اخبار آلتکوین‌ها

ریپل پس از 3 سال به بیش از 1 دلار صعود کرد

به دنبال افزایش قیمت اتریوم، آلت کوین ها هم رشد داشتند. ارز دیجیتال ریپل نیز برای اولین بار در 37 ماه گذشته از 1 دلار پیشی گرفت. قیمت XRP برای اولین بار از مارس 2018، امروز در 6 آوریل از 1 دلار فراتر رفت و ارزش بازار آن نیز به حدود 47 میلیارد دلار رسید. علاوه بر این، چهارمین ارز رمزنگاری شده بزرگ در بازار جهانی (ریپل) در برابر جفت ارز بیت کوین (BTC) شکست و باعث شد که تکنیکال قابل توجهی ببیند.

رشد ریپل عمدتا ناشی از رشد تکنیکال آن است تا فاندامنتال

هنگامی که XRP در حدود 0.75 دلار راکد بود، معامله گران ارزهای رمزپایه خاطرنشان کردند که نمودار بازار XRP صعودی است. کنترینگ کلارک، تاجر ارزهای رمزنگاری شده، گفت كه XRP تمام مولفه های تکنیکال برای رشد را دارد و از آن زمان، XRP از 0.75 دلار به بیش از 1 دلار رسیده!

یکی دیگر از معامله گران مشهور، معروف به کالئو، اظهار داشت که موفقیت XRP در برابر بیت کوین بسیار خوش بینانه است. کالئو پس از رد شدن ریپل از سطح 1 دلار، توضیح داد که XRP در آستانه شکستن روند نزولی 3 ساله خود در برابر بیت کوین است:

ارز ریپل در شرف خارج شدن از روند نزولی 3 ساله خود نسبت به بیت کوین است. وقتی این شِت کوین شروع به پامپ می‌کند به طبع آن حرکت های عمودی ایجاد می‌شود (یعنی یک باره منفجر می‌شود) البته هنوز هم برای پیش‌بینی خیلی زود است. ”

حجم در حال افزایش است

یکی دیگر از کاتالیزورهای موجود در پشت XRP در بالای نمودار تکنیکال، رشد فزاینده حجم اجتماعی آن بوده است. به گفته تحلیلگران سانتیمنت (یک بستر تجزیه و تحلیل داده ها)، حجم تقاضا برای XRP همزمان با چندین ارز رمزپایه دیگر به سرعت در حال رشد است.

طبق این تحلیل: بیشتر آلت کوین ها روند صعودی خود را برای شروع هفته حفظ کرده اند، بدون افزایش بیشتر در بین 100 دارایی برتر نسبت به آنچه از STX دیده ایم، که طی 5 ماه از نظر حجم اجتماعی بالاترین میزان را می بیند. سایر رشدهای جهش وار شامل XRP ،XTZ ،FTM و BTG است. ”

اگر نمودار تکنیکال XRP دست نخورده باقی بماند و حجم تقاضا برای آن به طور مداوم بالا باشد، حرکت XRP به طور بالقوه می تواند این ارز رمزنگاری شده را به منطقه اصلی مقاومت بعدی برساند. از منظر نمودار تکنیکال، سطح مقاومت بعدی در حدود 1.20 دلار است و با یک رشد عظیم 2 دلاری، به ارزش دسامبر 2017 برمی گردد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا