اخبار آلتکوین‌ها

5 رمزارزی که باید منتظر رشد سریع آن‌ها باشیم

معامله‌گر اسکات ملکر می‌گوید، بایننس کوین و چهار دارایی رمزنگاری دیگر می‌توانند روند صعودی بالاتر را ادامه دهند.

استراتژیست و معامله گر رمزنگاری، اسکات ملکر می‌گوید که انتظار دارد بایننس کوین (ارز BNB) و چهار دارایی رمزنگاری دیگر با رنگ قرمز پس از دیده شدن سیگنالهای صعودی، روند افزایشی خود را ادامه دهند.

در جلسه جدید، ملکر به پیروان خود می‌گوید که او BNB را تحت نظر دارد زیرا معتقد است توکن سودمند بایننس کوین ممکن است بیش از 80٪ از قیمت فعلی آن 542.18 دلار افزایش یابد.

برآورد هدف: 1000 دلار.

این معامله‌گر همچنین در حال مشاهده راه حل مقیاس پذیری بلاکچین ماتیک پالیگان (MATIC)است، که به گفته وی احتمالاً روند صعودی خود را با حمایت از اصول بنیادی قوی این کوین ادامه خواهد داد.

حجم دوباره افزایش می‌یابد و ادامه دارد. این نامعقول است اما به دلایل فاندامنتال است. آنها یک تُن TVL  (ارزش کل قفل شده) دارند. مردم از آن استفاده می‌کنند. این کوین مشکلات را حل می‌کند، این کوین یک راه حل لایه 2 است. منظورم این است که نامعقول است.

یکی دیگر از پروژه‌های امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) که در رادار ملکر قرار دارد، بستر سرمایه گذاری جمعی پولکااستارتر است. به گفته این معامله‌گر، پولکااستارتر پس از شکست در برابر بیت کوین (POLS / BTC)، یک رالی عظیم را نشان خواهد داد.

(پولکااستارتر) شگفت انگیز به نظر می‌رسد. شکستن، آزمایش مجدد کامل، افزایش حجم پس از عدم حجم. این باید بالا برود این کوین مطمئناً بالا می‌رود.

بازار ساز خودکار سوشی سواپ (SUSHI) نیز در لیست ملکر است. این تحلیلگر رمزنگاری، سطوح کلیدی برای خرید SUSHI را نشان می‌دهد زیرا بالاترین قیمت همیشگی خود یعنی 23.40 دلار را هدف قرار می‌دهد.

بیش از اینجا SUSHI. شکست خوب … به بالای 18،346 دلار خواهد رسید، من می‌گویم. در غیر این صورت، اگر دوباره کاهش یافت، اینجا (15.170 دلار) خریداری کنید.

آخرین کوین او، شبکه اوراکل غیر متمرکز چین لینک است. ملکر می گوید چین لینک در برابر بیت کوین (LINK / BTC) صعودی به نظر می‌رسد زیرا حرکت صعودی به 0.001 ، سپس 0.0012 و 0.0016 از ارزش فعلی آن 0.00085 را نشان می‌دهد.

عالی به نظر میرسه. اینجا پایین آمد (0.00037)، دوباره این سطح را امتحان کرد و به نظر می‌رسد که رو به بالا است … فکر می‌کنم LINK خوب به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد آماده حرکت صعودی است. خیلی خوب به نظر می‌رسد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا