Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بعد از کاهش قیمت بیت کوین ، سومین نهنگ بزرگ بیت کوین مقدار بیت کوین ‌های خود را به 111 هزار واحد BTC رساند.

آخرین کاهش قیمت بیت کوین به حدود 40،000 دلار، سومین نهنگ بزرگ بیت کوین را قادر ساخته است تا تعداد بیشتری از ارزهای دیجیتال را با قیمت پایین تر جمع‌آوری کند. در لحظه “خرید در شیب نزولی” ، این نهنگ بزرگ بیش از 13 میلیون دلار ارز رمزنگاری شده خریداری کرده است.

بارها رفتار این نهنگ مرموز یا حداقل یکی از آدرس‌های آنها گزارش شده است. در ماه آوریل، این نهنگ‌ها  قبلا زمانی که بیت کوین برای اولین بار به 60 هزار دلار رسیده بود بخش عمده‌ای از بیتکوین‌های خود را فروختند.

در طی اصلاحات بعدی، هنگامی که دارایی به زیر 40،000 دلار و حتی 30،000 دلار رسید، این نهنگ با انجام چندین خرید متوالی اشتهای خود را از سر گرفت! جالب اینجاست که تقریباً همه این خریدها زمانی رخ دادند که بیت کوین چندین هزار دلار از بالاترین قیمت خود یعنی 60 هزار دلار کاهش یافته بود.

این معاملات معمولاً در بزرگترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا یعنی Coinbase انجام می‌شود. آخرین خرید ساعاتی پیش انجام شد که 321 بیت کوین را با قیمت متوسط ​​40،500 دلار خریداری و منتقل کرد.

همانطور که در این آدرس نشان داده شده است، این نهنگ انتقال‌های متوالی متعددی را به کیف پول انجام داده است. کل ذخیره 111،795 BTC است – یا حدود 4750 میلیارد دلار دارایی دیجیتال.

به گفته تحلیلگر CryptoQuant از طریق توییتر VentureFounder ، این نهنگ 2.4 میلیارد دلار سود تحقق نیافته دارد.

تحلیلگر CryptoQuant از قیمت بیت کوین

استراتژی “خرید در شیب ” به دلیل افزایش نوسانات در بازار، در فضای ارزهای رمزنگاری شده و بین هلدرهای سرسخت بسیار محبوب است.

با این حال، به نظر می‌رسد این روند در خارج از آمریکا و در کل کشورها گسترش یافته است. همانطور که اخیراً گزارش شده است، السالوادور پس از اینکه بیت کوین به 45000 دلار رسید، 150 بیت کوین جدید خریداری کرد.

بنابراین، این کشور که اولین دولتی بود که در ابتدای این ماه بیت کوین را قانونی کرد، دارای مجموع ذخیره 700 واحد بیت کوین به ارزش تقریبا 30 میلیون دلار با قیمت امروز است. علاوه بر این، نایب بوکله، رهبر این کشور، به رئیس جمهور توصیه کرد :

“اگر شما در عمق خرید کنید، آنها هرگز نمی‌توانند شما را شکست دهند.”

با این حال بیت کوین قبلا هم چنین روندهایی را سپری کرده، چه درسال 2018 و چه در چند ماهه اخیر. بیت کوین در سال قبل در همین روز روی 10 هزار و 500 دلار معامله میشد و اکنون با چنین روند صعودی فوق العاده‌ی به کانال 40 – 50 هزار دلار صعود کرده. به نظر شما آینده این ارز دیجیتال در هفته‌های پیش رو چگونه خواهد بود؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها