Categories
اخبار فناوری‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مجله تایم، شرکت رسانه‌ای آمریکایی که برای تقریباً یک قرن فعال بوده است، با Galaxy Digital مایک نووگراتز همکاری می‌کند تا به خوانندگان خود اجازه دهد دنیای فراجهانی متاورس را کشف کنند.

این مجله به عنوان بخشی از مشارکت Galaxy Digital برای پشتیبانی از خبرنامه metaverse NEWS از اتریوم استفاده می‌کند. مایک نووگراتز گفت این مشارکت بخشی از حرکتی است برای “قرار دادن خوانندگان، خالقان و افراد کنجکاو به دنیای متاورس”

مجله تایم به متاورس ورود می‌کند

در اطلاعیه روز پنجشنبه هفته گذشته، تایم گفت: مشارکت با شرکت مدیریت سرمایه‌ گذاری گلکسی با هدف آموزش خوانندگان خود در مورد متاورس انجام شده است. این مجله معتبر و قدیمی یک خبرنامه هفتگی در مورد متاورس منتشر می‌کند که میزبان منابع آموزشی در وب سایت خود است و فضای مجازی را به عنوان یک دسته در فهرست سالانه 100 فرد تأثیرگذار جهان قرار می‌دهد.

نووگراتز گفت که این مشارکت بخشی از حرکت به سمت دنیای ماوراء الطبیعه متاورس است. در حال حاضر به نظر می‌رسد Galaxy Digital بر گسترش metaverse تمرکز کرده است، و 325 میلیون دلار در دور جمع آوری کمک‌های مالی اکتبر با هدف متاورس جمع آوری کرده است.

علاوه بر این، تایم گفت: همکاری با گلکسی دیجیتال با استفاده از اتریوم (ETH) انجام شده است، و این شرکت رسانه‌ای قصد دارد آن را در ترازنامه مالی خود نگه دارد. این مجله از آوریل نیز بیت کوین (BTC) را به عنوان بخشی از مشارکت با Grayscale نگهداری می‌کند.

تایم همچنین قبلاً اعلام کرده بود که به خوانندگان خود این امکان را می‌دهد تا برای اشتراک دیجیتالی با استفاده از رمز ارز پرداختی خود را تکمیل کنند، و همچنین با حراج سه جلد مجله توکن‌سازی شده، به بررسی توکن‌های NFT | غیرقابل مثلی پرداخته است.

از زمانی که فیس‌بوک در ماه اکتبر اعلام کرد که نام تجاری خود را به متا تغییر می‌دهد و بر گسترش متاورس تمرکز دارد، این فضا توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. شرکت‌های رمزنگاری و سایر شرکت‌ها از جمله KuCoin قبلاً فضای مجازی را در متاورس غیرمتمرکز Bloktopia خریداری کرده‌اند.

مدیر Galaxy Interactive گفت:

“اولین هدف ما ایجاد یک فرهنگ لغت و درک مشترک از ایده و فرصت‌هایی است که با تبدیل شدن به یک گونه دیجیتالی فزاینده در حال ظهور و ادامه سفر مداوم خود از دنیای فیزیکی به دنیای مجازی است.” شریک سام انگلبارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها