Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها, تحلیل تکنیکال اتریوم, تحلیل تکنیکال بیت کوین
زمان مطالعه: 9 دقیقه

به نقل از کوین تلگراف: ولز فارگو، با همکاری NYDIG و مدیریت دارایی جایگزین FS Investments، یک صندوق سرمایه گذاری جدید با نام “FS NYDIG BITCOIN FUND I” تاسیس کرده است که به مشتریان ثروتمند این بانک فرصتی می دهد تا سرمایه آنها بصورت غیرمستقیم مورد تاثیر بیت کوین (BTC) قرار گیرند.

از طرفی دیگر از علاقه موسسات، پرونده های ارسال شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده توسط BlackRock نشان می دهد که 6.71 درصد از سهام هلدینگ دیجیتالی ماراتون و 6.61 درصد به دلیل سهام آن در Riot Blockchain است. مجموع سرمایه گذاری BlackRock در هر دو شرکت استخراج بیت کوینی که معاملات عمومی آنها در آن انجام می شود، حدود 384 میلیون دلار است.

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل Coinbase، در 20 آگوست اعلام کرد که هیئت مدیره این شرکت پیشنهاد افزودن 500 میلیون دلار ارز دیجیتال به ترازنامه و اختصاص 10 درصد از سود حاصل از خریدهای رمزنگاری شده در آینده را تایید کرده است.

با این حرکت، Coinbase اولین شرکتی است که در بورس عمومی معامله می شود و اتر (ETH) ، توکن های مالی غیر متمرکز و دارایی های اثبات سهام را در ترازنامه خود نگهداری می کند.

بیت کوین | BTC

اولین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته بیت کوین با نماد BTC است. قیمت بیت کوین طی چند روز گذشته شاهد درگیری شدید بین گاوها و خرس ها با میانگین متحرک 200 روزه نزدیک به (45،692 دلار) بود. خرس ها در 17 اوت قیمت SMA  200 روزه را پایین آوردند اما نتوانستند حمایت میانگین متحرک نمایی 20 روزه (44183 دلار) را بشکنند.

بیت کوین | BTC

خرید تهاجمی در میانگین متحرک نمایی 20 روزه قیمت را در 19 آگوست به بالای SMA  200 روزه کاهش داد. افزایش میانگین متحرک نمایی 20 روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی منطقه خرید نشان می دهد که گاوها بیش از حد تحت کنترل هستند.

اگر خریداران قیمت بیت کوین بالای 48،144 دلار را حفظ کنند، بیت کوین می تواند شتاب خود را افزایش داده و به 51،500 دلار برسد، جایی که خرس ها ممکن است دوباره مقاومت شدید داشته باشند. اگر گاوها بتوانند افت بعدی را بالاتر از SMA 200 روزه متوقف کنند ، این نشان دهنده قدرت گاوهاست است و چشم انداز ادامه روند صعودی در آینده را افزایش می دهد.

شکست 51،500 دلاری می تواند به احتمال زیاد مسیرهای صعودی را به 60،000 دلار را در پیش بگیرد. اگر بیت کوین از این سطح قیمت کاهش یابد و به زیر سطح شکست در 45451،67 دلار برسد، این دیدگاه صعودی باطل می شود.

اتریوم | ETH

دومین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته اتریوم با نماد ETH است. قیمت اتریوم در ماه اوت از 3500 دلار به 1635 دلار کاهش یافت و خرس ها سعی کردند در 17 و 18 آگوست قیمت خود را به زیر سطح حمایت 3000 دلار برسانند، اگرچه قیمت به زیر این حمایت کاهش یافت، اما خرس ها نتوانستند سطوح پایین تری را حفظ کنند، که نشان دهنده خرید قوی توسط گاوها است.

اتریوم | ETH

اتریوم در 19 آگوست از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2981 دلار) برگشت خورد و نشان داد که گاوها به شدت از این حمایت دفاع می کنند. خریداران در حال حاضر سعی می‌کنند قیمت اتریوم را بالاتر از مقاومت در نقطه 3335 دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، اتریوم می تواند سفر خود را به سمت 4000 دلار آغاز کند.

در غیر این صورت، با کاهش قیمت از 3335 دلار، اتریوم دوباره می تواند به 3000 دلار کاهش یابد و برای چند روز دیگر در این محدوده تثبیت شود. شکست و بسته شدن قیمت اتریوم زیر 3000 دلار اولین علامت از دست دادن قدرت گاوها است. سپس اتریوم می تواند به SMA  50 روزه (2311 دلار) برسد.

کاردانو | ADA

سومین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته کاردانو با نماد ADA است. گاوها در 17 و 18 آگوست سطح 1.94 دلار را برای حمایت پشت سر گذاشتند و این باعث خرید بیشتر شد و گاوها قیمت کاردانو (ADA) را امروز به بالای 2.47 دلار رساندند.

کاردانو | ADA

کاردانو اکنون می تواند به 2.73 دلار برسد، جایی که احتمال دارد دوباره با مقاومت شدید خرس ها روبرو شود. اگر گاوها از طریق این مقاومت در راه خود پیش بروند، کاردانو می تواند به سد روانی 3 دلار برسد.

اگرچه این روند به نفع گاوها است، RSI نزدیک به 80 نشان می دهد که این افزایش در کوتاه مدت بیش از حد گسترده شده است. اگر قیمت کاردانو پایین بیاید و به زیر 2.47 دلار برسد، خرس ها سعی می کنند کاردانو را به 2.20 دلار کاهش دهند. شکست زیر این سطح نشان می دهد که حرکت در کوتاه مدت تضعیف شده است. سپس کاردانو می تواند به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.87 دلار) برسد.

بایننس کوین | BNB

چهارمین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته بایننس کوین با نماد BNB است. قیمت بایننس کوین (ارز BNB) از مقاومت خود در 433 دلار در 17 اوت عقب ماند اما گاوها اجازه ندادند که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (384 دلار) برسد.

بایننس کوین | BNB

جهش شدید قیمت سهام میانگین متحرک نمایی 20 روزه قیمت را به بالای 433 دلار رسانده است. اگر قیمت گاوها بالاتر از 433 دلار باشد، بایننس کوین میتواند حرکت خود را به سمت 520 دلار و سپس تا 600 دلار آغاز کند.

افزایش میانگین متحرک و RSI در ناحیه، خرید بیش از حد را نشان می دهد که مسیر پایین ترین مقاومت به سمت صعودی است. در صورت کاهش قیمت و شکستن زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه ، این دیدگاه صعودی نقض می شود و  بایننس کوین می تواند به 340 دلار کاهش یابد.

ریپل | XRP

پنجمین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته ریپل با نماد XRP است. قیمت ریپل در 13 آگوست از خط روند نزولی کانال نزولی و محدوده مقاومت در 1.07 دلار عبور کرد و الگوی پایینی را تکمیل کرد. خرس ها سعی کردند قیمت را به زیر 1.07 دلار برسانند اما گاوها تلاش آنها را ناکام گذاشتند.

ریپل | XRP

بازگشت قوی 1.07 دلار در 18 آگوست نشان می دهد که گاوها این سطح را با موفقیت پشت سر گذاشتند. ریپل اکنون می تواند به 1.70 دلار برسد. این سطح می تواند به عنوان مقاومت سخت عمل کند، اما اگر گاوها از این مانع عبور کنند، ممکن است ریپل به 1.96 دلار برسد.

متناوبا، در صورت کاهش قیمت ریپل از 1.35 دلار ، خرس ها سعی می کنند این جفت را به زیر 1.07 دلار و میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.01 دلار) برسانند. در صورت موفقیت ، ریپل می تواند به SMA  200 روزه (0.84 دلار) برسد. چنین حرکتی نشان می دهد که معامله گران موقعیت های خود را در سطوح بالاتر تخلیه می کنند.

دوج کوین | DOGE

ششمین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته دوج کوین با نماد DOGE است. قیمت دوج کوین در بالای مقاومت 0.29 دلار در 14 آگوست شکست و بسته شد که راه را برای صعود به 0.35 دلار باز کرد. خرس ها در 16 آگوست در این سطح مقاومت شدیدی نشان دادند و قیمت را به سطح شکست 0.29 دلار بازگرداندند.

دوج کوین | DOGE

گاوها در 21 آگوست با موفقیت از سطح شکست 0.29 دلار دفاع کردند و این نشان داد که احساسات خریداران مثبت است. اگر خریداران قیمت دوج کوین را به بالای 0.35 دلار برسانند، دوج کوین می تواند به مقاومت بعدی در 0.45 دلار برسد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا 0.35 دلار کاهش یابد، خرس ها دوباره سعی می کنند این جفت را در زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.27 دلار) فرو ببرند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، دوج کوین می تواند به حمایت بعدی 0.21 دلار برسد.

پولکادات | DOT

هفتمین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته پولکادات با نماد DOT است. قیمت پولکادات از SMA 200 روزه (27.52 دلار) در 17 اوت رد شد، اما اصلاح کوتاه مدت بود زیرا گاوها در 18 اوت در کاهش قیمت این ارز را خریدند. خریداران قیمت امروز را به بالای SMA 200 روزه رسانده اند.

پولکادات | DOT

پولکادات در صورت صعود و بسته شدن بیش از مقاومت 28.60 دلار ،الگوی V را تکمیل می کند. هدف این الگو 46.83 دلار است.

با این حال ، چنین حرکتی ممکن است آسان نباشد زیرا RSI در عمق ناحیه خرید بیش از حد افزایش یافته است که نشان می دهد این افزایش قیمت در کوتاه مدت بیش از حد است. این می تواند منجر به اصلاح یا تجمیع جزئی در چند روز آینده شود.

اگر قیمت پولکادات از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (21.86 دلار) بازگردد، گاوها دوباره سعی می کنند قیمت را به بالای 28.60 دلار برسانند. متناوباً ، وقفه در میانگین متحرک نمایی 20 روزه نشان می دهد که پولکادات ممکن است در کوتاه مدت فعالیت محدوده خود را گسترش دهند.

سولانا | SOL

هشتمین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته سولانا با نماد SOL است. قیمت سولانا در 13 آگوست از مقاومت 44 دلاری بالاتر رفت. خرس ها سعی کردند قیمت خود را به زیر سطح شکست در 14 آگوست کاهش دهند اما نتوانستند سطوح پایین را حفظ کنند. این نشان می دهد که گاوها عجله‌ای برای تخلیه موقعیت خود نداشتند.

سولانا | SOL

سولانا در 16 اوت از بالاترین سطح خود در 58.38 دلار عبور کرد و به مسیر خود ادامه داد. تجمع قوی چند روز گذشته RSI را به بالای 89 رسانده و نشان می دهد که این حرکت صعودی در کوتاه مدت بیش از حد تمدید می شود.

این می تواند منجر به چند روز تثبیت یا اصلاح جزئی قیمت شود که در آن قیمت ممکن است حد شکست را در 58.38 دلار دوباره آزمایش کند. اگر گاوها این سطح را به ناحیه حمایتی برگردانند ، ممکن است تجمع مجدد از سر گرفته شود و سولانا به مرز 100 دلار برسد.

خرس ها برای تضعیف حرکت صعودی باید قیمت را زیر 58.38 دلار پایین بیاورند و حفظ کنند.

یونی سواپ | UNI

نهمین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته یونی سواپ با نماد UNI است. شکست گاوها در حفظ قیمت یونی سواپ (ارز UNI) بالاتر از مقاومت در $ 30 باعث جلب رضایت و سود شد. خرس‌ها توانستند قیمت را در 16 آگوست کاهش دهند اما، نتوانستند این سطح را حفظ کنند.

یونی سواپ | UNI

جهش قوی از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (26.60 دلار) در 19 اوت نشان می دهد که این احساس مثبت است و گاوها در حال  کمتر شدن هستند. گاوها اکنون دوباره تلاش می کنند تا قیمت را به بالای 30 دلار در بالای مقاومت افزایش دهند.

در صورت موفقیت، یونی سواپ می تواند روند صعودی جدیدی را آغاز کند. اولین هدف صعودی یونی سواپ 37 دلار است و در صورت عبور از این سطح، یونی سواپ می تواند دوباره به بالاترین سطح خود در 45 دلار برسد.

در مقابل، اگر قیمت از 30 دلار کاهش یابد، ممکن است یونی سواپ به ناحیه میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد. شکست و بستن زیر این سطح می‌تواند قیمت یونی را به 23.45 دلار کاهش دهد.

بیت کوین کش | BCH

دهمین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته بیت کوین کش با نماد BCH است. قیمت بیت کوین کش (BCH) در 13 آگوست به بالای SMA  200 روزه (651 دلار) رسید، اما گاوها نتوانستند بر این مزیت چیره شوند. با این حساب، خرس ها در 17 اوت قیمت SMA  200 روزه را عقب کشیدند، اما در میانگین متحرک نمایی 20 روزه (613 دلار) نتوانستند حمایت کسب کنند.

بیت کوین کش | BCH

این نشان می دهد که احساسات مثبت شده است و معامله گران با کاهش قیمت خرید می کنند. گاوها در 19 اوت قیمت SMA 200 روزه را عقب کشیدند و اکنون سعی می کنند جفت BCH/USDT را به بالای 714.66 دلار برسانند.

اگر بتوانند آن را کنار بگذارند، بیت کوین کش می تواند به 800 دلار و سپس به 864.28 دلار برسد. از سوی دیگر، اگر قیمت بیت کوین کش از سطح فعلی یا مقاومت بالایی کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، بیت کوین کش می تواند به 546.83 دلار برسد.

امیدواریم مطلب 10 ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در این هفته مورد توجه شما قرار گرفته باشد. لطفا نظرات خود را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق کامنت با ما در میان بگذارید. سلب مسئولیت: تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها