Categories
اخبار اتریوم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به‌روز رسانی اتریوم (EIP-1559) امیدوار است که بتواند تنش‌ها را بین استخراج کنندگان و توسعه دهندگان Ethereum کاهش دهد. یک پیشنهاد جدید برای بهبود Ethereum می‌تواند راهی برای سازش بین استخراج‌کنندگان و توسعه‌دهندگان Ethereum ارائه دهد، اما به نظر می‌رسد تعداد کمی از افراد جامعه اتریوم از این EIP پشتیبانی کنند.

پیشنهاد جدید برای بهبود Ethereum یا EIP-3368، در میان مخالفت ماینرها برای تغییر برنامه‌ریزی شده در بازار کارمزد شبکه مطرح شده است.
در حالی که برخی به دنبال این طرح هستند تا  ابزاری برای کاهش تنش شدید بین ماینر و توسعه‌دهندگان Ethereum باشد، به نظر می‌رسد EIP حمایت چندانی از جامعه دریافت نکرده.

در هفته‌های اخیر، تنش‌ها بر سر EIP-1559 افزایش یافته است ( یک نسخه ارتقا یافته برای ادغام در ماه جولای که انتظار می‌رود بر بازار هزینه‌های ناپایدار Ethereum را نظم و انعطاف‌پذیری را حاکم کند و بر درآمد ماینرها تأثیر بسزایی بگذارد.)

اما این EIP جدید،که EIP-3368 نام دارد، قصد دارد که پاداش استخراج بلوک به 3 اتر افزایش یافته و سپس به فاصله دو سال پس از اجرای به‌روز رساتی 1559 به 1 Ether کاهش می‌یابد تا تأثیرگذاری تحولات Ethereum برای اثبات سهام ماینرها کاهش یابد.

در تاریخ 13 مارس ،تیم بیكو، توسعه‌دهنده Ethereum، با به اشتراک گذاشتن EIP-3368 در توییتر، بحث و جدلی زیادی راجع‌به این پیشنهاد در جامعه Ethereum به راه انداخت. در حالی که Beiko تأکید کرد 3368 “هنوز پذیرفته‌شده نیست” یا “برای فورک برنامه ریزی نشده”.

در حالی که بسیاری از استخرهای ماینینگ از مدت ها قبل با EIP-1559 مخالف بودند، با این‌حال ماینرهای برجسته تهدید به قدرت‌نمایی کردند که در آن مخالفان 1559 قدرت هش خود را به مدت 51 ساعت به یک استخر خاص منتقل می‌کنند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها