اخبار بازارهای مالی

هشدار معامله‌گر بزرگ در مورد کسب سودهای تصاعدی از بازار رمزارزها

نهنگ بزرگ بیت کوین ، در مورد انتظار برای کسب “سود تصاعدی” هشدار می‌دهد و ادعا می‌کند که آلت کوین‌ها بیش از حد ارزش گذاری می‌شوند.

جو 007، معامله گر برتر Bitfinex در مورد خرید آلت کوین‌ها و انتظار برای کسب “سودهای تصاعدی” و زودهنگام هشدار می‌دهد.

در توییتر، جو007 پیشنهاد کرد که سودهای تصاعدی در چندین ارز رمزنگاری قبلاً اتفاق افتاده است و معامله گران نباید با تصور اینکه روند صعودی ارز رمزها در اول راه است وارد روند شوند، زیرا قیمت‎های آنها در این چرخه سر به فلک کشیده است.

وی طی چندین توییت که پیش از این انتشار داده بود، با انتقاد از افزایش قیمت دوج کوین ، خاطرنشان کرد که در مقطعی این ارز رمزنگاری شده 85 میلیارد دلار سرمایه بازار داشت. در آن مقطع سرمایه آن بزرگتر از سرمایه بازار شرکتهای بزرگی مانند Santander ،Deutsche Bank و Barclays بود.

در اوایل این ماه قیمت این ارز رمزنگاری شده از بالاترین سطح خود به حدود 0.80 دلار کاهش یافت، اما ارزش بازار آن هنوز 71 میلیارد دلار است. در زمان نوشتن این مقاله، پس از 30 درصد رشد در 24 ساعت گذشته با قیمت 0.54 دلار معامله شد، پس از اینکه ایلان ماسک مدیر عامل تسلا در توییتر خود نوشت تسلا در حال همکاری با توسعه دهندگان دوج کوین برای بهبود کارایی سیستم معاملاتی آن است.

جو 007همچنین ظاهرا نسبت به اصلاح بازار قریب الوقوع هشدار داده است که ممکن است معامله گران آلت‌کوین‌ها بیشتر سود سرمایه گذاری‌های خود را از دست بدهند. به گفته وی، اگر آنها 10 درصد از ارزش خالص فعلی خود را در صورت فروش دارایی خود حفظ کنند، “بسیار خوش شانس” خواهند بود.

شایان ذکر است که جو 007 سال گذشته هنگامی که ارز رمزنگاری بیت کوین در حدود 9000 دلار معامله می‌شد، پیش بینی‌ صعودی بودن قیمت بیت کوین را کرده بود. طی ماه‌های بعدی، بیت کوین شروع به افزایش قیمت کرد و در اوایل سال جاری، قبل از ورود به اصلاح قیمت، به بالاترین قیمت خود یعنی 61000 دلار رسید.

بیت کوین اکنون با قیمت 51000 دلار معامله می‌شود. جو 007 پیش بینی قیمت را بر اساس تجزیه و تحلیل افراد ناشناس مورد نقد و بررسی قرار داد و در یک مقطع زمانی ادعا کرد که ارزش تخمینی مشتقات جهانی 1 کوادریلیون دلار است و آن را با سرمایه بازار بیت کوین مقایسه کرد و گفت: “اینگونه روایت‌های نادرست ایجاد می‌شود.”

وی افزود: “مقایسه کردن معیارهای نامربوط مانند ارزش متصوربرای یک کوین با سایر معیارهای مشکوک مانند سرمایه بازار کوین چنین افزایش‌های غیرمنطقی را به همراه دارد.” این معامله گر همچنین گفت که توکن Uniswap UNI در سپتامبر سال گذشته وقتی زیر 5 دلار بود، بیش از حد ارزش گذاری شد و اکنون بالای 40 دلار معامله می‌شود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا