Categories
تحلیل فاندامنتال رمزارزهای جدید, مقالات آلتکوین‌‌ها
زمان مطالعه: 4 دقیقه

وان کت توکن به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی توکن‌های BEP-20 (و یا هر توکنی) را به یک NFT تبدیل کنند.

اکنون یک NFT کمیاب (به عنوان مثال هنر، کلکسیون، املاک و مستغلات مجازی، مورد درون بازی و غیره) اکنون می‌تواند به سبدی تبدیل شود که دارای تعدادی توکن دیگر است. پلت فرم وان کت توکن یک لایه پروتکل جدید است که دنیای جدیدی از NFTها را قادر می‌سازد. برای راه اندازی عمومی، ما همچنین اولین برنامه غیرمتمرکز (DApp) را در پروتکل وان کت توکن، با تمرکز بر NFTهای هنری / کلکسیونی منتشر خواهیم کرد.

گربه‌های وان نمونه متمایزی از گربه خانگی است که در منطقه دریاچه وان در شرق ترکیه یافت می‌شود. آنها نسبتاً بزرگ هستند، دارای یک پوشش سفید گچی، گاهی اوقات دارای رنگی سرخ در قسمت سر و دستان جلویی و دارای چشمان آبی یا کهربایی یا دارای هتروکرومیا (دارای یک چشم از هر رنگ) هستند. تصور می‌شود که حدود 250،000 گربه وان وجود دارد.

NFT (توکن‌های غیر قابل تبدیل) نوع خاصی از توکن‎های رمزگذاری است که نمایانگر موردی منحصر به فرد است. بنابراین توکن‌های NFT قابل معامله با دیگر توکن‌ها نیستند. ما Van Cats را برای پلتفرم خود انتخاب می‌کنیم زیرا به عنوان NFT، بی نظیر هستند.

معرفی یک روش جدید و جالب از انتشار NFTها بر اساس تئوری تولید مثل زیست شناسی؛ “لقاح VanCat”.

برای انجام لقاح، یک کاربر باید دارای VENCAT Sperm Token (VCSPERM) و VANCAT Egg Token (VCEGG) باشد.

هنگامی که کاربر می‌خواهد NFT ویژه‌ای انتشار دهد، کاربر باید حداقل 10 میلیون VANCAT Sperm Token (VCSPERM) و یک VANCAT Egg Token (VCEGG) داشته باشد. ما این ایده را از زندگی واقعی گربه‌ها می‌گیریم. یک گربه با یک انزال تقریباً 10 میلیون سلول اسپرم را انزال می‌کند:

بعد از EE، حجم اسپرم از 0.019-0.284 میلی لیتر (میانگین 0.076) و تعداد اسپرم جمع شده از انزال در کاتتر از 0.32-49.60 x 106 (میانگین 11.64 x 106) بود. برخی از حیوانات پس از تحریک الکتریکی، انزال برگشتی را نشان می‌دهند.

هنگامی که کاربر می‌خواهد NFT ویژه‌ای را منتشر کند، پایگاه انتشار NFT (DApp)ما معاملات قبلی را براساس آدرس کیف پول کاربر بررسی می‌کند. اگر کاربر قبلاً درخواست “انزال” برای VANCAT Sperm Token (VCSPERM) انجام نداده باشد، DApp از آن درخواست می‌کند. کاربر باید حداقل 10 میلیون VCSPERM داشته باشد زیرا عملکرد انزال مانند زندگی واقعی 10 میلیون VANCAT Sperm Token (VCSPERM) هزینه دارد.

پس از آن، کاربر همچنین باید حداقل 1 VANCAT Egg Token (VCEGG) برای انتشار NFT ویژه داشته باشد. روند کار همان VCSPERM است. اما این بار DApp از کاربر درخواست می‌کند عملکرد “تخمک گذاری” را فراخوانی می‌کند. عملکرد تخمک گذاری فقط در VANCAT Egg Token در دسترس است. هنگامی که تراکنش عملکرد تخمک گذاری به پایان رسید، کاربر آماده است که یک NFT ویژه را انتشار دهد.

ما تاکنون چه کار کرده‌ایم؟

مثل زندگی واقعی، ما 10 میلیون VCSPERM و 1 VCEGG تخمک گذاری ایجاد کردیم. بنابراین باید اکنون ترکیب شوند.

پایگاه انتشار NFT (DApp) ما می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی (A.I) تصاویری از این هش‌های معامله تولید کند. می‌توانید این هش‌ها را به عنوان ژن تصور کنید و هنگامی که با هم ترکیب شوند، کد DNA را برای NFTهای خاص ایجاد می‌کنند.

نقشه راه VANCAT Token

همانطور که می‌دانید ما نقشه راه خود را منتشر کرده‌ایم. اما جزئیات آنرا توضیح نداده‌ایم. ما سخت کار می‌کنیم و سریع رشد می‌کنیم. تیم VANCAT Token قصد دارد دیدگاه جدیدی را به دنیای NFT ارائه دهد.

نقشه راه VANCAT Token

سه ماهه اول 2021

ایده اصلی پروژه با تیم مورد بحث قرار گرفت و تیم تحقیق كرد كه چگونه این ایده را می‌توان میسر کرد.

در دنیای رمزنگاری، ما بسیاری از پروژه‌ها را مشاهده می‌کنیم که هر روز از یکدیگر تکثیر می‌شوند. بنابراین ما باید با آنها متفاوت باشیم و دیدگاه جدیدی را به دنیای NFT ارائه دهیم. این شعار ما بود.

سه ماهه دوم سال 2021

تا به حال چه کرده‌ایم و در آینده چه خواهیم کرد؟

همانطور که بحث کردیم همه آنچه را که نیاز داریم آماده کرده‌ایم.

یک هنرمند تجسمی، لوگو، وب سایت و تصاویر ما را طراحی کرده است.

کانال‌های ارتباطی ایجاد کرده‎‌ایم: تلگرام، توییتر، Reddit، اینستاگرام، مدیوم.

کد قرارداد هوشمند VANCAT Token در زنجیره هوشمند بایننس مستقر شده است. ما زنجیره هوشمند بایننس (BSC) را به دلیل هزینه‌های کم و مزایای سرعت آن انتخاب کردیم.

VANCAT Sperm Token – VCSPERM

آدرس قرارداد: 0xE285510E5C14c2b8ff46147D9145f034B8Ff073B

ویژگی‌های VANCAT Sperm Token:

توکن اسپرم VANCAT زیرمجموعه‌ای از پلتفرم VANCAT است.

کاربران می‌توانند NFTهای ویژه را با VANCAT Spermen Token منتشر کنند.

3 درصد هزینه خودکار به استخر نقدینگی اضافه می‌شود تا در هنگام فروش برای همیشه قفل شود.

2 درصد هزینه اتوماتیک بین همه دارندگان توزیع می‌شود

حداکثر عرضه 100 تریلیون

حداکثر 50 میلیارد توکن به ازای هر TX

VANCAT Egg Token – VCEGG

آدرس قرارداد: 0x1FF2a2c2DEAdb17B6Ba9949393d1406f4c61BFC9

ویژگی‌های VANCAT Egg Token:

رمز تخمک VANCAT زیرمجموعه‌ای از پلتفرم VANCAT است.

کاربران می‌توانند NFTهای ویژه را با VANCAT Egg Token منتشر کنند.

3 درصد هزینه خودکار به استخر نقدینگی اضافه می‌شود تا در هنگام فروش برای همیشه قفل شود.

2 درصد هزینه اتوماتیک بین همه دارندگان توزیع می‌شود

حداکثر عرضه 10 میلیون

حداکثر 5000 توکن به ازای هر TX

چگونه و از کجا Vancattoken (VANCAT) بخریم؟

توکن VANCAT اکنون در شبکه بایننس فعال است. آدرس توکن VANCAT  بصورت 0x8597ba143ac509189e89aab3ba28d661a5dd9830 است. محتاط باشید و با قرارداد هوشمند متفاوت از این قرارداد، توکن دیگری خریداری نکنید (زیرا به راحتی می‌توان آن را جعل کرد). ما اکیداً توصیه می‌کنیم هوشیار باشید و در طول راه اندازی مواظب امنتیا باشید. اجازه ندهید که هیجان، عملکرد شما را تحت تاثیر قرار دهد.

فقط مطمئن شوید که به اندازه کافی BNB در کیف پول خود دارید تا هزینه معاملات را پوشش دهد.

ابتدا باید یکی از ارزهای رمزنگاری اصلی را خریداری کنید، معمولاً بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) ، بایننس (BNB) …

ما در اینجا از صرافی بایننس استفاده خواهیم کرد زیرا یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزنگاری است که سپرده‌های فیات را می‌پذیرد.

پس از پایان روند KYC  از شما خواسته می‌شود روش پرداختی را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید کارت اعتباری / دبیت را انتخاب کنید یا از انتقال بانکی استفاده کنید و یکی از ارزهای رمزنگاری اصلی را بخرید، معمولاً بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) ، Binance (BNB) …

گام بعدی

برای اتصال به صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ به آدرس کیف پول نیاز دارید، ما از کیف پول متامسک استفاده می‌کنیم.

گام بعدی

کیف پول متاماسک را به صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ متصل کرده و توکن VANCAT را خریداری کنید.

قرارداد: 0x8597ba143ac509189e89aab3ba28d661a5dd9830

چند صرافی رمزنگاری محبوب وجود دارد که در آنها حجم معاملات روزانه مناسب و تعداد کاربران گسترده‌ای دارند. این اطمینان حاصل می‌شود که شما در هر زمان قادر به فروش کوین‌های خود خواهید بود و هزینه‌ها معمولاً کمتر خواهد بود. پیشنهاد می‌شود که در این صرافی‌ها نیز ثبت نام کنید زیرا زمانیکه VANCAT در آن لیست شود، حجم زیادی از معاملات کاربران را به خود جلب می‌کند، این بدان معناست که فرصت‌های عالی معاملاتی خواهید داشت!

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان ویسانی
سامان ویسانی
2 سال قبل

پروژه ی خوبیه