اخبار آلتکوین‌ها

پیشنهاد 50 میلیون دوج کوین از طرف بنیان‌گذار ترون به ایلان ماسک

جاستین سان برای پرتاب ماهواره برای ترون 50 میلیون دوج کوین به ایلان ماسک پیشنهاد می‌دهد.

جاستین سان، به ایلان ماسک 50 میلیون دوج کوین برای تأمین اعتبار جهت پرتاب ماهواره SpaceX و بردن ترون و بیت‌تورنت به ماه پیشنهاد داده است.

سان از طریق حساب توییتر خود بنیانگذار SpaceX را به قبول این پیشنهاد فراخواند زیرا معاملات اولیه باید از طریق سفارش مشتری پرداخت شود و او خوشحال می‌شود که با دوج کوین این پرداخت را انجام دهد. ایلان ماسک هنوز پاسخی نداده است.

سان، که مدیرعامل BitTorrent نیز هست، به اعلامیه قبلی ماسک مبنی بر اینکه شرکت موشکی او دوج کوین را برای پرداخت ماهواره DOGE-1 به ماه پذیرفته است، واکنش نشان داد. در یک توییت، ماسک گفت دوج کوین اولین ارز رمزنگاری و اولین کوین الگوی رفتاری در فضا خواهد بود. به گفته ماسک، اولین سفر این ماهواره در سه ماهه اول سال 2022 انجام می‌شود.

جاستین سان نوشت:

جدی هستم. من مایلم 50 میلیون دلار دوج کوین برای این پرتاب بپردازم و شما باید پیشنهاد من را در نظر بگیرید زیرا SpaceX به اولین معامله ماهواره‌ای نیاز دارد که با دوج پرداخت شود. قبول کنید و این کار را انجام دهید! درست مثل Maezawa @

– جاستین سان (justinsuntron) 10 مه 2021

جالب اینجاست که در اول آوریل، ماسک همچنین اعلام کرد که SpaceX یک “دوج کوین واقعی” روی ماه واقعی قرار خواهد داد. پیشنهاد سان پس از پیوستن رسمی دوج کوین به شبکه ترون با پشتیبانی از پلتفرم‌های Poloniex ، JustSwap ، JustLend و Sun.io ارائه می‌شود. در روزهای آینده، کاربران شبکه ترون می‌توانند دوج کوین و USDT را مبادله کنند.

نقش اصلی ماسک در حرکت قیمت دوج کوین

ماسک یکی از حامیان بزرگ دوج کوین بوده و در سال گذشته حدود 12،000٪ به رشد این دارایی کمک کرده است. در هفته گذشته، دوج کوین به دلایل مختلف نوسان زیادی نشان داد، اما ماسک در مرکز قیمت باقی ماند.

بعد از لیست شدن این دارایی در صرافی‌های eToro و Gemini، دارایی دیجیتال با الهام از الگوهای رفتاری به بالاترین رقم 0.73 دلار رسید. نوسانات این دارایی بیشتر به دلیل حضور ایلان ماسک در Saturday Night Live بود.

بنیانگذار ترون، یکی از طرفداران قابل توجه ارزهای رمزنگاری شده، سال گذشته پیشنهاد 4.7 میلیون دلاری برای صرف ناهار با وارن بافت، مدیر عامل Berkshire Hathaway، منتقد بزرگ ارزهای رمزپایه را برنده شد. سان بعداً فاش کرد که وی به Buffet توصیه کرده است تا در تسلا و بیت کوین سرمایه گذاری کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا