Categories
آموزش کاربردی, مقالات کیف پول‌ها
زمان مطالعه: 14 دقیقه

شما برای نگهداری امن ارزهای دیجیتال خود به یک کیف پول احتیاج دارید‌. امروزه نسخه‌های زیادی از جمله: مرورگر، سخت افزار، موبایل، دسکتاپ و کیف پول‌های کاغذی برای رمزارزها تولید شده است. رقابت در چنین طیف وسیعی از حوزه‌های تکنولوژی بسیار دشوار است اما کوینومی در این مسیر موفق بوده است، در ادامه به معرفی و آموزش نصب این کیف پول می‌پردازیم.

فهرست مطالب

کیف پول کوینومی چیست؟

کیف پول کوینومی کیف پولی نرم افزاری است که با کمک آن می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده مختلف را در یک فضا ذخیره کنید و این موضوع برای کسانی که رمزارزهای گوناگونی را ذخیره یا معامله می‌کنند بسیار مفید است. کیف پول کوینومی (Coinomi) یکی از قدیمی‌ترین و امن‌ترین کیف پول‌های دنیای ارز دیجیتال و بلاکچین است.

کیف پول کوینومی با بیش از 1 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان یکی از معتبرترین و امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. این کمپانی از سال 2014 شروع به فعالیت کرده و با تدابیر امنیتی قوی توانسته بدون هیچ نقصی در این سال‌ها به کاربران خدمت ارائه دهد و بدرخشد. کیف پول کوینومی با پشتیبانی از اکثر رمزارزها می‌تواند یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای ذخیره بیتکوین‌های خریداری شده و هزاران ارز دیجیتال دیگر باشد.

کیف پول کویینومی (Coinomi)کیف پول کویینومی (Coinomi)

کوینومی توسط Coinomi Ltd که یک شرکت ثبت شده در جزایر ویرجین بریتانیا می‌باشد از سال 2014 تاکنون در حال توسعه است. این شرکت دارای دفاتری در Craigmuir Chambers ،Road Town ،Tortola ،VG 1110 و جزایر ویرجین انگلیس است. Coinomi Ltd توسط جورج کیمیونیس، مدیرعامل و دانش آموخته دانشگاه منچستر و یک کارآفرین حرفه‌ای بنیان‌گذاری شده است. در ادامه قصد داریم این کیف پول دیجیتال را بررسی کنیم و به مزایا و معایب این کیف پول دیجیتال محبوب بپردازیم.

دنیای رمزارزها

این روزها با توجه به گوناگونی و وجود کیف پول های دیجیتال متفاوت، واقعاً اطمینان و اعتماد بسیار سخت شده است. از طرفی هکرها نیز در این مجموعه بسیار زیاد شده‌اند، بطوریکه با یک خطای ساده امکان از دست دادن سرمایه شما دور از ذهن نیست. بهمین دلیل برای مبادلات و خرید و فروش ارز دیجیتال باید به فکر یک کیف پول معتبر و مطمئن باشید.

کیف پول‌ها ابزاری برای نگهداری دارایی‌‌های دیجیتال شما هستند. از این رو انتخاب کیف پول معتبر و کارآمد و در عین حال با اعتبار و ایمن بسیار حائز اهمیت است و باید در انتخاب آن بسیار دقت نمود. کیف پول کوینومی کیف پولی هوشمند برای مدیریت و مبادله رمز ارزهای شما بوده و می‌تواند به عنوان یک کیف پول کامل، به تمامی نیازهای شما پاسخ دهد.

ویژگی‌های کیف پول کوینومی Coinomi

در ابتدا سازندگان کیف پول کوینومی قصد داشتند برنامه‌ای ساده و ایمن بسازند که در آن کاربران بتوانند ارزهای رمزنگاری شده مختلف را ذخیره کنند، در آن زمان چنین ایده‌هایی در واقعیت محقق نشده بودند و تنها چند پروژه موفق و قابل اعتماد وجود داشت. بعد از آن قابلیت‌های جدیدی که در ادامه به آن ‌می‌پردازیم به این کیف پول محبوب اضافه شد.

حریم خصوصی و حفظ اطلاعات

کیف پول ارز دیجیتال Coinomi هیچگونه اطلاعاتی از قبیل شماره، ایمیل و … از شما نخواهد گرفت و بدون نیاز به هیچگونه احراز هویت قادر خواهید بود از این کیف پول بلاکچینی استفاده کنید. تراکنش‌های شما در این کیف پول دیجیتال قابل ردیابی نخواهند بود و هیچگونه اطلاعاتی از قبیل ip ،پروکسی و … در اختیار هیچ نهادی قرار نخواهد گرفت. کوینومی از حریم خصوصی شما به طور کامل محافظت خواهد کرد بطوریکه سرورهای این کیف پول رمز ارز، ip شما را پنهان خواهد کرد تا بصورت ناشناس و در امنیت، ارز دیجیتال خود را در این کیف پول نگهداری نمایید.

سابقه درخشان ایمنی

والت رمز ارز Coinomi از سال 2014 شروع به کار کرده است و تا به امروز حتی 1 دلار هم از این کیف پول به سرقت نرفته و امنیت کاربران را در برابر هکرها تضمین می‌کند. شما با استفاده از این کیف پول دیگر ترسی از هکرها و افراد سودجو نخواهید داشت.

پشتیبانی 24/7/365 کیف پول کوینومی

سیستم پشتیبانی 24 ساعته این شرکت، 365 روز سال را بدون تعطیلی در حال خدمت دهی است و به سؤالات و مشکلات شما در هر زمان ممکن پاسخ خواهند داد. بسیاری از افراد که تجربه سرمایه گذاری و کار با کیف پول‌ها را ندارند می‌توانند با پشتیبانی آنلاین ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را در زمینه نحوه کار با برنامه و… حل کنند. همچنین برای ارتباط با پشتیبانی می‌توانید به پشتیبانی وب سایت کوینومی نیز مراجعه کنید و آموزش استفاده از کیف پول کوینومی را دریافت کنید.

کاملاً رایگان و بدون کارمزد

کیف پول دیجیتال کوینومی کاملاً رایگان در اختیار همه کاربران قرار دارد و تمامی هزینه‌های معاملاتی در این کیف پول رایگان و با کارمزد صفر است.

پشتیبانی کیف پول کوینومی از انواع سیستم عامل‌ها

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های کیف پول کوینومی پشتیبانی از انواع پلتفرم‌ها یا به اصطلاح کراس پلتفرم (Crossplatform) بودن است. شما می‌توانید در هر زمان و هر مکان و با هر نوع سیستم عاملی از جمله، اندروید، ویندوز، IOS، مک، لینکوس و … به کیف پول خود دسترسی داشته باشید و امور رمز ارزی خود را انجام دهید. خرید آسان بیتکوین و اتریوم و انواع ارز دیجیتال را با کیف پول کوینومی تجربه خواهید کرد. همچنین می‌توانید در کنار نسخه وب این wallet، اپلیکیشن‌های اندرویدی و ویندوزی کیف پول کوینومی را دانلود و نصب کنید.

امنیت رمزها با کدهای پشتیبانی

کوینومی با استفاده از فناوری BIP44 به شما امکان ارائه کدهای پشتیبان برای رمز عبور شما را داده است. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به ارائه رمز عبور برای ورود به کیف پول خود ندارید و می‌توانید توسط کدهای پشتیبان وارد کیف پول خود شوید و کارهای خود را انجام دهید. این امر باعث شده حتی نیاز به رمز عبور برای ورود به کیف پول شما نباشد و در کنار حفاظت از حریم خصوصی، سطح امنیت را به درجه غیر قابل نفوذی برساند.

سهولت و راحتی معاملات داخلی

سیستم والت ارز دیجیتال کوینومی یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار است و شما می‌توانید بالاترین سرعت انتقال ارز دیجیتال را تجربه کنید. معاملات داخلی (بین دو کیف پول) یا به اصطلاح DEX با این کیف پول بلاکچین با بالاترین سرعت ممکن امکان‌پذیر است.

ایجاد بی‌نهایت کیف پول متفاوت

یکی از بزرگ‌ترین قابلیت‌های کیف پول کوینومی ایجاد چندین کیف پول متفاوت تنها در یک پلتفرم است. شما می‌توانید بی نهایت کیف پول به کوینومی اضافه کنید و تمامی آنها را یکجا مدیریت کنید. این قابلیت یکی از برترین قابلیت‌های این کیف پول ارز دیجیتال است که در اکثر کیف پول‌های بروز دیگر این مکان وجود ندارد.

بیشترین سود از کارمزد معاملات کیف پول کوینومی

سیستم پیشرفته کوینومی توانسته با محاسبه میزان کارمزدها در زمان‌ها و مقدارهای متفاوت بهترین زمان را برای شما پیشبینی کند که بیشترین سود را از معاملات ببرید. به زبان دیگر کارمزد کمتری پرداخت کنید. این ویژگی در معاملات با حجم و تعداد بالا بسیار چشمگیر خواهد بود و با استفاده از این کیف پول دیجیتالی می‌توانید کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال را پرداخت نمایید.

سریع‌ترین و کمترن کارمزد بیتکوین و لایتکوین و …

کیف پول ارز دیجیتال کوینومی اعلام کرده است که کمترین کارمزد بیت کوین و لایت کوین و بسیاری از ارزهای رمزگذاری شده دیگر را می‌گیرد. همانطور که کمی پیش‌تر گفتیم این کیف پول دارای سیستم بررسی بهترین زمان انتقال ارز دیجیتال برای کمترین مقدار کارمزد است و در کنار آن، کمترین کارمزد بازار را برای ارزهای بیت کوین و لایت کوین و بسیاری از رمز ارزهای دیگر خواهد گرفت.

کیف پول Coinomi همچنین از SegWit پشتیبانی می‌کند که باعث کمتر شدن ازدحام در معاملات شبکه بیت کوین می‌شود.

Cold staking

استیکینگ به عمل سپرده گذاری و دریافت سود از سپرده ارز دیجیتال گفته می‌شود. شما می‌توانید در کیف پول کوینومی استیکینگ را با کمترین مقدار ممکن انجام دهید و کسب درآمد کنید.

پشتیبانی از زبان های روز دنیا

Coinomi در سطح بین‌المللی به بسیاری از زبان‌ها قابل خواندن است. انگلیسی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی و بسیاری از زبان‌های دیگر پشتیبانی می‌شوند و به زودی ترجمه‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد.

خلاصه ویژگی‌های کیف پول کوینومی

مهمترین ویژگی‌های متمایز کننده کیف پول کوینومی عبارتند از:

  • استفاده ناشناس از کیف پول به طوری که هیچ مکانیسمی از KYC وجود نداشته باشد و همچنین داده‌های مشتری رمزگذاری شده و آدرس‌ها و IP ها مخفی می‌مانند.
  • گزینه‌های تبدیل داخلی ارزهای دیجیتال.
  • ارتباط با صرافی‌های رمزارزی یکپارچه و متمرکزی چون سرویس های Changelly ،Coinswitch ،Title و Binance DEX.
  • هیچ ابزار غیرضروری و نامناسبی مانند بررسی عمق بازار، تنظیمات متعدد، نمودارهای قیمت، خبر، تبادل ارز فیات، چت و غیره وجود ندارد، همه چیز آسان، در دسترس و سریع است.
  • این برنامه فضای بسیار کمی را در دستگاه اشغال می‌کند و همچنین حافظه موفقت دستگاه یا همان رم را کمتر درگیر می‌کند.
  • امنیت عالی با توجه به اطمینان از توسعه دهندگان.
  • هنوز هیچ مدرک معتبری از سرقت ارزهای رمزپایه یا هک این کیف پول وجود ندارد.
  • رمز عبور پشتیبان یکبار مصرف که در آن از یک عبارت کلیدی استفاده شده است و این جزیی از ایده‌های جالب این کیف پول است.
  • تمام معاملات و تبدیل‌ها (Swap) تقریباً با یک کلیک انجام می‌شوند.
  • عدم وجود شکایات جدی در طول عمر بسیار طولانی این پروژه.
  • ذخیره و تولید رمزهای عبور به طور انحصاری از سمت مشتری.
  • همچنین باید بدانید که هک کردن شبکه کوینومی برای کلاهبرداران فایده‌ای نخواهد داشت زیرا این شبکه به حساب‌های کاربری کاربران دسترسی ندارد.
  • این کیف پول کاملا رایگان است.

اما هر پروژه‌ای در کنار مزایای خود، معایبی نیز دارد و کیف پول کوینومی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نکات منفی کیف پول کوینومی

امروزه معایب قابل توجه کیف پول کوینومی اغلب به شرح زیر می‌باشد:

  • هیچ نسخه به روز شده اوپن سورسی وجود ندارد.
  • محیط برنامه کوینومی برخلاف کیف پول تراست و اتمیک کاربر پسند نیست.

چگونه در کیف پول کوینومی ثبت نام کنیم؟

اگر می‌خواهید از کیف پول کوینومی استفاده کنید، باید برنامه کوینومی را روی دستگاه خود نصب کنید یا از نسخه دسکتاپ کوینومی استفاده کنید. اولین مرحله ذخیره عبارت امنیتی خود و سپس تأیید آن قبل از استفاده از کیف پول است. پس از آن، شما باید رمز عبور خود را ایجاد کنید و ارزهایی اولیه را که می‌خواهید در کیف پول خود مشاهده کنید انتخاب کنید. بعداً می‌توانید ارزهای بیشتری نیز اضافه کنید.

نکته جالب این است که هنگام انتخاب ارز اولیه، می‌توانید قیمت تمام ارزهای پشتیبانی شده را در واحد پول ملی خود (دلار آمریکا، یورو و غیره) مشاهده کنید. مرحله بعد شما شرایط استفاده را می‌پذیرید و سپس وارد محیط کاربری کیف پول کوینومی می‌شوید.

شرایط استفاده ارائه شده توسط کوینومی

توصیه ما این است قبل از پذیرش شرایط‌های استفاده از کیف پول کوینومی، آن‌ها را با دقت بخوانید زیرا موارد مهمی در آنها وجود دارد از جمله اینکه این کیف پول مسئولیتی در قبال مسائل مربوط به اشتباهات کاربران ندارد. بنابراین قبل از شروع، لطفا نحوه استفاده صحیح از کیف پول را مطالعه کنید

آموزش استفاده از کیف پول کوینومی (Coinomi) در ویندوز و اندروید

کیف پول کوینومی برای انواع پلتفرم‌ها از جمله دسکتاپ و موبایل قابل دسترس است. در ادامه بصورت کامل از نصب تا استفاده از این اپلیکیشن را خدمت شما ارائه می‌دهیم.

آموزش استفاده از کیف پول کوینومی (Coinomi) در ویندوز

در ابتدا وارد سایت کیف پول کوینومی شوید و در صفحه Download می‌توانید انواع پلتفرم‌های آن را مشاهده کنید. در قسمت Desktop بر اساس سیستم عامل خود (Windows, MacOS, Linux) نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

پس از نصب اپلیکیشن coinomi در ویندوز، آن را اجرا کنید تا با صفحه شروع یعنی صفحه زیر مواجه شوید.

در اینجا 2 روش برای شروع وجود دارد:

  • کاربر جدید هستید و می‌خواهید یک کیف پول جدید بسازید.
  • کاربر قدیمی هستید و می‌خواهید دارایی خود را در کیف پول جدید بازیابی کنید.

اگر جزو دسته اول یعنی کاربر جدید هستید برای ایجاد کیف پول جدید گزینه Create new wallet یعنی ایجاد کیف پول جدید را انتخاب کنید.

آموزش کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی در اینجا (I have safely stored my recovery phrase) از شما می‌خواهد که تایید کنید که کدهای بازیابی یا همان ریکاوری یا کلید خصوصی کیف پول خود را امن نگه خواهید داشت. این کدها بسیار حائر اهمیت هستند. چراکه اگر به هر دلیلی کیف پول شما از دسترستان خارج شد خیلی راحت می‌توانید با استفاده از این کدها دارایی خود را در یک کیف پول جدید بازیابی کنید. پس حتما این کدها را در جایی امن ذخیره کنید و از در اختیار گذاشتن آن با افراد غیر خودداری کنید.

پس از انتخاب این گزینه وارد مرحله بعد یعنی تایید کدهای ریکاوری برای ورود به کیف پول خود خواهید شد.

نکته: با کلیک بر روی Regenerate کلمات جدیدی برای شما ظاهر می‌شود و در انتها با انتخاب گزینه I have safely stored my recovery phrase بر روی next کلیک کنید.

آموزش کیف پول کوینومی

در اینجا به ترتیب صفحه قبل کدهای ریکاوری را با کلیک بر روی آنها انتخاب کنید و در آخر روی دکمه confirm کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

آموزش کیف پول کوینومی

در انتها باید برای کیف پول کوینومی خود رمز عبور انتخاب کنید. سعی کنید رمز عبور قوی انتخاب کنید و روی دکمه ok کلیک کنید.

آموزش کیف پول کوینومی

در مرحله بعد نوبت به انتخاب ارزهای دیجیتال می‌رسد. من برای شروع بیت کوین و اتریوم را انتخاب کرده‌ام. البته شما می‌توانید هرکدام از آنها را که تمایل دارید انتخاب و مبادلات خود را آغاز کنید. با انتخاب هر رمزارز، قیمت ارز دیجیتال و مقدار موجود در کیف پول خود را مشاهده خواهید کرد.

آموزش کیف پول کوینومی

پس از آن وارد صفحه قوانین شرکت خواهید شد که در صورت موافقت می‌توانید گزینه Accept یعنی تایید را بزنید تا وارد کیف پول خود شوید و در نهایت کیف پول شما با موفقیت ساخته شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

کیف پول کوییومی Coinomi

کیف پول کوییومی Coinomi

این صفحه مدیریت کیف پول‌های شماست که بصورت خلاصه بخش‌ها را توضیح خواهیم داد.

در این صفحه شما ارزهای دیجیتال انتخاب شده خود را مشاهده می‌کنید که قیمت روز آنها و مقدار موجود آن ارزها در کیف پول خود را مشاهده خواهید کرد.

در بالای صفحه شما مبلغ کل دارایی موجود در کیف پول خود را مشاهده خواهید کرد که در این تصویر 0 USD است.

در سمت راست صفحه شما یک منو کاربری دارید که دارای چند بخش است:

بخش اول این منو مربوط به Overbiew است که توضیح داده‌ایم.

در بخش Wallet شما عملیات‌های مربوط به ارز دیجیتال را می‌توانید انجام دهید.

بخش Wallet کیف پول کویینومی Coinomi

بخش Wallet کیف پول کویینومی Coinomi

برای مثال من بیتکوین را انتخاب کرده‌ام که در آن عملیات‌ها و گزارش تراکنش‌های مربوط به بیت کوین را مشاهده خواهید کرد.

  •  Send (ارسال) : برای ارسال ارز دیجیتال از کیف پول خود به کیف پول‌های دیگر می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.
  • Receive (دریافت): برای دریافت ارز دیجیتال می‌توانید از این گزینه استفاده کنید و آدرس کیف پول رمزارز مورد نظر خود را دریافت کنید.
  • Exchange (صرافی): برای مبادله ارز دیجیتال مد نظر می‌توانید وارد این بخش شوید.
  • Buy (خرید): برای خرید ارز دیجیتال مد نظر می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

بخش مربوط به Exchange یا صرافی کیف پول کوینومی شما را به صرافی‌های معتبر دنیا برای مبادله ارز دیجیتال متصل می‌کند که در این بخش می‌توانید به راحتی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. البته کارمزد آن از صرافی‌ها بیشتر است.

امکانات دیگری هم در این کیف پول وجود دارد همانند مرورگر درونی کیف پول با نام DApp browser و Adress book و … .

در بخش تنظیمات کیف پول Coinomi شما می‌توانید تنظیمات عمومی کیف پول خود را تغییر دهید.

افزودن چند کیف پول به کوینومی

افزودن چند کیف پول به کوینومی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تنظیمات کوینومی بخش Manage Wallets یا مدیریت کیف پول‌ها است. در این بخش شما می‌توانید چندین کیف پول را ایجاد و مدیریت کنید. این ویژگی کیف پول کوینومی یکی از پرکاربردترین ویژگی‌های آن است. داشتن چند کیف پول کاملا مجزا در یک کیف پول!

آموزش استفاده از کیف پول کوینومی (Coinomi) در اندروید و IOS

همانطور که پیش‌تر گفتیم این کیف پول برای انواع پلتفرم‌ها بخصوص اندروید و ای او اس IOS در دسترس است. شما می‌توانید آخرین نسخه کیف پول کوینومی برای اندروید یا IOS را دانلود و بر روی موبایل خود نصب کنید. به این نوع از کیف پول کوینومی کیف پول موبایلی کوینومی هم میگوییم.

البته تمامی عملیات‌های مربوط به ایجاد کیف پول موبایلی کوینومی همانند ایجاد کیف پول دسکتاپ یا همان ویندوزی کوینومی است.

کیف پول کویینومی در اندروید

کیف پول کویینومی در اندروید

پس از نصب اپلیکیشن کیف پول موبایلی کوینومی وارد آن شوید. پس از ورود به برنامه دو گزینه مشاهده خواهید کرد:

  • Create New Wallet (ایجاد کیف پول جدید): کاربر جدید هستید و می‌خواهید یک کیف پول جدید بسازید.
  • Restore Wallet (بازیابی کیف پول): کاربر قدیمی هستید و می‌خواهید دارایی خود را در کیف پول جدید بازیابی کنید.

نصب کیف پول دیجیتال کوینومی در موبایل

اگر می‌خواهید کیف پول جدید برای خود ایجاد کنید گزینه Create New Wallet که قبل توضیح دادیم را انتخاب کنید تا وارد عملیات ایجاد کیف پول بلاکچین شوید. ثبت و ایجاد کیف پول در اندروید و IOS بسیار آسان و سریع است. پس از انتخاب ایجاد کیف پول جدید، کیف پولتان ایجاد می‌شود و تنها باید ارزهای دیجیتال مد نظر خود برای شروع را انتخاب کنید. برای مثال بیت کوین و اتریوم.

فرآیند دقیقا مشابه کیف پول ویندوزی کوینومی است.

کیف پول کوینومی اندروید

کیف پول کوینومی اندروید

پس از آن می‌توانید برای ایجاد کدهای ریکاوری اقدام کنید تا از امنیت کیف پول خود اطمینان حاصل کنید. عملیات ایجاد کدهای بازیابی همانند ویندوز است اما با این تفاوت که در اندروید و آیفون باید در منو تنظیمات وارد بخش کدهای ریکاوری شوید و عملیات را آغاز کنید.

آموزش نحوه بازیابی کیف پول کوینومی در ویندوز و اندروید

اگر گوشی و کیف پولم گم شد چه کنم؟ اگر خواستم کیف پولم را روی گوشی دیگر بالا بیارم چه کنم؟ پاسخ تمامی سوالات شما “کد بازیابی” است.

اگر قبلا در کیف پول کوینومی حساب داشته‌اید می‌توانید آن را بازیابی کنید و مبالغ موجود در کیف پول قبلی خود را به کیف پول جدید انتقال دهید. برای انجام این کار کافیست کدهای ریکاوری (بازیابی یا کلید خصوصی) که از کیف پول خود در اختیار دارید را وارد کنید و تمامی اطلاعات کیف پول خود را مشاهده کنید.

در ابتدا آخرین نسخه کیف گول کوینومی ویندوز را نصب کنید.

پس از نصب اپلیکیشن coinomi در ویندوز، آن را اجرا کنید تا با صفحه شروع یعنی صفحه زیر رو‌به‌رو شوید.

ثبت نام در کوینومی

ثبت نام در کوینومی

در اینجا گزینه Restore Wallet “بازیابی کیف پول کوینومی” را بزنید تا با صفحه بازیابی (تصویر زیر) مواجه شوید.

کیف پول کوینومی Coinomi

اگر به خاطر داشته باشید در هنگام ایجاد کیف پول کدهای بازیابی کیف پول در اختیارمان قرار داده شد. در اینجا باید دقیقا و به ترتیب همان عبارات را وارد کنید تا به کیف پول خود دست یابید. در صورتی که کدهای بازیابی را صحیح وارد کرده باشید وارد صفحه کیف پول خود می‌شوید و اطلاعات کیف پول قبلی خود را مشاهده می‌کنید. برای نسخه موبایلی کوینومی هم کافی است همین مراحل را انجام دهید.

کیف پول کوینومی امن است؟

کیف پول کوینومی خود را یک کیف پول امنیتی درجه اول می‌داند. اول از همه کاربران کوینومی به کلیدهای خصوصی خود دسترسی دارند و غیر از آنها کسی نمی‌تواند این کلیدها را دریافت کند. با رمزگذاری کلیدها، حتی کارکنان کوینومی نمی‌توانند به کلیدهای خصوصی کاربران نیز دسترسی پیدا کنند. در ضمن کلیدهای خصوصی در دستگاه‌های کاربران و هیچ جای دیگر ذخیره نمی‌شوند.

این مهم است زیرا حتی اگر شبکه کوینومی هک شود، دارایی کاملاً در کنترل کاربران خواهد بود و هکرها نمی‌توانند به دارایی شما دسترسی داشته باشند. مسلماً نگه داشتن کلیدهای خصوصی خود فایده‌ای است که مسئولیت بیشتری به همراه دارد. به عنوان مثال، اگر رمز ورود و یا عبارت کلیدی خود را گم کنید، دیگر نمی‌توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید. در حقیقت مثل از دست دادن پول نقد است. راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد.

بنابراین اگر از کیف پول کوینومی استفاده می‌کنید اطمینان حاصل کنید که داده‌های مورد نیاز برای دسترسی به حساب کیف پول از بین نمی‌رود.

مقایسه کیف پول کوینومی با سایر کیف پول‌ها

Coinomi vs Jaxx

از آنجا که جکس یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است، کوینومی را با آن مقایسه می‌کنیم.

کیف پول Coinomi قطعاً از ارزهای بیشتری پشتیبانی می‌کند.

همچنین کیف پول کوینومی امکان خرید ارز در داخل کیف پول را هم دارد.

کیف پول کوینومی زودتر از جکس ساخته شد. اما Jaxx بعداً ایجاد شد و توانست به یک کیف پول کاربر پسند تبدیل شود.

کیف پول جکس پشتیبانی از هارد فورک ندارد ولی Coinomi از برخی از آنها پشتیبانی می‌کند.

کیف پول کوینومی همچنین امکان تبادل از پول فیات به ارز رمزنگاری شده از طریق Changelly را برای شما فراهم می‌کند. ولی در مقایسه با کوینومی، جکس ویژگی‌های مالی و تجاری بیشتری را ارائه می‌دهد.

Coinomi vs Exodus

کیف پول دومی که می تواند با Coinomi رقابت کند، کیف پول Exodus است.

اما بدیهی است که کوینومی با برخی ویژگی‌های کوچک اما واقعاً مهم در این رقابت پیروز می شود.

به عنوان مثال: پشتیبانی از کیف پول کوینومی بصورت 24 ساعته و 7 روز هفته است که این مورد در مورد کیف پول اگزودوس ضعیف‌تر‌ در حال انجام است.

کیف پول کوینومی مطمئناً از ارز دیجیتال‌های بیشتری نسبت به Exodus پشتیبانی می‌کند.

کیف پول کوینومی کیف پولی رایگان است. در مورد Exodus نمی توانیم همین حرف را بزنیم. کوینومی هیچ کارمزدی ندارد اما Exodus کارمزدهای کمی برای مبادله معاملات در نظر میگیرد.

جمع بندی

کیف پول کوینومی یکی از برترین کیف پول‌های دنیاست که میلیون‌ها کاربر معتمد دارد. این کیف پول از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و می‌توانید خرید و فروش یا سرمایه‌گذاری را با این کیف پول آغاز کنید. امنیت حرف اول را در Coinomi می‌زند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این کیف امن بودن آن است که تا به حال هک نشده و کاملاً قابل اعتماد است. کیف پول کوینومی یک انتخاب خوب و ایمن برای شماست.

تعداد کمی از کیف پول‌های موبایل با وجود نیاز روزافزون به چنین عملکردی، از چنین تنوع جالب توجهی از رمزارزها برخوردار هستند. کیف پول کوینومی ایمن و راحت است، که مطمئناً ارزش آن را دارد که آن را هم برای مبتدیان و هم برای افراد حرفه‌ای امتحان کنید.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها