Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

باننس روز سه شنبه به طور رسمی اعلام کرد که سیاست‌های KYC، حداکثر میزان برداشت را برای کاربرانی که تأیید هویت خود را کامل نکرده‌اند، کاهش می‌دهد.

بلافاصله برای حساب‌های جدید بایننس، کاربرانی که فقط تأیید حساب اولیه را تکمیل کرده‌اند، نمی توانند بیش از 0.06 بیت کوین (BTC) در روز، به ارزش تقریبی 2400 دلار در زمان نوشتن این خبر، برداشت کنند. چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس در توییتر خاطرنشان کرد که قبلاً حداکثر مبلغ برداشت روزانه 2 BTC یا حدود 80،000 دلار بود.

بر اساس این اعلام، بایننس اعمال محدودیت‌های برداشت جدید برای کاربران فعلی را در مراحل مختلف از 4 آگوست ادامه می‌دهد. این صرافی انتظار دارد محدودیت‌های برداشت جدیدی را تا 23 اوت به طور کامل اعمال کند. کاربران بایننس که تأیید هویت خود را تکمیل کرده‌اند، همچنان قادر خواهند بود حداکثر 100 BTC در روز، یا نزدیک به 4 میلیون دلار با قیمت بیت کوین در زمان نوشتن این خبر، برداشت کنند. در این اعلامیه آمده است: “محدودیت‌های برداشت روزانه در ساعت 00:00 صبح اجرا می‌شود.”

بایننس همچنین ابزار جدید گزارش مالیات خود را در روز چهارشنبه ارائه کرد. سیستم گزارش دهی یک اپلیکیشن رابط برنامه نویسی (API) است که کاربران بایننس را قادر می‌سازد تا تراکنش‌های دیجیتال خود را ردیابی کرده، سابقه معاملات خود را به فروشندگان شخص ثالث منتقل کرده و نمای کلی فوری بدهی‌های مالیاتی خود را بدست آورند. این ابتکار جدید بخشی از استراتژی بزرگت صرافی برای گسترش پروتکل‌های حفاظت از کاربران و مدیریت ریسک است.

طبق دستورالعمل گزارش مالیاتی جدید بایننس، کاربران اکنون می‌توانند یک ابزار مالیاتی شخص ثالث را برای انتقال سابقه معاملات خود انتخاب کنند.

بایننس هیچ نرم افزار مالیاتی شخص ثالث را تایید نمی‌کند. لطفاً هنگام انتخاب ابزارهای مالیاتی شخص ثالث، از اختیار خود استفاده کنید و/یا بر اساس شرایط مالیاتی شخصی خود با مشاور مالیاتی خود مشورت کنید.

بایننس بلافاصله به درخواست اطلاعات مربوط به استفاده از ابزار جدید برای کاربران بایننس در ایالات متحده پاسخ نداد.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که بایننس به طور جدی محدودیت‌های معاملاتی جدیدی را در تلاش برای تنظیم شدن با مقررات جهانی تصویب کرده است. این هفته، این صرافی جفت معاملات مارجینال برای سه ارز فیات، از جمله یورو، دلار استرالیا و پوند انگلیس را حذف کرد. پلتفرم معاملات آتی بایننس نیز شروع به کاهش حداکثر میزان اهرم از 125x به 20x کرده است.

مدیرعامل بایننس، CZ، همچنین روز سه شنبه اشاره کرد که ممکن است از مدیرعاملی کناره گیری کند در صورتی که شخصی “با سابقه نظارتی قوی” در دسترس باشد. وی خاطرنشان کرد:

هیچ برنامه فوری برای جایگزینی مجدد او به عنوان مدیرعامل وجود ندارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها