اخبار بیت کوین

خرید 2 میلیارد دلاری بیت کوین توسط نهنگ‌ها

نهنگ‌های بیت کوین از زمان افت بیت کوین به زیر 40،000 دلار بیش از 2 میلیارد دلار انباشته کرده‌اند.

نهنگ‌ها از زمانی که قیمت بیت کوین در ماه گذشته به زیر مرز 40 هزار دلار رسیده است تاکنون نزدیک به 2 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده‌اند. در کل، نهنگ‌های بیت کوین حدود 50،000 بیت کوین به کیف پول‌های خود اضافه کردند.

طبق داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل ارز رمزنگاری شده سانتیمنت، دارندگان بزرگ بیت کوین که بین 100 تا 10،00 بیت کوین در کیف پول خود دارند (از 3.2 میلیون دلار تا 328 میلیون دلار در کیف پول آنها) پس از رسیدن قیمت بیت کوین به 37000 دلار شروع به خرید بیشتر بیت کوین کرده‌اند و حتی زمانی که قیمت آن به 39000 دلار نیز رسد به کیف پول خود اضافه کردند.

سانتیمنت، همانطور که دیلی هودل گزارش داده بود، همچنین اشاره کرد که با ادامه خرید نهنگ‌های بیت کوین، سرمایه گذاران کوچکتر دارایی‌های خود را با تخفیف می‌فروشند. آدرس‌های نهنگ با بیش از 1000 بیت کوین اکنون بیش از 7.88 میلیون بیت کوین را در اختیار دارند که بیشترین میزان نگهداری آنها از 14 مارس است.

خرید بیشتر آنها همزمان است با 2.65 میلیون بیت کوین که توسط آدرس‌هایی با 10 یا تعداد کمتر بیت کوین نگهداری می‌شود، که کمترین میزان آنها در شش ماه گذشته است.

قیمت بیت کوین از حدود 11000 دلار در ماه اکتبر سال گذشته به بالاترین قیمت همیشگی خود یعنی 64،000 دلار قبل از شروع سقوط افزایش یافت. این ارز دیجیتال در 19 مه به کمترین قیمت یعنی 29،000 دلار کاهش یافت و در اوایل ماه جاری مجددا سطح 40،000 دلار را تجربه کرد.

پس از آنکه قیمت آن نتوانست از 40000 دلار عبور کند، با کاهش بیشتر در زمان نوشتن این مقاله به 33000 دلار کاهش یافت. در حالی که برخی از تحلیلگران بر این باورند که امسال هنوز قیمت آن شش رقمی خواهد بود، تحلیل گران JPMorgan هشدار داده‌اند که سقوط آن ممکن است ادامه داشته باشد، و ممکن است بیت کوین در دراز مدت به 145،000 دلار نیز برسد.

سانتیمنت همچنین داده‌های شبکه اتریوم (ETH) را نیز به اشتراک گذاشت و نشان داد که با نگاهی به نسبت ارزش شبکه آن به میزان معاملات آن، معیاری که ارزش عادی این ارز دیجیتال را با تقسیم سرمایه بازار بر حجم معاملات اندازه گیری می‌کند، ETH “واگرائی جزئی صعودی را از خود نشان می‌دهد. “

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا