اخبار بازارهای مالی

بنیان‌گذار کاردانو: ارزهای دیجیتال جایگزین سیستم مالی سنتی می‌شوند

بنیان‌گذار کاردانو چارلز هاسکینسون : فضای ارزهای دیجیتال جایگزین سیستم مالی سنتی می‌شود

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، فاش کرد که وی معتقد است فضای ارزهای دیجیتال به لطف نوآوری‌های صورت گرفته در این فضا، جایگاه سیستم مالی سنتی را خواهد گرفت و جهان را تغییر خواهد داد.

در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شد، هاسکینسون توضیح داد که چرا او معتقد است این صنعت نوپا به یک نیروی مسلط برای حل برخی از مشکلاتی که در حال حاضر سیستم مالی سنتی با آن سر و کار دارد تبدیل خواهد شد. وی گفت این صنعت “پادزهری برای افراط و تفریط و فساد و تجاوزگری است که ما با آن درگیر هستیم.”

از نظر هاسکینسون، سیستم مالی سنتی “اکنون با یک صنعت خلاق و نوآوری جایگزین شده است. ما می‌خواهیم جهان را تغییر دهیم این خیلی ساده است. ” به اعتقاد بنیانگذار یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر سقف بازار، افراد زیادی وجود دارند که اکنون فضای رمزنگاری را نمی‌شناسند و “بازارها بسیار بزرگ هستند” در حالی که “نوآوری ها بسیار گسترده است.”

وی افزود که “دیگر سوال مورد نظر در مورد بقا آن نیست بلکه درباره زمان انجام آن است، و اینکه چگونه این دایناسورها راهی برای زنده ماندن در این نظم جدید جهانی پیدا می‌کنند.” هاسکینسون همچنین گفت که اگرچه ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل ابتدایی هستند، او صنعت را به سرعت رو به بلوغ می‌بیند و گفت که طی 10 سال آینده “پیشرفت بیشتری در صنعت پولی نسبت به 100 سال گذشته در بانک‌های مرکزی وجود دارد.”

خالق کاردانو افزود که در دهه آینده او می‌بیند که فضای ارزهای دیجیتالی در مهندسی مالی و ساخت محصولات مالی پیشرفته‌تر از 100 سال گذشته در وال استریت است. به همین ترتیب، وی پیشرفت بیشتری در زمینه حرکت مداوم ثروت در ارزهای دیجیتال نسبت به طریق پرداخت‌های بین المللی بانکی (BIS) و سایر پروتکل‌های ثابت مشاهده می‌کند. ”

هاسکینسون همچنین معتقد است که در حالی که بازار ارزهای دیجیتال تا حد زیادی به دنبال تغییرات قیمت بیت کوین بوده است، برخی از پروژه‌ها ممکن است امسال از بیت کوین جدا شوند. همانطور که دیلی هودل نیز گزارش داد، وی گفت:

برخلاف چرخه‌های گذشته در 2017 و 2018 در مقایسه با امروز که در آن قرار داریم، اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که از بیت کوین جدا شده‌ایم و مردم شروع به درک این موضوع می‌کنند که اگرچه [بیت کوین] یک آزمایش عالی بود، اما پایان همه چیز و تمام داستان ارزهای دیجیتال نیست و این داستان ادامه دارد:

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، هاسکینسون در یک جلسه پرسش و پاسخ فاش کرد که او یک میلیاردر در حوزه ارزهای دیجیتال است، حتی پس از سقوط بازار ارزهای دیجیتال که قیمت برخی از ارزهای دیجیتال را تا 40 درصد کاهش داد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا