Categories
اخبار اتریوم, اخبار کیف پول‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار است. محبوبیت آن منجر به  یکپارچگی  زیادی  برای  راحت تر کردن معاملات کاربران شده است. حتی بروزرسانی بزرگی  مانند ETH 2.0 نیز در جهت همین هدف کار می کند. دریافت و کار با کیف پول اتریوم کار چندان دشواری نیست ، به شرطی که بدانید چگونه ارزهای دیجیتال کار می کنند. اما به جای آنکه مجبور شوید آدرس کیف پول خود را برای دریافت و برداشت توکن ETH به آن اضافه کنید ، آیا بهتر نیست که بتوانید فقط ارز ها را در دامنه وب سایت خود دریافت کنید؟

یک پارچگی جدید این ارز، رویای این ویژگی را به واقعیت تبدیل کرده است. در حال حاضر ، مالکین وبسایت در دامنه .com میتوانند از دامنه های خود به عنوان کیف پول اتریوم استفاده کنند. مالکین وبسایت در این دامنه قادر به برداشت و دریافت توکن های ETH با استفاده از دامنه خود هستند. Ethereum Name Service(ENS) و Domain Name System (DNS) به مالکین آدرس ها در این دامنه اجازه می دهد تا به خوبی به عنوان کیف پول اتریوم عمل کنند.

اجرای کیف پول اتریوم با یک دامنه

Ethereum Name Service (ENS) دامنه هایی هستند که به aeth ختم می شوند. این DNS از همان ابتدا به عنوان کیف پول اتریوم عمل کرده اند. ENS از دامنه های سطح بالا (TLD) پشتیبانی می کند ، اما به جای ایجاد TLD های بیشتر مانندeth ، ENS به نفع این یکپارچگی با DNS فعلی حرکت کرد.

*این یکپارچگی به صاحبان وبسایت دامنه های سطح دوم DNS ، یعنی نام های دامنه با یک نقطه در آنها ، امکان می دهد از یک نام در ENS استفاده کنند. بنابراین نام وب سایت .com همچنان همان نام دقیق را با .com در پایان دارد اما همچنان در ENS کار می کند. به عنوان مثال ، Newsbtc.com پس از وارد شدن به ENS همچنان Newsbtc.com باقی می ماند.*

پس از اتمام وارد کردن وبسایت دامنه DNS سطح دوم به ENS ، مالک می تواند اقدام به تنظیم و افزودن تاریخچه ENS برای آن کند. این عملکرد به صاحبان اجازه می دهد تا پرداخت ETH را دریافت کنند.

اتریوم محبوب ترین ارز رمزنگاری شده است که با استفاده از دامنه های ENS ارسال و دریافت می شود. این به دلیل TLD برجسته در ENS بودن the است. اما اتریوم تنها ارز دیجیتالی نیست که می تواند با استفاده از ENS پذیرفته شود. صاحبان دامنه ENS می توانند دارایی های بومی خود را از بیش از 100 بلاک چین دریافت کنند.

مالک دامنه می تواند آدرس بلاک چین خاصی را اضافه کند ، به عنوان مثال Cardano ، و سپس آنها می توانند توکن هایی را که بومی آن بلاک چین هستند دریافت کنند. در این مورد ، اگر صاحب کیف پول Cardano را به ENS خود اضافه کند ، می تواند ADA را از طریق نام دامنه خود دریافت کند.

جالب است که مالکان همچنین می توانند با استفاده از نام دامنه خود NFT دریافت کنند. برای بلاکچینی مانند اتریوم ، وقتی آدرس ETH به نام دامنه اضافه می شود ، کاربر می تواند از طریق نام دامنه خود یک NFT که در بلاک چین زندگی می کند دریافت کند. تیم ENS معتقد است که ادغام DNS موجود به جای افزودن TLD های بومی ENS به پروژه بهترین نتیجه را برای موفقیت بلند مدت می دهد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها