هاوینگ بیت کوین در روزهای اخیر به تدریج در حال کاهش بوده، اما ممکن است اوضاع به زودی بهبود یابد. هاوینگ چهارم بیت کوین در چند روز گذشته رخ داد و پاداش ماینرهای شبکه بیت کوین به 3.125 بیت کوین برای هر بلاک رسید. از نظر تاریخی این رویداد همیشه باعث یک روند صعودی و گاوی در بازار بیت کوین بوده، اما اکنون بحث‌های زیادی در شبکه بیت کوین حاکم است که این تاثیرگذاری را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هاوینگ بیت کوین در روزهای اخیر به تدریج در حال کاهش بوده، اما ممکن است اوضاع به زودی بهبود یابد. هاوینگ چهارم بیت کوین در چند روز گذشته رخ داد و پاداش ماینرهای شبکه بیت کوین به ۳.۱۲۵ بیت کوین برای هر بلاک رسید. از نظر تاریخی این رویداد همیشه باعث یک روند صعودی و گاوی در بازار بیت کوین بوده، اما اکنون بحث‌های زیادی در شبکه بیت کوین حاکم است که این تاثیرگذاری را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

روند کاهش ارزش ETF بیت کوین در طول روزهای گذشته باعث شده تا قیمت بیت کوین در بازار نیز روند نزولی به خود بگیرد. اما روند کاهشی قیمت ETF بیت کوین به نظر رو به پایان است. تحلیلگران بر این باورند که پذیرش ETF بیت کوین در هنگ کنگ می‌تواند شروعی برای ورود این صندوق به سایر کشورهای آسیایی و آغازی دوباره برای رشد قیمت بیت کوین باشد.

منبع: Cryptopotato

شطرنج که بازی می‌کنی مهم نیست با وزیر ببری یا با پیاده. اصلا فکرشو نکن که چی از دست دادی، رو آینده تمرکز کن. این منم، نویسنده‌ای که همه چیز رو نوشتم، به جز شکست. با کریپتو پیاده‌ها هم می‌تونن برنده باشن. بی‌پرده صحبت می‌کنم و بی‌تعارف همه چیز رو تو مقالات من می‌بینی؛ حتی نکاتی که ممکنه به مزاق خیلی‌ها خوش نیاد.
خوشحال میشم که مطالب من رو در بیتشال بخونید و نظرتون رو بگید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها