Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها, تحلیل تکنیکال اتریوم, تحلیل تکنیکال بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس تحلیل امواج الیوت‌، پیش بینی کوتاه مدت بیت کوین، ریپل و اتریوم را در این مقاله ارائه داده‌ایم. همچنین، توصیه‌های معاملاتی و نقاط ورود برای هر جفت ارز دیجیتال خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

بیت کوین ممکن است در جلسه معاملاتی بعدی شاهد اصلاح قیمت باشد. انتظار می‌رود اتریوم و ریپل کمی افزایش یافته و سپس اصلاح شوند.

تحلیل امواج الیوت برای بیت کوین

حرکت بازار در یک موج اصلاحی بزرگ [B] ادامه دارد که به صورت یک خط مسطح (A)-(B)-(C) در حال توسعه است. قسمت نهایی تخت این موج (C)، در حال شکل گیری است. موج (C) یک موج بزرگ است که از 5 موج فرعی 1-2-3-4-5 ساخته شده است. بخش نهایی این موج، قسمت 5، در حال توسعه است. سه پنجم از موج 5 در حال حاضر شکل گرفته است، بنابراین در موج بعدی احتمالا شاهد سقوط اصلاحی در یک موج کوچک اصلاحی [4] به سطح 44600 باشیم. این وضعیت ممکن است فروش کوتاه مدت را نشان دهد.

برنامه معاملاتی BTCUSD برای امروز:
نقطه فروش: 45693.00، قیمت بیت کوین هدف: 44600.00

تجزیه و تحلیل امواج الیوت برای ریپل

یک انگیزه قوی صعودی در نمودار یک ساعته برای جفت ارز XRPUSD در حال شکل گیری است. این موج از 5 موج فرعی تشکیل شده است. قسمت نهایی این موج، موج [5]، در حال شکل گیری است. به احتمال زیاد بازار در موج 5 در روزهای معاملاتی بعدی به سمت بالا ادامه می‌دهد. بنابراین، ممکن است قیمت ریپل تا 0.853 افزایش یابد و در این نقطه می‌توان موقعیت‌های طولانی را باز کرد.

برنامه معاملاتی XRPUSD برای امروز:

نقطه خرید: 0.812، قیمت ریپل هدف:  0.853

تحلیل امواج الیوت برای اتریوم

جفت ارز ETHUSD یک موج صعودی قوی را تشکیل می‌دهد که از امواج فرعی (1)-(2)-(3)-(4)-(5) تشکیل شده است. تقریبا این موج تمام شده است. ما فقط باید منتظر باشیم تا یک موج سبز [5] در محلی که موج قرمز 3 به پایان رسیده است (5) شکل بگیرد و کل روند صعودی به طور کامل تکمیل شود. انتظار می‌رود موج [5] در کوتاه مدت نزدیک به مقاومت 3280 خاتمه یابد. به محض رسیدن قیمت به آن سطح، کل موج 3 شکل می‌گیرد و موج اصلاحی 4 شروع به توسعه می‌کند. در کوتاه مدت، باز کردن موقعیت‌های بلند مدت با هدف 3280 را در نظر بگیرید.

برنامه معاملاتی ETHUSD برای امروز:
نقطه خرید: 3133.17، قیمت اتریوم هدف: 3280.00

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات بیتشال نیست. هر سرمایه‌گذاری و معامله با ریسک همراه است. هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها