ما از چت جی‌پی‌تی درباره میم کوینی پرسیدیم که می‌تواند به ارزش بازار ۱۰ میلیارد دلاری برسد. میم کوین‌ها این روزها به شدت مورد توجه قرار دارند و هر روز هم به تعداد گزینه‌های جذاب آنها اضافه می‌شود.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ما از چت جی‌پی‌تی درباره میم کوینی پرسیدیم که می‌تواند به ارزش بازار ۱۰ میلیارد دلاری برسد. میم کوین‌ها این روزها به شدت مورد توجه قرار دارند و هر روز هم به تعداد گزینه‌های جذاب آنها اضافه می‌شود. تا همین چندی پیش می‌کوین‌های آینده دار محدود به دوج کوین (DOGECOIN) و شیبا اینو (SHIBA INU) بودند، اما به تازگی میم کوین‌های دیگری در لیست قرار گرفته‌اند که فوق‌العاده سودآور بوده و جذابیت‌های زیادی هم ایجاد کرده‌اند.

پپه (PEPE) و ویف (WIF) گل سر سبد میم‌کوین‌های جدید بازار هستند که با رونق زیادی همراه شده‌اند. تاکنون دوج کوین و شیبا به ارزش بازار بالای ۱۰ میلیارد دلار در دسته میم کوین‌ها رسیده‌اند. چپ بات جی پی تی تخمین می‌زند که دو ارز دیجیتال ویف و پپه گزینه‌های بعدی هستند که می‌توانند به ارزش بازار بالای ۱۰ میلیارد دلار برسند.

منبع: Cryptopotato

شطرنج که بازی می‌کنی مهم نیست با وزیر ببری یا با پیاده. اصلا فکرشو نکن که چی از دست دادی، رو آینده تمرکز کن. این منم، نویسنده‌ای که همه چیز رو نوشتم، به جز شکست. با کریپتو پیاده‌ها هم می‌تونن برنده باشن. بی‌پرده صحبت می‌کنم و بی‌تعارف همه چیز رو تو مقالات من می‌بینی؛ حتی نکاتی که ممکنه به مزاق خیلی‌ها خوش نیاد.
خوشحال میشم که مطالب من رو در بیتشال بخونید و نظرتون رو بگید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها