اخبار بازارهای مالی

سرمایه‌گذاری 4.7 میلیون دلاری روتشیلد اینوستمنت در گری‌اسکیل

Rothschild Investment معادل 4.7 میلیون دلار از سهام Grayscale Ethereum Trust خریداری می‌کند. مدیر دارایی روتشیلد مستقر در شیکاگو با خرید سهام بیشتر، از Grayscale’s Bitcoin and Ethereum Trust، در حال گسترش سبد سرمایه‌گذاری رمزنگاری خود است.

مدیر دارایی Rothschild Investment Corp 265302 سهم از Grayscale Ethereum Trust را خریداری کرده است، خریدی به ارزش 4.75 میلیون دلار.

بر اساس گزارش بورس اوراق بهادار ایالات متحده در تاریخ 15 آوریل، این شرکت همچنین 8000 سهم Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) خریداری کرد که هم اکنون 38،346 سهم را از آن خود کرده است. شرکت سرمایه‌گذاری روتشیلد هیچ ارتباطی با خانواده روتشیلد ندارد، اما بسیاری از افراد در جامعه هنوز نمی‌دانند.

اعضای بنیان‌گذار آن مونرو روتشیلد و برادرش ساموئل گفته‌اند که این شرکت هیچ ارتباطی با خاندان ثروتمند روتشیلد که از فرانکفورت هستند، ندارد. در سال 1995، نیویورک تایمز مقاله ای منتشر کرد که تفاوت بین هر دو خانواده را مشخص کرد.

Rothschild Investment Corp در سال 1908 تاسیس شد، دفتر مرکزی آن در شیکاگو بود. این شرکت بیش از 1.2 میلیارد دلار در سبد سهام خود و بیش از 450 موقعیت باز در بازار دارد. برخلاف بانکداران مشهور، این شرکت از سال 2017، از  مدت‌ها قبل شروع به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری کرده است.

گری‌اسکیل سرانجام به 50 میلیارد دلار رسید

خرید اخیر پس از آن است که Grayscale به مرز 50 میلیارد دلار رسید. همانطور که گزارش شد، Grayscale سرانجام بیش از 50 میلیارد دلار کل دارایی تحت مدیریت (AUM) در اختیار دارد. GBTC به تنهایی 41،442 میلیون دلار نگهداری می‌کند، در حالی که اتریوم تراست بیش از 7،420 میلیون دلار در اختیار دارد.

قیمت اتریوم نیز پس از 5 ماه به 2500 دلار، بالاترین رکورد تاریخ خود رسید. هفته گذشته 13.7٪ افزایش یافت و مقاومت قبلی خود را در2،200 دلار شکست. هارد فورک برلین چند روز پیش در تلاش بود تا هزینه‌های بالای شبکه را کاهش دهد، اما بسیاری از کاربران از مشکلات همگام سازی گره‌های شبکه شکایت کرده‌اند.

بازار رمزنگاری در هفته‌های گذشته به طور کلی صعودی بود اما این بازار آخر هفته چرخش زیادی داشت و باعث ایجاد هیاهو در سراسر برنامه‌ریزی‌ها شد شد، و بیش از 10 میلیارد دلار پوزیشن‌های بلند و کوتاه را در کمتر از یک روز بسته شد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا