Categories
تحلیل تکنیکال بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک تحلیلگر نسبت به پتانسیل شکل گیری الگوی صلیب مرگ و ریزش قیمت تا 18000 دلار هشدار داد.

با عبور کردن از مناطق مقاومت، بیت کوین موفق به بازیابی خود نشده است و احساسات نزولی نسبت به بیت کوین در حال افزایش است که به عنوان سیگنال‌های تکنیکال تهدیدآمیز شناخته می‌شوند.

یک شاخص تکنیکال شوم به نام “صلیب مرگ” در حال ظهور است که نشان می‌دهد بازار گاوی بیت کوین تمام شده است. معامله گر رمزنگاری “Rekt Capital” نسبت به این سیگنال نزولی هشدار داده است و می‌گوید: “هر زمان که صلیب مرگ رخ دهد، BTC روند نزولی بیشتری را تجربه می‌کند”

صلیب مرگ یک الگوی تکنیکال است که نشان دهنده احتمال فروش عمده یا تقویت روند نزولی است. وقتی میانگین متحرک کوتاه مدت دارایی از میانگین متحرک بلند مدت آن عبور می‌کند، روی نمودار نشان داده می‌شود. به طور معمول، متداول‌ترین میانگین متحرک استفاده شده در این الگو میانگین متحرک 50 روزه و 200 روزه است.

# BTC در قله یک صلیب مرگ بالقوه قرار دارد.

هر زمان که صلیب مرگ رخ می‌دهد، BTC روند نزولی بیشتری را تجربه می‌کند.

چقدر احتمال دارد این صلیب مرگ برای بیت کوین رخ دهد؟

و اگر چنین شود، چه انتظاری باید داشته باشیم؟

در اینجا نکاتی در ذهن من در مورد صلیب مرگ وجود دارد:

– Rekt Capital (rektcapital) 1 ژوئن 2021

تأیید روند خرسی

این تحلیلگر اظهار داشت که قبل از وقوع صلیب مرگ تاخیر زیادی وجود دارد و ممکن است فروش زیادی قبلاً انجام شده باشد.

از آنجایی که بالاترین رقم 65000 دلار بالاترین رقم ثبت شده برای این دارایی است، بیت کوین در حال حاضر 43.5٪ از سطح فعلی خود را از دست داده است که این مقدار در یک روند اصلاحی غیرمعمول نیست. با این حال، این سیگنال تکنیکال پیش بینی شده می‌تواند به معنی نزول بسیار بیشتری باشد.

این تحلیلگر مقایسه‌ای با بازار صعودی 2017 و زمانی که طول کشید صلیب مرگ اتفاق بیفتد، انجام داده است:

هنگامی که BTC در سال 2017 به اوج خود رسید، 107 روز طول کشید تا صلیب مرگ رخ دهد. این زمان معادل با 3.5 ماه است و در طول این مدت بیش از 3 ماه… بیت کوین 70٪ از اوج قیمت 20000 کاهش یافت.

وی افزود که هنگامی که صلیب مرگ در آوریل 2018 اتفاق افتاد، بیت کوین 65% روند اصلاحی نزولی بیشتری را تجربه کرد و در دسامبر همان سال به 3200 دلار کاهش یافت.

صعود نسبی در اواسط سال 2019 نیز با شکل گیری صلیب مرگ، 149 روز پس از رسیدن به اوج قیمت همراه بود. در این زمان، قیمت‌ بیت کوین 53٪ کاهش یافت، اما پس از تشکیل صلیب مرگ، 55٪ دیگر نیز کاهش یافت.

تاریخ برای بیت کوین تکرار می‌شود؟

تحلیلگران سعی کردند زمان وقوع صلیب مرگ را پیش بینی کنند:

اگر تاریخ تکرار شود، BTC می‌تواند صلیب مرگ خود را بین اواخر ژوئیه یا اوایل سپتامبر 2021 مشاهده کند.

وی با استفاده از ارقام قبلی حاصل از چرخه‌های قبلی، پیشنهاد کرد که کاهش 55 درصدی ناشی از تشکیل صلیب مرگ قیمت‌ها را به حدود 18000 دلار می‌رساند.

وی افزود:

سقوطی مانند این روند نزولی، قیمت‌ها را به میانگین متحرک 200 هفته‌ای باز می‌گرداند که به طور سنتی یک منطقه حمایتی اصلی و از مناطق خرید بلند مدت بوده است.

به گزارش CoinGecko، در زمان نوشتن این مقاله، BTC با 36،660 دلار معامله می‌شد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها