Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آدام آرون، رئیس و مدیرعامل AMC، فاش کرد که غول سینمای آمریکا در پاسخ به تقاضای مشتریان به دنبال ایجاد قابلیت پرداخت بیت کوین برای بلیط فیلم است. اپراتور سینمای آمریکا ای ام سی اینترتینمنت قصد دارد تا سال 2022 پرداخت بیت کوین برای بلیط فیلم را بپذیرد.

آدام آرون، رئیس و مدیرعامل AMC طی یک کنفرانس در 9 اوت در مورد اعلام گزارش سه ماهه دوم این شرکت که در همان روز اعلام شد، گفت که این سینمای زنجیره‌ای قصد دارد تا پایان سال 2021 زیرساخت‌های لازم برای پذیرش پرداخت با BTC برای بلیط فیلم آنلاین را آماده کند.

در حالی که جزئیات در دسترس مربوط به برنامه AMC برای پذیرش بیت کوین اندک است، آرون اعلام کرد تقاضای زیادی از سوی مشتریان برای خرید بلیط فیلم با ارزهای دیجیتال وجود دارد.

نتایج سه ماهه دوم AMC نسبت به سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری را نشان داد و 444 میلیون دلار درآمد در مقایسه با درآمد 18.9 میلیون دلاری سه ماهه دوم سال 2020 گزارش کرد. زیان خالص نیز از 561 میلیون دلار یا 5.38 دلار به ازای هر سهم به 349 میلیون دلار یا 0.71 دلار برای هر سهم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

همراه با اتخاذ تصمیم برای پذیرش پرداخت‌ها با بیت کوین، AMC همچنین برنامه‌هایی را برای افتتاح بیش از ده مکان در سراسر ایالات متحده، اروپا و خاورمیانه در سال جاری اعلام کرد.

نتایج چشمگیر AMC در سه ماهه دوم تنها یک سال پس از آن اتفاق افتاده است که بنظر می‌رسید این شرکت با ورشکستگی روبروست و اپراتور سینما مجبور به تعطیلی سالن‌ها به دلیل شیوع همه گیری جهانی کرونا شد.

وال استریت بتس، در زمان همه گیری ویروس کرونا، گروه بدنامی در رسانه اجتماعی ردیت با نام پامپ اند دامپ، بر روی سهام AMC همکاری کردند تا 900 درصد سهام این شرکت را در ماه ژانویه افزایش دهند. بر اساس داده‌های تریدینگ ویو، قیمت سهام AMC پس از افزایش قیمت از تقریباً 2.60 دلار به 34 دلار تا زمان انتشار این مقاله، سالانه 1200 درصد افزایش یافته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها