Categories
تحلیل تکنیکال بیت کوین
زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) حمایت 44،000 دلار را شکسته است و پس از سقوط قیمت، از سطح 40،000 دلار دفاع می‌کند. شاخص‌های فنی در بازه زمانی روزانه نزولی هستند. حمایت‌ها در 40،800 دلار و 38،000 دلار وجود دارد.

بیتکوین پس از برخورد با حمایت 40،000 دلاری دوباره برگشت و یک سایه طولانی‌تر ایجاد کرد. با این حال، بخش اصلی حمایت هنوز نزدیک به 38000 دلار است.

ریزش مداوم بیت کوین

بیت کوین در 20 سپتامبر به شدت کاهش یافت، یک کندل نزولی بزرگ ایجاد کرد و به زیر منطقه 44،000 دلار، که قبلاً به عنوان حمایت عمل می‌کرد ، سقوط کرد. اکنون انتظار می‌رود که این منطقه به عنوان مقاومت عمل کند.

در حال حاضر، بیتکوین حمایتی بالاتر از سطح پشتیبانی Fib retracement 0.5 را در 40،800 دلار پیدا کرده و یک سایه طولانی‌تر نیز ایجاد کرده است.

علیرغم جهش، شاخص‌های فنی کاملاً نزولی هستند. MACD و RSI هر دو در حال سقوط هستند و دومی قبلاً به زیر خط 50 حرکت کرده است. علاوه بر این، Supertrend نزولی (خط قرمز) است.

اگر سقوط دیگری رخ دهد، سطح پشتیبانی اصلی بعدی 38000 دلار است. این هدف سطح پشتیبانی 0.618 Fib retracement retracement است.

آینده بیت کوین

نمودار شش ساعته نیز روند نزولی مشابهی را در RSI و MACD ارائه می‌دهد. با این حال، این یک کانال نزولی بالقوه را با خط پشتیبانی در نزدیکی سطح پشتیبانی 0.618 Fib retracement در 38000 دلار نشان می‌دهد.

بنابراین، تلاقی بیشتری از سطوح پشتیبانی نزدیک به 38000 دلار وجود دارد که نشان می‌دهد بیت کوین در صورت رسیدن به آنجا احتمالاً باز خواهد گشت.


در نهایت، نمودار دو ساعته هیچ نشانه صعودی واضحی را نشان نمی‌دهد.

بنابراین، کاهش سطح حمایت 0.618 Fib retracement در 38000 دلار محتمل‌ترین سناریو به نظر می‌رسد.

شمارش امواج بیت کوین

شمارش موج نشان می‌دهد که بیتکوین در موج C یک ساختار اصلاحی A-B-C (نارنجی) است.

به احتمال زیاد هدف نهایی برای حرکت بین 37،930 تا 38،750 دلار است. هدف با سطح حمایت 0.618 Fib retracement Fib (سفید) و با دادن امواج A: C به 1: 1 پیدا می‌شود.

تاکنون BTC هنوز به این هدف نرسیده است.


شمارش موج فرعی (سیاه) نشان می دهد که افت و جهش فعلی به احتمال زیاد به عنوان بخشی از موج فرعی سه (سیاه) بوده است و BTC در حال حاضر در زیر موج چهار قرار دارد.

افت دیگری به سوی هدف قبلی که نزدیک به 38000 دلار تعیین شده بود، کل انگیزه را تکمیل می‌کرد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها