مقالات آلتکوین‌‌ها

در روزهای آینده قیمت دوج کوین به کدام سمت حرکت خواهد کرد؟

آیا قیمت دوج کوین پایین است، آیا در روزهای آینده مجدداً کاهش می‌یابد؟

قیمت دوج کوین با صعودهای متعدد بیش از 100٪ در یک روز، بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران جدید را به سمت خود جذب کرد. با این حال، قیمت این کوین از زمان پخش برنامه SNL دچار افت شد و ریزش قیمت را تجربه کرد تا اینکه قیمت آن به زیر  0.2 دلار رساند. بنابراین پس از این افت قیمت‌ها آیا هنوز هم قیمت DOGE سر به ماه خواهد گذاشت؟

این ارز دیجیتال که به عنوان یک شوخی کار خود را آغاز کرد، تا پایان ژانویه 2021 زیر یک سنت ثابت ماند و سپس اتفاق بزرگی رخ داد، قیمت DOGE همراه با GameStop یک صعود چشم نواز را به نمایش گذاشت. ارزش DOGE در یک بازه زمانی کوچک تا 7.5 سنت افزایش یافت و به سرعت تا نزدیک به 2 سنت کاهش یافت.
این کوین با پس زمینه طنز که ایلان ماسک به طور مداوم درباره آن توییت می‌کرد، در اواسط آوریل به بالاترین حد خود رسید. ارزش بازار آن نیز با افزایش چشمگیر، جایگاه این کوین را به جایگاه سوم بازار رساند. با این حال، بعد از این افت قیمت بیش از 60 میلیارد دلار از ارزش بازار آن کاسته شد. از آن زمان، قیمت به ندرت افزایش می‌یابد و احتمالا این ارز دیجیتال به زمان بیشتری برای رسیدن به ماه نیاز دارد.

تحلیل قیمت دوج کوین، آنچه در انتظار این ارز دیجیتال است!

کل فضای ارزهای دیجیتال احتمالاً به دلیل برخی عوامل که منجر به خروج جدی سرمایه از این بازار شده است، با FUD روبروست. قیمت بیت کوین نیز همراه با بیشتر ارزهای دیجیتال موجود در فضا با کاهش قیمت روبرو شد. قیمت دوج کوین نیز نتوانست این شرایط لرزان را حفظ کند و به شدت افت کرد.

DOGE در حال حاضر برای حفظ قیمت خود بالاتر از سطح 0.2 دلار بسیار سخت تلاش می‌کند و به نظر می‌رسد انجام آن کار بسیار سختی باشد. علی رغم این کاهش، قیمت آن در ساعات اولیه معاملات تلاش کرد تا یک پله صعود کند اما نتوانست. این افت چنان سخت بود که سطح RSI در نمودار ساعتی به زیر 10 رسید. با این حال، قیمت آن پس از کمی بهبود دوباره سطح RSI را به  بالای 40 رساند.
حجم معاملات نیز به طور چشمگیری جهش نشان می‌دهد و این افزایش حجم قیمت خرید را از پایین‌ترین سطح ماهانه به 0.16 دلار رساند. در حال حاضر، در زمان نوشتن این خبر، قیمت دوج کوین به 0.2021 دلار رسید که افت 21.16 درصدی را در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد.

در حال حاضر، حفظ قیمت دوج کوین بالاتر از 0.2 دلار و حرکت به سمت مقاومت در حدود 0.29 دلار قابل پیش بینی است. اما اگر این روند نزولی ادامه یابد، رسیدن تا سطح حمایت پایین‌تر در سطح 0.107 دلار و بعد از آن در سطح 0.06 دلار ممکن است اتفاق افتد. اندیکاتورها برای قیمت DOGE سیگنال فروش را نشان می‌دهند که در حال حاضر برای این ارز دیجیتال کمی نگران کننده است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا