اخبار بازارهای مالی

گرایش ویزا به سمت ارزهای رمزنگاری

مدیر عامل شرکت ویزا می‌گوید این غول پرداخت در حال سوئیچ به سمت ارز رمزنگاری است. مدیر عامل شرکت ویزا (ال کلی) روز سه شنبه در تماس تلفنی از جاه طلبی‌های غول‌های پرداختی درباره ارزهای رمزنگاری صحبت کرد و این شرکت را برای انجام این کار “بسیار مناسب” توصیف کرد.

همانطور که قبلا گزارش شد، ویزا در حال انجام یک استراتژی چند جانبه است، زیرا این خدمات مربوط به بیت کوین، استیبل‌کوین‌ها و در افق زمانی طولانی تر، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC است. در گذشته این موضوع به تفصیل توضیح داده است، از جمله گزارشی در بهار که طی آن وی چنین طرح‌هایی که از فن آوری‌های جدید پرداخت هستند را از طرح‌های ویزا معرفی کرد.

در تماس تلفنی سه شنبه، کلی دوباره، با اشاره به خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده، API‌های مربوط به رمزنگاری برای موسسات مالی، تسویه حساب‌ها از طریق زنجیره استیبل‌کوین‌ها و CBDC بین عناصر مختلف این برنامه گسترده تمایز قائل شد.

کلی در این تماس گفت: بنابراین تمرکز ما بر روی پنج فرصت مختلف است که در این فضا مشاهده می‌کنیم و من می‌گویم که بسیار زیاد به این فضا متمایل شده‌‌ایم و فکر می کنم موقعیت بسیار خوبی برای شرکت باشد.”

در مبحث CBDCها، ویزا گفت که این شرکت در حال گفتگو با بانک‌های مرکزی در مورد توسعه آنها است و اشاره کرد که این شرکت پرداخت می‌تواند در این روند نقش مناسبی داشته باشد.

“ما در حال صحبت با بانک‌های مرکزی در مورد اهمیت مشارکت دولتی / خصوصی و به ویژه حساسیت پذیرش این رمزنگاری‌ها هستیم زیرا برای اینکه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی ارزش داشته باشند، باید در ذهن مصرف کنندگان ایمن باشند، کلی گفت: ما در این کار سابقه طولانی داریم و می‌توانیم به این کار کمک کنیم. و در مرحله دوم، بدیهی است که این رمزنگاری‌ها باید ابزار مفیدی باشند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا