Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر عامل تسلا امروز 4 اردیبهشت توئیت کرد:

آینده هلد چه خواهد شد؟

آینده هلد چه خواهد شد؟

مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس توئیت دیگری را در رابطه با ارزهای رمزپایه منتشر کرده است. او این بار نام دوج کوین یا بیت‌کوین را نیاورده است، اما در توییت سوالی را مطرح کرده است که جامعه آنرا به عنوان نظرسنجی ماسک درباره بزرگترین کوین در آینده تفسیر کرده‌اند.

برخی از افراد این جامعه دوج‌کوین و برخی بیت‌کوین را انتخاب کرده‌اند.

ماسک با توییت‌های خود قیمت دوج را جابجا می‌کند

معروف است که ماسک یکی از طرفداران دوج کوین است که اغلب با سگ Shiba-Inu و ماه در این باره صحبت می‌کند. توییت‌های مدیر عامل شرکت تسلا به صورت کوتاه مدت برای دوج‌کوین خوب بوده است و به بازار این کوین به شدت سرمایه تزریق کرده است و حتی هفته گذشته آن را به بالاترین قیمت جدید 0.44 دلار رسانده است.

در 19 آوریل، این کوین هنوز در سطح 0.44 دلار قرار داشت اما اکنون به مرز قیمت 0.28 دلار نزول کرده است و نشان می‌دهد که یک دارایی بسیار بی‌ثبات است که می‌تواند با یک توییت افراد بزرگ مانند ایلان ماسک به راحتی جابجا شود.

جان مک آفی از شنیدن قیمت دوج کوین شوکه شد

با توجه به توییت اخیر جانیس مک آفی، همسر بارون رمزگذار سابق جان مک آفی، از شنیدن قیمت دوج‌ کوین شوکه شد. مک آفی اکنون وقت خود را در زندان اسپانیا سپری می‌کند و منتظر اخراج به آمریکا است تا به دلیل عدم پرداخت مالیات در هشت سال گذشته، محاکمه شود.

در گذشته، مک آفی عرضه اولیه کوین‌های مختلف را در حساب توییتر خود دستکاری می‌کرد. با این حال، ظاهراً، حتی تصور این موضوع برای او نیز سخت است كه کوینی كه در ابتدا به عنوان یك شوخی پدید آمده بود، قیمت آن به این سطح بالا از قیمت رسیده باشد. در همین حال، دوج اخیراً توسط چندین شرکت بزرگ پذیرفته شده است. این پذیرفته شدن همراه با توییت‌های ماسک این کوین را به بالاترین حد خود در تاریخ اخیر رساند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها