اخبار اتریوم

آیا قیمت اتریوم دچار اصلاح شدید خواهد شد

بن كوون، تحلیلگر ارزهای رمزنگاری هشدار می‌دهد، بیشتر سرمایه گذاران حرکت صعودی گسترده قیمت اتریوم را از دست خواهند داد.

بنیامین کوین، تحلیلگر رمزنگاری می‌گوید اکثر سرمایه گذاران از افزایش قیمت اتریوم غافل هستند.

کوون در ویدئوی اخیر خود در یوتیوب اینگونه بیان کرد، علیرغم پیش بینی اصلاح روند توسط بسیاری از مفسران بازار، اتریوم همچنان به افزایش قیمت خود ادامه خواهد داد.

او، همانطور که در دیلی هودل گزارش شد، بیان کرد:

ما می‌دانیم که اتریوم در یک جهنم قرار دارد … در بعضی نقاط اصلاح قیمت داریم، اما، به یاد داشته باشید: مردم همیشه خواستار اصلاح عمده هستند، و بنابراین مسئله این است که مردم خواستار اصلاحات هستند [ حدود 1000 دلار]، منظور من این است که احتمال کاهش قیمت اتریوم به 900 دلار در کوتاه مدت بسیار بعید است و ممکن است هرگز تکرار نشود …

این همان چیزی است که در نهایت به سونامی اتریوم دامن می‌زند، افرادی هستند که فکر می‌کنند اصلاح بزرگی اتفاق می‌افتد. اتریوم فقط بالا می‌رود و بنابراین این افراد در نهایت احساس می‌کنند در این بازار گرفتار شده‌اند، به خصوص اگر آنها اتریوم خود را بفروشند و با آلت کوینی عوض کنند که سرمایه به آن تزریق شده است و سپس آن آلت کوین از حرکت بایستد و اتریوم حرکت صعودی خود را شروع کند. به همین دلیل افراد منتظرند سرمایه به آلت کوین آنها تزریق شوند. منتظر آمدن سونامی باشید.

در دراز مدت، کوون انتظار دارد قیمت اتریوم تا 10 هزار دلار برسد.

در زمان نوشتن این خبر، داده‌های کریپتو کامپر نشان می‌دهد که اتر به بالاترین قیمت جدید خود رسیده است و با بیش از 4300 دلار معامله می‌کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا