Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر انتظار دارد که بیت کوین با کاهش “گربه مرده دوره ای” در طول راه، 15 دلار کاهش یابد.

یک تحلیلگر از گروه مشاوره بیوتکنولوژی Biotechvalley Insights معتقد است پس از ریزش بیت کوین به اندازه 53٪ از بالاترین قیمت خود، “بازار صعودی بیت کوین به کلی تمام شده است.” تحلیلگر گروه مشاوره بیوتکنولوژی فکر می‌کند سرمایه گذاران رمزنگاری شاهد “ریزش شیب امید با جهش دوره‌ای گربه مرده” همراه خواهد بود و انتظار دارد در چند هفته آینده قیمت این ارز رمزنگاری به 15000 دلار کاهش یابد.

این تحلیلگر می‌گوید بیت کوین را رها کنید و هرگز به عقب نگاه نکنید

به گفته یک تحلیلگر از Biotechvalley Insights، سرمایه گذاران رمزنگاری باید بیت کوین خود را بفروشند و “به عقب نگاه نکنند”. این تحلیلگر گفت که قبل از سقوط بیت کوین (BTC) از سقف تاریخی خود 64،895 دلار به 30،066 دلار با از دست دادن بیش از 50٪ از ارزش خود، در مقاله قبلی به سرمایه گذاران هشدار داده بود. سرمایه گذار گروه مشاور بیوتکنولوژی تأکید می‌کند که مردم “باید هر چیزی را که مربوط به بیت کوین است بفروشند.”

مقاله [منتشر شده در سه شنبه] .

ریزش اخیر بیت کوین ثابت کرد که بیت کوین یک پناهگاه و ذخیره ارزشی امن یا سدی در برابر تورم یا اصلاح بازار نیست بلکه توکنی است که در عرض یک هفته می‌تواند 50 درصد از ارزش خود را از دست بدهد. بیت کوین کاتالیزورهای عجیب و غریب خود را خسته کرده است و تحت حمله هماهنگ نظارتی دولت‌های سراسر جهان قرار دارد. در این مرحله، من فکر نم‌ کنم چیزی وجود داشته باشد که بتواند آن را از سقوط بیشتر نجات دهد.

نویسنده بیوتکنولوژی یک وبلاگ نویس مالی است که دارای رتبه 7،211 از بین مجموع 8،041 وبلاگ نویس است و میانگین بازده 18.3-٪ برای هر رتبه می‌باشد. با این وجود، محقق Biotechvalley Insights تنها فردی نیست که معتقد است “بیت کوین مرده است”. دو روز پیش، معامله گر طلا پیتر شیف با نارضایتی توئیتری درباره اتریوم و بیت کوین نوشت.

اتریوم کمترین قیمت خود را در نوزدهم ماه مه 1850 دلار به دست آورد. بیت کوین نیز 2 هزار دلار  با پایین ترین‌ قیمت خود در 19 ماه مه فاصله دارد. در 10 ماه مه، کل سرمایه بازار 10 هزار ارز رمزنگاری شده به بالاترین سطح از 2.485 تریلیون دلار رسید. کمتر از دو هفته طول کشید تا به زیر 1.3 تریلیون دلار برسد. ”

تحلیلگر Biotechvalley هدف کوتاه مدت بیت کوین را 15 هزار دلار می‌داند.

تحلیلگر Biotechvalley Insights معتقد است که مارپیچ نزولی بیت کوین بیشتر از آنچه انتظار می‌رود طول خواهد کشید. قیمت هدف این تحلیلگر 15000 تا 16000 دلار برای هر BTC است، اما در ادامه می‌گوید: “سوال میلیون دلاری در این مرحله این است، آیا ما از این دوره نزولی خارج شده‌ایم؟” این تحلیل گر تأکید می‌کند:

من معتقدم بیت کوین راه طولانی دارد تا به سطح 15 هزار دلار برسد. من فکر می‌کنم که با یک دوره گربه مرده، شیب امید را به آرامی کاهش خواهد یافت. از آنجا که این فناوری به شدت آسیب دیده است، بهتر است اولین کسی باشید که قبل از غرق شدن تمام کشتی، بیت کوین‌های خود را بفروشید.

بیت کوین (BTC) و هزاران ارز رمزنگاری شده دیگر به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی با انتقاد جدی روبرو شده‌اند و دولت‌ها با مقررات بیش از حد در حال سرکوب این ارزهای رمزنگاری هستند. این تحلیلگر بیوتکنولوژی می‌گوید که این مسائل قطعاً موضوعات مهمی هستند، اما ارزهای رمزنگاری نیز “دارای سطح اهرم فوق العاده‌ای هستند”.

این گزارش خاطر نشان می‌کند:

هر حرکت غیر منتظره قیمت به سمت پایین می‌تواند منجر به فروش سریع شود زیرا بسیاری از سرمایه گذاران نمی‌توانند مارجین مورد نیاز را برآورده کنند. “علاوه بر این، هیچ چیز مخفی نیست که نهنگ‌های بیت کوین با دستکاری در بازار و ایجاد نوسانات غیر منتظره برای از بین بردن موقعیت‌های سرمایه گذاران کوچک، از این اهرم بیش از حد سود می‌برند.

برنامه بازی تحلیلگران کوتاه کردن بیت کوین (BTC)  “تا 31 هزار دلار آمریکا و نقد کردن 30-50٪ از موقعیت خود برای پوشش هزینه پایه و بطور مداوم کم کردن موقعیت خود است.” این تحلیل گر فکر می‌کند مقاومت اساسی در این محدوده وجود دارد اما پس از شکستن مقاومت، انتظار می‌رود تا حدود “19 یا 20 هزار دلار” کاهش یابد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها