Categories
تحلیل فاندامنتال رمزارزهای جدید, مقالات آلتکوین‌‌ها
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ارز PIG توکنی از زنجیره هوشمند بایننس است که دارای چندین ویژگی چشمگیر است. ارز PIG اولین توکن با طرح سیاه چاله است که به طور تصاعدی مقدار کل عرضه در گردش را به مقدار زیاد کاهش می‌دهد. ارز PIG این ویژگی را با یک ویژگی نوآورانه نقدشوندگی خودکار ترکیب می‌کند که نقدینگی توکن را به سرعت افزایش می‌دهد و سرانجام، ارز PIG تمرکز زدایی گسترده‌ای را در مقیاسی که کمتر در توکن‌های دیگر دیده می‌شود، دارد. این سه را با هم ترکیب کنید و یک توکن قدرتمند فوق العاده را خواهید دید!

الگوریتم ارز پیگ

سیاه چاله بیش از 50٪ از عرضه را در زمان راه اندازی مالک بود. Black Hole به عنوان یکی از دارندگان کیف پولی به حساب می‌آید که 2٪ از کارمزذها به آن ریخته می‌شود. این منجر به رشد تصاعدی سیاهچاله و سوزاندن تصاعدی عرضه توکن می‌شود. در زمان نوشتن این مقاله، این سیاهچاله در حال حاضر به 55 درصد مالکیت کل عرضه رسیده است.

ارز pig غیرقابل کنترل

نقدینگی pig در پنکیک سواپ قفل شده و مالکیت قرارداد به آدرس سوزانننده منتقل شده است.

ارز pig و راه اندازی عادلانه

100٪ از عرضه ارز PIG به عنوان نقدینگی در نظر گرفته شد. این بدان معناست که هیچ پیش فروش و تخصیصی به اعضای تیم ندارد.

فارمینگ خودکار ایمن

2٪ از کل معاملات pig بین دارندگان توزیع می‌شود. از لحظه خرید ارز PIG کیف پول خود را تماشا کنید که موجودی آن در حال افزایش است!

ارز pig صد در صد غیر متمرکز

توکن PIG جامعه محور است و توسط داوطلبان اداره می‌شود، زیرا درهر معامله مقداری از آن سوزانده شده و راه اندازی آن کاملاً به عنوان نقدینگی در نظر گرفته شده است.

به طور مداوم در حال افزایش قیمت

3٪ از هر معامله به عنوان نقدینگی در استخر PIG / BNB پنکیک سواپ قفل شده است و کف قیمت آن همیشه در حال افزایش است.

ایمنی pig در برابر شوک نهنگ

هیچ کیف پولی بیش از 1٪ از توکن را در اختیار ندارد و هیچ معامله‌ای نمی‌تواند بیش از 5 تریلیون توکن را درگیر کند.

فارم NFT توکن PIG

توکن Pig دارای فارم ابتکاری NFT است که در آن می‌توانید توکن‌های PIG یا توکن‌های شریک را به دست آورید تا NFTهای زیبا کسب کنید! هنگامی که توکن‌های خود را استیک می‌کنید، امتیازاتی کسب می‌کنید که می‌تواند برای انتخاب NFTهای مورد نظر شما استفاده شود. با گذشت زمان تعداد زیادی NFT بارگذاری خواهد شد، از جمله تعداد زیادی از NFTهای ایجاد شده توسط شرکای ما! بنابراین بهتر است بلافاصله شروع به استکینگ توکن‌های خود کنید و امتیازات خود را کسب کنید. با ایجاد مشارکت‌های جدید، شما همچنین می‌توانید از طریق کوین‌های مختلف زنجیره هوشمند بایننس که در دست دارید NFT بدست آورید. Piggy Bank ما دارای مزایایی است که می‌توانید از آنها بهره مند شوید

Pigtoken Finance: ییلد فارمینگ بدون هزینه و کارمزد

امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در سال 2020 تمام انتظارات را برآورده کرده است و به سقف کل بازار 87 میلیارد دلار و 51 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL) رسیده است.

حجم افزایش یافت و کاربران / پروژه‌های DeFi به دلیل هزینه‌های بسیار بالای کارمزد در اتریوم  (ETH) به زنجیره هوشمند بایننس (BSC) مهاجرت کردند.

BSC تازه متولد شده در حال حاضر یک رقیب بزرگ برای ETH است، با TVL در پنکیک سواپ با قیمت 4.3 میلیارد دلار در مقایسه با 4.6 میلیارد دلار در یونی‌سواپ.

با شکل گیری همه این هیجانات، بسیاری از پروژه‌های جدید راه اندازی شده‌اند و متأسفانه بسیاری از کلاهبردارها سرمایه سرمایه گذاران را تخلیه کرده‌اند.

پروتکل PIG یک راه حل آسان ارائه می‌دهد:

تمامی کوین‌ها در کیف پول شما باقی می‌مانند، هیچ حمله راگی امکان پذیر نیست و 100٪ غیرمتمرکز است.

ییلد فارمینگ اتوماتيك بدون پیچیدگی‌های جفت شدن دارايي‌ها براي نقدينگي و خطرات زيان ناپذير.

چه طور ممکن است؟ برای هر معامله 5٪ مالیات اعمال می‌شود که 2٪ آن متناسب با مبلغ نگهداری شده توسط دارندگان بین آنها توزیع می‌شود و 3٪ برای همیشه در نقدینگی PIG-BNB در پنکیک سواپ قفل می‌شود. این بدان معنی است که بازدهی بدون پرداخت کارمزد به طور خودکار شکل می‌گیرد.

ییلد فارمینگ توکن PIG شامل مکانیسم‌های غیرتورمی زیر است:

قفل کردن نقدینگی در کلیه معاملات میزان عرضه در گردش را به طور مداوم کاهش می‌دهد و کف قیمت را افزایش می‌دهد.

سیاهچاله‌ای که در ابتدا 50٪ از عرضه را بلعیده است، دارای 2٪ بازدهی خودکار نیز می‌باشد، به این معنی که تصاعدی است.

ارز پیگ 100 درصد غیر متمرکز

با انتقال مالکیت قرارداد، توسعه دهنده، پروتکل ارز PIG را به جامعه هدیه داده است.

در نتیجه 100% دارایی ارز Pig توسط جامعه هدایت می‌شود.

چگونه و از کجا ارز pig را بخریم؟

توکن PIG اکنون در شبکه بایننس فعال است. آدرس توکن PIG 0x8850d2c68c632e3b258e612abaaa8fada7e6958e5 است. محتاط باشید و با قرارداد هوشمند متفاوت از این قرارداد، توکن‌های دیگری خریداری نکنید (زیرا این امر به راحتی قابل جعل است). ما اکیداً توصیه می‌کنیم مراقب باشید و در طول معامله احتیاط کنید. اجازه ندهید که هیجان کسب بهترین بازدهی را از شما بگیرد.

فقط مطمئن شوید که به اندازه کافی BNB در کیف پول خود دارید تا هزینه معاملات را پوشش دهد.

ابتدا باید یکی از ارزهای رمزنگاری اصلی را بخرید، معمولاً بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) ، Binance (BNB) …

ما در اینجا از صرافی بایننس استفاده خواهیم کرد زیرا یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزنگاری است که سپرده‌های فیات را می‌پذیرد.

پس از پایان روند KYC، از شما خواسته می‌شود روش پرداختی را اضافه کنید. در اینجا می‌توانید کارت اعتباری / دبیت را تهیه کنید یا از انتقال بانکی استفاده کنید و یکی از ارزهای رمزنگاری اصلی را بخرید، معمولاً بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) ، Binance (BNB) …

برای اتصال به صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ به آدرس کیف پول نیاز دارید، ما از تراست والت استفاده می‌کنیم.

WBNB  را از کیف پول خود به تراست والت خود منتقل کنید.

گام بعدی

تراست والت را به صرافی غیرمتمرکز Pancakeswap متصل کرده و توکن PIG را خریداری کنید

قرارداد: 0x8850d2c68c632e3b258e612abaa8fada7e6958e5

بزرگترین صرافی‌های معاملاتی برای خرید توکن‌های PIG در حال حاضر MXC.COM ، LBank ، PancakeSwap و Hotbit است.

نحوه خرید Pig Token Finance از طریق برنامه Trustwallet – Pancakeswap

به غیر از صرافی(های) بالا، چند صرافی رمزنگاری محبوب دیگری نیز وجود دارد که در آنها حجم معاملات روزانه مناسب و تعداد زیادی کاربر دارند. این اطمینان را می‌دهد که شما در هر زمان قادر به فروش کوین‌های خود خواهید بود و هزینه‌ها معمولاً کمتر خواهد بود. پیشنهاد می‌شود که در این صرافی‌ها نیز ثبت نام کنید زیرا یک بار که ارز PIG در آن قرار گرفت، حجم زیادی از کاربران به این صرافی‌ها جلب می‌شوند، این بدان معناست که فرصت‌های عالی معاملاتی وجود خواهید داشت!

سلب مسئولیت: تمام اطلاعات موجود در وب سایت بیتشال با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در این وبسایت انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها