Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بیت کوین یک توقف کوتاه مدت بالای 50،000 دلار داشت و اکنون در زمان نگارش این مقاله کمی در پایین شناور است. با این سطح روانی برای اولین بار از اواسط ماه مه، معاملات نهنگ بیش از 100 هزار دلار به بالاترین سطح خود از اواخر ژوئیه رسیده است.

در حالی که بیت کوین به 48،500 دلار کاهش می یابد، نهنگ ها 4 میلیارد دلار بیت کوین بیشتر منتقل می کنند. این در حالی است که معاملات نهنگ های کوچک به بالاترین سطح از ماه جولای رسیده است.

بر اساس داده های Whale Alert ، در چند ساعت گذشته ، دارندگان بزرگ ارزهای دیجیتال، معروف به نهنگ ، 6 انتقال بزرگ بیت کوین انجام داده اند که به طور متوسط ​​13،500 بیت کوین را شامل می‌شود.

هر یک از این انتقال ها، طبق جزئیات ارائه شده توسط سرویس ردیابی ارز دیجیتال محبوب، توسط صرافی Binance انجام شده و وجوه بین کیف پول داخلی آن جابجا شده است. مقدار کل BTC منتقل شده 81،556 واحد، و معادل 4،026،607،298.80 دلار است.

در 2 سپتامبر، ارز دیجیتال اصلی بازار، بیت کوین، توانست از سطح 50،000 دلار عبور کند. پیش از این ، این قیمت در 23 آگوست و قبل از آن، در اواسط ماه مه به دست آمده بود. این بار، با این حال، بیت کوین نتوانست قیمت بالای 50،000 دلار را ثابت کند و به منطقه 48،400 دلار بازگشت.

فروشنده داده های زنجیره ای Santiment گزارش داده است که با افزایش بیت کوین به 50،000 دلار، تعداد تراکنش های بزرگتر از 100،000 دلار از اواخر ماه جولای به اوج تاریخی رسید.

اخیراً بسیاری از معاملات بزرگ بیت کوین توسط Whale Alert مورد توجه قرار گرفته است چراکه این نقل و انتقال های سنگین، تاثیر خود را مدتی بعد نشان خواهد داد. نظر شما چیست؟

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها