Categories
مقالات آلتکوین‌‌ها

ارز دیجیتال گالا به عنوان توکن بومی پلتفرم گالا گیمز، واسطه تبادل بین مشارکت‌کنندگان این پلتفرم بوده و به عنوان مثال، برای پرداخت هزینه‌های درون بازی استفاده می‌شود.

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در دهه گذشته، با پیشرفت فناوری اطلاعات و رمزنگاری، بازار ارزهای دیجیتال به سرعت رشد کرده و تعداد زیادی از توکن‌ها و ارزهای دیجیتال به وجود آمده‌اند. Gala یکی از این ارزهای دیجیتال جدید است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در این مقاله، به بررسی ارز دیجیتال گالا و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

Gala Games چیست و چگونه کار می‌کند؟

Gala Games یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که شرکت‌کنندگان می‌توانند از آن برای بازی کردن، نگهداری و فروش دارایی‌ها و رقابت با یکدیگر استفاده کنند. این پلتفرم از فناوری بلاک‌چین برای تأمین امنیت شبکه استفاده می‌کند و یک سیستم بازی رایانه‌ای غیرمتمرکز را ارائه می‌دهد تا امکان سرگرمی و کسب جوایزی مانند NFT (توکن‌های غیرقابل قابل تعویض) را در اختیار بازیکنان قرار دهد.
Gala Games که بر روی بلاک‌چین اتریوم توسعه یافته است، بازی‌های Play To Earn (بازی برای کسب درآمد)، بازار NFT و امکان ذخیره‌سازی و توزیع محصولات موسیقی و فیلم را به بازیکنان ارائه می‌دهد. این پلتفرم بر پایه شبکه‌ای از گره‌های توزیع‌شده استوار است که برای امنیت پلتفرم و ترویج توسعه آن ضروری هستند.
در این پلتفرم، به بازیکنان ارز دیجیتال گالا پاداش داده می‌شود که در اختیار داشتن آن برای شرکت در بازی‌ها و معامله کردن با NFTها ضروری است. اکوسیستم Gala Games انواع بازی‌های بلاک‌چین را ارائه می‌دهد که توسط توسعه‌دهندگان داخلی و شرکای خارجی از جمله Ember Entertainment، Kung Fu Factory، Gamedia، Certain Affinity و 22cans توسعه یافته‌اند. گالا به عنوان یک پلتفرم برای کاربرانی که می‌خواهند بازی کنند و سرگرمی داشته باشند، به وجود آمد.
کاربران شبکه Gala می‌توانند از بازی‌های استراتژی هم‌زمان (RTS)، عرصه نبرد چند نفره آنلاین (MOBA) و بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) لذت ببرند و در عین حال، برای استفاده از این پلتفرم، توکن GALA و NFT پاداش دریافت می‌کنند. NFTها نمایانگر دارایی‌های درون بازی مانند اسلحه‌ها، ابزارها و اسکین‌های متعلق به کاربران هستند و می‌توانند آن‌ها را در فروشگاه Gala و OpenSea (یکی از بزرگترین بازارهای NFT جهان) معامله کنند. پلتفرم Gala Games ابتدا بر روی شبکه اتریوم توسعه یافت، اما تیم Gala در فوریه 2022، بلاک‌چین خود را به نام «پروژه GYRI» معرفی کرد.

تاریخچه Gala Games

ارز دیجیتال گالا چیست

بنیان‌گذاران Gala Games، اریک شیرمایر، مایکل مک‌کارتی و رایت تورستون هستند که این پروژه را در سال 2019 راه‌اندازی کردند. شیرمایر پیش‌تر در تأسیس استودیوی Zynga، یک پلتفرم بازی‌های آنلاین که بازی‌های محبوبی مانند Farmville، Mafia Wars و دیگر بازی‌ها را در کارنامه دارد، مشارکت داشته است. همچنین، مک‌کارتی در Zynga سابقه فعالیت داشت و سپس، به Gala Games منتقل شد.
Gala Games از زمان راه‌اندازی خود در سال 2019، توانسته است همکاری‌های مهمی با شرکت‌ها و استودیوهای بزرگی چون Flare، Mazer Gaming، Bitrue، Brave، Ember Games و AMC داشته باشد که به ترویج پروژه و افزایش نفوذ آن در بازار کمک کرده‌اند.

کاربرد ارز دیجیتال GALA

کاربرد اصلی توکن GALA برای تبادل بین مشارکت‌کنندگان در اکوسیستم بازی‌های Gala و خرید دارایی‌های دیجیتال، از جمله NFTها، است. ارز دیجیتال گالا بر روی دو بلاکچین اتریوم و بایننس اسمارت چین قرار دارد و از استانداردهای ERC-20 و BEP-20 در پلتفرم گالا استفاده می‌کند. همچنین، این توکن به عنوان پاداش‌ درون بازی کاربرد دارد و برای خرید NFTها از فروشگاه Gala استفاده می‌شود.

خرید ارز دیجیتال گالا

گالا گیمز GALA

اگرچه ارز دیجیتال گالا در اصل بر روی بلاکچین اتریوم توسعه یافته است، اما قابلیت اتصال به شبکه‌هایی مانند پالیگان و بایننس اسمارت چین را دارد تا کاربران بتوانند در هنگام انتقال، کارمزد تراکنش کمتری بپردازند.
مجموع عرضه Gala تقریباً 50 میلیارد عدد است و روزانه مقدار مشخصی از توکن‌های جدید بین گره‌های بنیان‌گذار و خزانه‌داری گالا گیمز توزیع می‌شود. توزیع روزانه هر سال به نصف کاهش می‌یابد.
بازیکنان می‌توانند با بازی کردن، توکن گالا به دست آورند و سرمایه‌گذاران می‌توانند این ارز دیجیتال را از طریق پلتفرم‌های معاملاتی مثل کراکن و بایننس خریداری کنند.
Kraken امکان معامله GALA با دلار ایالات متحده و یورو را فراهم می‌کند، در حالی که Binance انتخاب گسترده‌تری از رمزارزها – به جز بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) – را برای تبادل با توکن GALA ارائه می‌دهد. Coinbase تنها به شما اجازه می‌دهد تا GALA را با کیف پول Coinbase از یک صرافی غیرمتمرکز خریداری کنید.
سرمایه‌گذاران باید حساب کاربری داشته باشند و هویت خود را تأیید کنند. سپس ارز مورد استفاده برای خرید توکن را انتخاب کنند، روی “خرید” کلیک کنند و پس از انجام تراکنش، می‌توانند توکن را یا در صرافی نگه دارند (توصیه نمی‌شود) یا آن را به منظور نگهداری در کیف پول خصوصی و ایمن خود انتقال دهند.

کیف پول دیجیتال چیست؟

چه آینده‌ای در انتظار ارز Gala است؟

ارز دیجیتال GALA

Gala Games یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که به کاربران امکان می‌دهد توکن GALA خود را برای انجام ماموریت‌ها و دستاوردهای درون بازی کسب کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند توکن‌های غیرقابل قابل تعویض (NFTs) را در بازی ایجاد و معامله کنند یا از طریق صرافی‌های غیرمرتبط با بازی اقدام به خرید این رمزارز کنند که به دارایی‌های دیجیتال دیگر از جمله پول تبدیل می‌شود.
هدف این پلتفرم این است که به بازیکنان امکان دهد تا به عنوان شریکان فعال با توسعه‌دهندگان همکاری کرده و در سود‌های تولید شده شریک باشند. این یک مدل کسب‌وکاری نوآورانه است، به حدی که در سال گذشته، قیمت توکن GALA، به میزان 50,829 درصد افزایش یافت – که از دیگر پروژه‌های متاورس معروف مانند Axie Infinity، The Sandbox و Decentraland عبور کرد. با وجود رشد چشمگیر این پروژه در سال گذشته، همچنان جا برای رشد دارد.
در ژانویه، شرکت بر روی وب‌سایت وبلاگ خود اعلام کرد که در مراحل نهایی راه‌اندازی بلاک‌چین خود قرار دارد. پلتفرم GALA در حال حاضر بر روی اتریوم اجرا می‌شود، که در گذشته با مسائلی مانند کارمزد‌های تراکنش بالا و ازبین‌روندگی شبکه مواجه شده است. GALA اعلام می‌کند که مهاجرت به شبکه اختصاصی خود یعنی GalaChain این مشکلات را کاهش خواهد داد.
“بلاک‌چین اختصاصی ما در مراحل آخر توسعه است. این بلاک‌چین برای Gala Games ساخته شده است؛ این به طرز چشمگیری کارمزدهای شبکه را کاهش داده و مشکلات زیادی اطراف اتریوم را که در غیر این صورت می‌تواند مانعی برای رشد بلندمدت باشد، حل می‌کند”
پیش‌بینی می‌کنند که با اجرای GalaChain هزینه‌های بازیکنان کاهش پیدا می‌کند و سرعت بازی افزایش یافته و تجربه بهتری برای بازیکنان فراهم می‌شود.
Gala Games همچنین دارای مجموعه موفقی از NFT به نام VOX است که آن را راه‌اندازی کرده است و بازار ثانویه فعالی دارد که افرادی که تمایل به خرید این قطعات دارند، مشغول به کار هستند. در واقع، یکی از NFTهای آن در سال گذشته به قیمت 3 میلیون دلار فروخته شد. توسعه‌دهندگان همچنین به گرفتن فیدبک از جامعه بازیکنان خود در مورد انواع بازی‌هایی که می‌خواهند GALA توسعه دهد و به پلتفرم اضافه کند، پرداخته و نظرات آن‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.
این نوع طراحی بازی مبتنی بر جمعیت به همراه پاداش‌های درنظر گرفته شده برای بازی، محیط بازی را بسیار جذاب می‌کند. Gala Games بیش از 1.3 میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد و در آن از زمان تأسیس در سال 2019 بیش از 26,000 NFT فروخته شده است.
در سال 2022، GALA با قیمت 0.22 دلار برای هر توکن معامله می‌شود، که نسبت به قیمت 0.71 دلاری که در تاریخ 27 نوامبر سال 2021 داشته، با 69٪ ارزش کمتر معامله می‌شود. سرمایه‌بازار GALA را به مبلغ نسبتاً پایینی به ارزش 1.5 میلیارد دلار تعیین کرده‌اند.

لیست قیمت ارزهای دیجیتال

جمع بندی

ارز دیجیتال گالا

بازی‌ها و دنیای دیجیتال به سرعت در حال تغییر و تحول هستند و توکن (GALA) به عنوان یک بخش کلیدی از این تحول‌ها ظاهر شده است. Gala Games به بازیکنان امکان می‌دهد به عنوان شرکای فعال در توسعه بازی‌ها شرکت کنند و از تولید سود درآمد کسب کنند. این مفهوم تاکید بر مشارکت جمعی و اشتیاق اجتماعی دارد که به توکن GALA این فرصت را می‌دهد تا به عنوان وسیله‌ای برای تعامل و معامله در دنیای دیجیتال معرفی شود.
با ارائه مجموعه‌ای از بازی‌های متنوع و توانایی تولید و معامله NFTها، Gala Games به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به عنوان شرکای واقعی در دنیای متاورس نقش‌آفرینی کنند. علاوه بر این، توکن Gala با توجه به توسعه بلاک‌چین خود به نام GalaChain قرار است مشکلات مرتبط با کارمزدهای شبکه اتریوم را کاهش دهد.
بازار توکن Gala از ارزش دوران اوج خود دور است، اما با توجه به افزایش علاقه به متاورس و NFTها، این توکن هنوز جاهایی برای رشد دارد. به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری در دنیای بازی‌های دیجیتال و متاورس، توکن Gala برای علاقه‌مندان تازه‌وارد به این دنیای جدید جذابیت دارد.
توجه به نکات مهمی همچون تحقیقات دقیق و مدیریت مالی هوشمندانه، همواره در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری بسیار حیاتی است.
با توجه به این نکات و تحولات چشم‌گیر در دنیای متاورس و NFTها، توکن Gala و Gala Games به عنوان یک پیشنهاد جذاب برای سرمایه‌گذاران و علاقمندان به فضای دیجیتال و بازی‌های متاورس شناخته می‌شوند. اما همواره به خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در بازارهای دیجیتالی با ریسک‌های خود همراه است و مهمترین نکته تحقیق دقیق و مدیریت مالی هوشمندانه است تا از خسارت‌های ناخواسته جلوگیری شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها