Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

“انعکاس تصویر دوج کوین در عینک آفتابی ایلان ماسک”

ایلان ماسک در یکی دیگر از نمایش‌های حمایتی خود از دوج کوین، عکس پروفایل توییتر خود را با عکسی از خود در حالیکه انعکاس تصویر دوج کوین در عینک آفتابی او دیده می‌شود به روز کرده است.

Musk

ظاهر جدید ماسک بلافاصله مورد توجه بازار قرار گرفت، بطوریکه DOGE پس از این رویداد تقریباً 20 درصد رشد کرد. بیلی مارکوس، بنیانگذار مشهور دوج کوین، در توییتر خود نظر خود را درباره قدرت ایلان ماسک در حرکت بازار  را ارسال کرد. دوج کوین، با این حال، در حال حاضر سودهای اخیر خود را تقریبا از دست داده است و در حال حاضر در صرافی Bittrex با 0.187 دلار معامله می‌شود. همانطور که قبلا در یوتودی گزارش شده است، ماسک ماه گذشته نیز عکس پروفایل خود را یک دختر انیمیشنی با چشمان بیت کوین لیزری قرار داده بود، اما کمکی به افزایش قیمت بیت کوین نکرد. بیت کوین و دوج کوین پس از اینکه تسلا پرداخت بیت کوین برای خرید اتومبیل‌های خود را متوقف کرد، هر دو از بالاترین قیمت خود در سال 2021 بسیار کاهش داشته‌اند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها