Categories
اخبار بازارهای مالی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خزانه‌داری آمریکا مقررات جهانی به اشتراک گذاری داده های کاربران ارزهای دیجیتال را پیگیری می‌کند.

خزانه داری ایالات متحده به دنبال مقرراتی است که حساب های کاربران ارزهای دیجیتال را مورد هدف قرار دهد.

دولت بایدن خواستار رعایت مالیات بیشتر از فضای ارز دیجیتال شده است.

سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتال شاهد فشار جهانی برای وضع مقررات در این صنعت هستند.

مقامات آمریکایی به دنبال گنجاندن مقررات جهانی به اشتراک گذاری داده های کاربران بازار ارز دیجیتال در لایحه بودجه جدید هستند.

در بسته بودجه 3.5 تریلیون دلاری آینده امریکا، دولت بایدن تطبیق مالیات بیشتری را از صنعت ارز دیجیتال درخواست می کند. این امر علیرغم تلاش های لابی گری فعالان حوزه ارز دیجیتال در پاسخ به لایحه دو حزبی سنا صورت می گیرد.

در این پیشنهاد، دولت امریکا خواستار گزارش معاملات کاربران ارزهای دیجیتال از صرافی ها شده است. به گفته یک مقام دولتی ، این گزارشات به ایالات متحده اجازه می دهد اطلاعات را با دیگر همکاران تجاری خود در جهان به اشتراک بگذارد. در مقابل ، دولت ایالات متحده می تواند اطلاعات مربوط به مالیات دهندگان آمریکایی که در کشورهای دیگر به معاملات ارزهای دیجیتال می‌پردازند‌ را مبادله کند. همه در تلاش برای رعایت مالیات بیشتر هستند!

در حال حاضر اگر متن لایحه سنا تغییر نکند ، صنعت ارزهای دیجیتال را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد.

خزانه داری امریکا:

“ماهیت جهانی بازار ارز دیجیتال به مودیان مالیاتی ایالات متحده فرصت می دهد تا دارایی ها و درآمد مشمول مالیات را با استفاده از مبادلات ارز دیجیتال و ارائه دهندگان کیف پول پنهان کنند. مالیات دهندگان آمریکایی همچنین سعی می کنند با ایجاد نهادهایی که بتوانند از طریق آنها اقدام کنند ، از گزارش مالیاتی ایالات متحده خودداری کنند. برای مبارزه با احتمال استفاده از دارایی های رمزنگاری شده برای فرار مالیاتی ، گزارش اطلاعات شخص ثالث برای کمک به شناسایی مالیات دهندگان و تقویت تطبیق داوطلبانه مالیات بسیار مهم است. ”

دولت‌های جهانی به دنبال وضع مقررات هستند

برای دسترسی دولت ایالات متحده به اطلاعات خارج از کشور ، آنها باید توانایی ارائه چیزی در ازای آن را داشته باشند. این بخشی از “توافقنامه های تبادل اطلاعات مالیاتی” است. این پیشنهاد در سال 2023 اجرایی می شود و برای همه مبادلات ارز دیجیتال و ارائه دهندگان کیف پول دیجیتال اعمال می شود.

این مجموعه جدیدی از مقررات در حالی ظاهر می شود که دموکرات ها به دنبال جریانهای جدیدی از درآمد برای بسته بودجه قابل توجه خود هستند. همچنین به نظر می رسد راهی برای گرد هم آوردن میانه روها و مترقیان است.

اگر ایالات متحده چنین مقررات محدود کننده ای را وضع کند، بقیه جهان می توانند از آن پیروی کنند

اغلب کشورها در سرتاسر جهان بر مقررات ساختار یافته تر بازار ارز دیجیتال فکر می کنند. در ژاپن ، آژانس خدمات مالی این کشور خواستار قوانین سخت افزاری رمزنگاری به نفع مصرف کننده شد. دولت آفریقای جنوبی نیز اخیراً مقررات و مالیات جدیدی را برای دارندگان ارز دیجیتال در این کشور وضع کرده است.

در جاهای دیگر مانند برزیل ، قانون‌گذاران خواستار وضع مقرراتی شدند که تقاضا و پتانسیل عمده ارزهای دیجیتال را تسهیل کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها