثبت نام کن تتربگیر بعدتوکوینکس ثبت نام کن تترروانتقال بده کوینکس وشیبا بگیر انتقال بده به تراست ولت… نوبیتکس کارمزدش خیلی پایینه

فرهاد بیگی
فرهاد بیگی
2 سال قبل
پاسخ به  Hassan

سلام.اگه به همین روش بخریم بعد تو خود کوینکس نگه داریم کارمزدش چقدره؟مثلا میشه ۲ملیون واحد شیبا بخریم؟کارمزدش چقدر میشه؟

Hassan
Hassan
2 سال قبل
پاسخ به  فرهاد بیگی

سلام آقا فرهاد.. حدودنیم دلارشایدم کمتر… صرافی ایرانی فقط نوبیتکس… شما توصرافی کوینکس اگه به اندازه 200دلارشیباداشته باشی میتونی تواستخرشیبا سپرده گذاری کنی وسودبگیری.. ولی اینم بهتون بگم توهرصرافی چه ایرانی چه خارجی شیبا بگیری هزینه انتقالش خیلی بالاست چون روشبکه اتریوم هستش سعی کن تو کوینکس بگیروتواستخرش هولدکن وبتازگی کوینکس نسخه فارسی برای ایرانی ها ایجادکرده..

جواد طالبی
جواد طالبی
2 سال قبل
پاسخ به  Hassan

دوست عزیز اگه من ۱۰هزار دلارمو که اتریوم وادا دات وینک ال تی سی شیبا بی ان بی رو بخام استخر کنم داخل تراست ولت هم میشه یانه داخل کوینکس این کارو انجام بدم بعد سوال اصلی اینه اگه استخر کنم ۵ساله قیمت ارز من هم میره بالا هم سود میده بهم درسته استخر کردن به سود و زیان که ربطی نداره به قیمتش مثلا من ادا گرفتم یک دلار استخر کردم ۵سال دیگه ادا بشه ۲۰ دلار من استخر کردم قیمت ارز من هم ۲۰ دلار میشه

Hassan
Hassan
2 سال قبل
پاسخ به  جواد طالبی

سلام دوست عزیز.. من راجب استیک توی تراس ولت چیزی نمیدونم.. ولی اگه شماتوی ولت یورویی یاترون لینک ارزی رواستیک کنی همون ارزرو بهتون بعنوان سودمیده حالااون ارزمیخواد1سنت باشه یا1دلار.. ولی اگه تواستخرصرافی استیک کنی میتونی انتخاب کنی که سودتون روتتریا ازهمون ارزی که استیک کردی روبهتون بده وهر24ساعت سودتون به حسابتون اضافه میشه..

سامان
سامان
2 سال قبل

انشاالا،، والا من که روی شیبا هولد کردم

محمد طاهری
محمد طاهری
2 سال قبل

میشه نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا بصورت ویدئویی بزارید. بیتشال عالیه واقعا. خیلی دوست داشتم آینده ارزدیجیتال شیبا اینو رو بدونم. این مقاله خیلی بهم کمک کردم. زنده باد شیبا اینو . زنده باد بیتشال

حسین
حسین
2 سال قبل
پاسخ به  محمد طاهری

سلام دوست عزیزم سعی می‌کنیم بزودی آموزش ویدیویی نحوه خرید ارز شیبا اینو را بگذاریم.

Marika
Marika
2 سال قبل
پاسخ به  حسین

سلام وقت بخیر، بااین آماری که دادن یعنی تا پنج سال آینده نیم سنت هم نمیبینه؟؟؟!!!این دیگه چه ارزیه بارتبه۲۹

نقوی
نقوی
2 سال قبل
پاسخ به  Marika

بعداز۵ سال بالای ۹۰ سنت یا یه دولاره

قاسم
قاسم
2 سال قبل
پاسخ به  Marika

دقیقا به چیش خوشبین هستن اینا?

جواد طالبی
جواد طالبی
2 سال قبل
پاسخ به  حسین

سلام دوست عزیز ایا توی تراست ولت هم میشه بزاری سود بگیری چون من میخام ۵ساله ۱۰هزار دلار بزارم دست نزنم وقتی هولد میکنم اگه بزارم سود بیاد روش قیمت ارز من میره بالا

مشدبا?
مشدبا?
2 سال قبل

خداکنه همینجور باشه

Marika
Marika
2 سال قبل
پاسخ به  مشدبا?

چطور خداکنه همینجورباشه یعنی ۵سال دیگه بشه حدود ۸تک تومنی!!!!!!اگه اینطوره دیگه هیچ