Categories
تحلیل تکنیکال بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک معامله‌گر استدلال می‌کند که بیت‌کوین (BTC) صعودی باقی می‌ماند، اما قبل از تجدید حیات باید یک مرحله اصلاح دیگر به پایان برسد.

در تحلیلی در 10 نوامبر، حساب محبوب توییتر Crypto Ed گفت که عقب نشینی از بالاترین رکورد این هفته به بالای 68500 دلار عمیق‌تر از حد انتظار است.

65000 دلار برای بیت کوین هدف گذاری کنید

همانطور که دیروز انتظارش را داشتم کمی عمیق تر پیش رفتیم. به نظر می‌رسد که بیت کوین برای تکمیل ABC یک مرحله دیگر انجام خواهد داد. بنابراین، BTC/USD می‌تواند در کوتاه مدت به 65000 دلار کاهش یابد، که نشان دهنده حفظ اوج‌های قبلی آوریل به عنوان پشتیبانی است.

بیت کوینسناریوی قیمت BTC/USD. منبع: Crypto Ed/Twitter

برخی دیگر از جمله پیتر برانت، معامله‌گر قدیمی، رکورد روز دوشنبه را به عنوان یک رکورد کاهش ارزش دلار آمریکا در برابر بیت کوین توصیف کردند. در بخشی از یک پست توییتر در روز چهارشنبه آمده است:

«یک دلار زمانی که من به دنیا آمدم امروز 8 سنت ارزش دارد. 1 دلار امروز احتمالاً زمانی که نوه‌های من به سن من هستند بی ارزش خواهد بود. یک چیز در بازارها وجود دارد که من کاملاً از آن مطمئن هستم – کاهش ارزش دلار آمریکا — پیتر برانت (@PeterLBrandt) 10 نوامبر 2021

داده‌های بیتشال مارکت و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین/دلار در زمان نگارش این مقاله 66800 دلار بوده است که ساعت قبل به 66250 دلار رسیده بود.

بیت کویننمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

ادغام ارزهای رمزپایه اصلی را در بر می‌گیرد

در همین حال، آلت کوین‌ها بیت کوین را در نزول اندک خود کپی کردند و اتر (ETH) نیز از بالاترین سطح تاریخ تصحیح شد.

هیچ یک از 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار عملکرد مثبتی در 24 ساعت گذشته نشان ندادند.

بیت کویننمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

به نظر می‌رسد که این شکست توسط سهام تسلا تقویت شده است، که بلافاصله پس از شروع معاملات روز سه‌شنبه، فروش ناگهانی ۱۲ درصدی را تجربه کرد.

@elonmusk اگر در حال حاضر $TSLA می‌فروشید، حداقل درآمد حاصل از آن را در #Bitcoin قرار دهید. بنجامین کوون (@intocryptoverse) 9 نوامبر 2021

مقصد فروش 10 درصد سهام مدیر عامل ایلان ماسک به ارزش 23 میلیارد دلار نیز در میان امید به اینکه بیت کوین شاهد تعهد جدیدی از سوی ثروتمندترین مرد جهان باشد، موضوع بحث باقی ماند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها