Categories
تحلیل فاندامنتال رمزارزهای جدید, مقالات آلتکوین‌‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ورمهل شبکه‌ای آینده دار که بلاکچین‌های اتریوم، سولانا، بایننس و ترا را به‌هم متصل می‌کند. شبکه میان‌زنجیره‌ای ورمهل (Wormhole) از ارتباط بلاک چین های، اتریوم، بایننس اسمارت چین، سولانا و ترا پشتیبانی می‌کند. همچنین این شبکه قرار است بزودی از سایر بلاکچین های دیگر نیز پشتیبانی کند.

به گزارش بیتشال و به نقل از Cryptoglobe، شبکه Wormhole در وبسایت خود اعلام کرد که این شبکه یک پروتکل ارتباط دهنده بین زنجیره‌ای با نودهای نگهبان است که وظیفه این نودها تضمین امنیت شبکه خواهد بود.

وظیفه نودهای نگهبان شبکه Wormhole بررسی و تایید اطلاعات زنجیره‌های متصل به شبکه است. ورمهل یک شبکه کاملا غیرمتمرکز است که تمام داده‌های بررسی شده را در اختیار دیگر نودها جهت بررسی و تایید مجدد قرار می‌دهد.

اگر بیش از 33 درصد از نودهای شبکه داده‌ها را تایید کند اجماع صورت می‌پذیرد و تراکنش تایید می‌شود. شبکه ورمهل باعث می‌شود که کوین‌های شبکه‌های ذکر شده بصورت توکن، میان یکدیگر با سرعت بالا و تراکنش اندک انتقال یابد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها