اخبار بیت کوین

سرمایه گذاری وارن بافت در بانک فعال در زمینه ارزهای دیجیتال

منتقد بیت کوین وارن بافت 500 میلیون دلار در بانک دیجیتالی که محصولات ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد سرمایه‌گذاری می‌کند.

شرکت برکشایر هتوی وارن بافت 500 میلیون دلار در شرکت مادر بانک خصوصی Nubank انجام داده است که محصولات سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بر اساس گزارش CNBC، نوبانک یک بانک خصوصی مستقر در برزیل است که در سال 2013 تاسیس شد و تقریباً 40 میلیون مشتری دارد. مدیر عامل شرکت فاش کرده است که یک عرضه اولیه عمومی در حال برنامه ریزی شده است که احتمالاً در آینده انجام خواهد گرفت.

این سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری قابل توجه است، زیرا بافت یکی از منتقدان مشهور بیت کوین است که در گذشته ارزهای دیجیتال را “دستگاه قمار” می‌نامید و معتقد بود که آنها بی‌ارزش هستند زیرا هیچ چیزی تولید نمی‌کنند. سرمایه گذار ادعاهای مشابهی را در مورد طلا مطرح کرده است.

این بانک دیجیتال به طور مشخص اواخر سال گذشته پلتفرم Easynvest که یک بستر سرمایه گذاری دیجیتال است را خریداری کرد. این پلتفرم به هر کسی اجازه می‌دهد بدون پرداخت کمیسیون سرمایه گذاری کند و به کاربران خود امکان دسترسی به وجوه و محصولات قابل معامله بیت کوین، از جمله محصول سرمایه گذاری 3iQ QBTC بیت کوین را می‌دهد.

برکشایر هتوی در گذشته سرمایه گذاری‌های قابل توجهی در شرکت‌های مالی انجام داده است، و بانک‌های سنتی و شرکت‌های بیمه بخش عمده ای از سبد سهام آنها را تشکیل می‌دهد. در سه ماهه اول سال، بافت تقریباً تمام سهام Wells Fargo خود را فروخته بود.

سال گذشته شرکت “Oracle of Omaha” در شرکت استخراج طلا Barrick Gold نیز سرمایه گذاری کرده بود، اما ظاهرا چند ماه بعد، سهام خود را فروخت. از نظر این سرمایه گذار طلا و بیت کوین، برخلاف شرکت‌ها، دارایی‌های غیر تولیدی هستند. او می‌گوید، وقتی سرمایه گذاران این دارایی‌ها را می‌خرند، فقط با این تفکر این خرید را انجام می‌دهند كه نفر بعدی هزینه بیشتری برای آنها بپردازد، درصورتیکه خود دارایی هیچ چیزی را تولید نمی‌کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا